TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מנורה מבטחים ביטוח ואיילון ביטוח חתמו על הסכם עם מייסדי קרן יסודות


צילום: יח"צ
איילון ביטוח ומנורה מבטחים יזרימו עד 250 מיליון ₪ בחוב להמרה ליסודות – שתהפוך לחברת מימון המתמחה במימון נדל"ן למגורים

מנורה מבטחים ביטוח ואיילון ביטוח חתמו אתמול (ג') על הסכם עם מייסדי קרן יסודות, שבמסגרתו יעמידו החברות מסגרת של חוב להמרה בהיקף של עד 250 מיליון ש"ח לחברת מימון שתוקם לצד הקרנות הקיימות. הערבויות ופוליסות חוק המכר בפרויקטים, שילוו ע"י החברה, יונפקו ע"י מנורה ואיילון מכספי הנוסטרו.

קרן יסודות הוקמה בשלהי 2014 ע"י שלושה מייסדים, בנקאים בעברם – אסתי פרידמן ,יעקב סיסו ודוד ברוך – כקרן המתמחה במתן ליווי פיננסי לבנייה למגורים. הקרן פועלת בשיתוף חברות הביטוח ומעמידה ליזמים שירותי מימון במתכונת ליווי בנקאי הכולל סל השירותים כולל חוב בכיר, השלמת הון, פוליסות חוק מכר וערבויות אחרות.


 הקרן השלימה לאורך שנות פעילותה חמישה סבבי גיוס בהיקף של חמישה מיליארד שקלים וליוותה למעלה מ-300 פרויקטים בדגש על התמחות בתחום ההתחדשות העירונית. מעל מאה פרויקטים שלוו על ידי הקרן, הושלמו בהצלחה.

ההסכם קובע כי איילון ומנורה יזרימו ליסודות חוב המיר למניות בהיקף של עד 250 מיליון ש"ח, ללא אחריות או ערבות הדדית ביניהן, בחלקים שווים. נוסף על כך, איילון ומנורה יספקו גם ערבויות ופוליסות חוק מכר כחלק מהליווי של הפרויקטים לבנייה. המעבר לפעילות במתכונת של חברת מימון יאפשר ליסודות להתמנף באמצעות מימון בנקאי בכיר. המינוף צפוי לייצר לבעלי המניות תשואה גבוהה על השקעתם.

לאיילון חברה לביטוח תיק נכסים מנוהל בהיקף של עשרה מיליארד שקלים, ובתוכו פורטפוליו נדל"ן ריאלי בהיקף של כמיליארד שקלים. התיק כולל 12 נכסי נדל"ן בתחום מקבצי הדיור, משרדים וחניונים. את נכסי הקבוצה מנהלת חברת הבת איל צבי. את השקעות איילון מנהל תמיר הרשקוביץ.

יהודה בן אסאייג, מנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח: "עסקה זו הנה חלק מהגדלת פעילות החברה בתחום ערבויות חוק מכר, תחום שאנו מאמינים שיביא ערך כלכלי רב לחברה וזאת תוך חשיפה לתחום הצומח של נדל"ן למגורים. אנו שמחים לעשות זאת עם שותפים בעלי ניסיון מוכח בתחום".

שרון רייך, מנכ"ל איילון ביטוח: "החיבור של איילון לשוק הנדל"ן ומימון הנדל"ן טבעי וארוך שנים. איילון שואפת ליזום עסקאות חדשות מתוך הכרה בהשאת הרווחים הגבוהה שהתחום מביא עמו, וההשקעה ביסודות מבטאת את השאיפה הזאת היטב. אני מברך את מייסדי יסודות וזוהי רק סנונית ראשונה בדרך לעסקאות הבאות".

יו"ר יסודות, מר דוד ברוך, אמר, כי "שיתוף הפעולה עם שני גופים מוסדיים מיומנים בתחום הנדל"ן יאפשר לחברה לתת מענה רחב ומשופר ליזמים המבקשים לגוון את מקורות המימון שלהם באמצעות מימון חוץ בנקאי".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il