TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

עסקת נרהטק מדיה ו-GoTo Global Mobility יוצאת לדרך


נחתם הסכם מיזוג בהיקף של כ-158 מיליון דולר בין החברות.לאחר העסקה תעמוד לרשות GoTo קופת מזומנים משותפת של כ-25 מיליון דולר.

תל אביב, 6 באפריל 2022, חברת נרהטק מדיה בע"מ (ת"א: נרטק) מדווחת על חתימה הסכם לרכישת ניירות ערך של חברת גוטו גלובל מוביליטי בע"מ חברה טכנולוגית גלובלית הפועלת בתחום התחבורה השיתופית. השלמת רכישת GoTo כפופה לאישור האספה הכללית של נרהטק.

Goto נחשבת לחברת התחבורה השיתופית הגדולה בישראל ומהמובילות בעולם בתפישת התחבורה כשירות ובנוסף היא פועלת בגרמניה, ספרד ומלטה. במקביל, הנהלת נרהטק פועלת למציאת שותף אסטרטגי או למכירת פעילות האודיו של החברה, טריניטי אודיו.

שוקי אברמוביץ', יו"ר נרהטק: "אנו מדווחים על חתימת עסקת מיזוג עם גוטו מוביליטי שתהפוך את נרהטק לחברה עם צפי לצמיחה חזקה בשנים הקרובות באירופה (גרמניה, ספרד ומלטה) ובישראל. קופת מזומנים בהיקף של כ-25 מיליון דולר שצפויה להיות לחברה הממוזגת מבטיחה את המשך ההתפתחות העסקית בתחום התחבורה המשותפת, אחד התחומים הצומחים והגדולים באירופה ובארה"ב. העסקה משקפת פרמיה משמעותית על מחיר המניה של נרהטק תוך הצפת ערך לבעלי המניות שלנו."


יוסי בן-שלום, יו״ר GoTo Global: ״חתימת ההסכם עם נרהטק מדיה מהווה צעד משמעותי עבורGoTo Global, אותה ראיתי הופכת בעשור האחרון מחברה מקומית לחברה עם פעילות גלובאלית ענפה. אנו מאמינים שהפיכת החברה לציבורית תאפשר ל- GoTo להמשיך לצמוח ולייצר ערך רב לבעלי המניות וללקוחות. אני מברך את כל העוסקים במלאכה, את ההנהלה ואת צוות העובדים ברגע משמעותי זה.


החברה גייסה את ההון הנדרש על מנת להתקדם אל השלב הבא ומשאירה לציבור המשקיעים את האפשרות להצטרף אלינו גם כעת למימוש חזון התחבורה של העתיד, כאשר אנו ממשיכים לשאת את בשורת התחבורה השיתופית קדימה, לאחר שנה משמעותית בה הרחבנו את הפעילות הבינלאומית ותקענו יתד בדרך להפוך את החברה למובילת התחום באירופה״.

במסגרת ההסכם תרכוש החברה את מלוא הון המניות של GoTo, בדילול מלא, בתמורה להקצאת כ- 72.9% מהון מניות החברה, בדילול מלא, לבעלי מניות GoTo. לאחר השלמת העסקה, כ- 27.1% מהון מניות החברה יוחזק בידי בעלי מניות החברה הקיימים ערב העסקה. ככל שגוטו תגייס סכומי כסף נוספים עד מועד השלמת העסקה, שווי גוטו לצורך העסקה יעלה בגובה הסכומים שיגויסו.

לצורך ביצוע העסקה, נקבע בין הצדדים, כי שוויה של GoTo יעמוד על 115.2 מיליון דולר ארה"ב, והכולל השלמת גיוס מזומנים בסך של 18 מיליון דולר ארה"ב, לכל הפחות; ושוויה של החברה יעמוד על כ-42.8 מיליון דולר ארה"ב, והכולל קופת מזומנים של כ-11.5 מיליון דולר ארה"ב. נרהטק פועלת למציאת שותף אסטרטגי או למכירת פעילות האודיו של החברה המרוכזת בטריניטי אודיו בע"מ לצד שלישי.

אודות GoTo Global:

GoTo Global, חברה ישראלית גלובאלית הפועלת מאז 2008 בתחום שיתוף והשכרת רכבים, והינה מחלוצות תחום התחבורה השיתופית בישראל. החברה מפעילה מודל ייחודי של תחבורה שיתופית המתבסס על מגוון רחב של פתרונות ודרכי איסוף והחזרת רכב, עבור לקוחות פרטיים ועסקיים, והכל בעזרת פתרון טכנולוגי ואפליקציה ייעודית. שירות ה-Multimodal של החברה מספק פתרון מלא, גמיש, נוח ומשתלם לשיתוף כלי תחבורה לזמן קצר ובינוני.


 המודל העסקי של GoTo נגזר מהיקף וכמות השימוש של הלקוחות בהתאם לגביית דמי מנוי חודשיים, מחיר על פי דקות או שעות, ומחיר לקילומטר. מערכי השירות והבקרה של החברה נחשבים בסטנדרט הגבוה ביותר ומאפשרים שימוש בכרטיס חכם, ניטור מלא של הרכבים והשימוש הנעשה בהם, ופיזור גבוה של רכבים בקרבה ללקוחות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il