TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Hunters גייסה 68 מיליון דולר לפיתוח מרכז אבטחת מידע לארגונים


מימין אורי מאי ותומר קזז מייסדי האנטרס. צלם: ינאי יחיאל
סטארטאפ הסייבר Hunters השלים גיוס של 68 מיליון דולר בסבב C, כחמישה חודשים בלבד לאחר שגייס את סבב ה-B בחודש אוגוסט האחרון, גיוס שמביא את סך ההשקעה הכללי בחברה ל-118 מיליון דולר
האנטרס, אשר הוקמה בשנת 2018 על ידי אורי מאי (מנכ"ל) ותומר קזז, מפתחת פלטפורמה למרכזי אבטחת מידע (SOC), המאפשרת לצוותי סקיוריטי בארגונים לזהות באופן אוטומטי תקיפות ואירועי אבטחה משמעותיים ולהגיב להם במהירות וביעילות. הפלטפורמה אוספת, מעבדת ומנתחת מידע מכלל כלי האבטחה בארגון, והופכת אותו לאמצעי התמודדות עם מתקפות סייבר, תוך טיפול באתגרי המגוון, הנפחים ועלויות האחסון של דאטה, אשר צמחו באופן מעריכי עם הגידול בשימוש בטכנולוגיות ענן. הפלטפורמה מזהה איומים חשודים, מצליבה נתונים ומבצעת חקירה אוטומטית, ובכך מסייעת לצוותי האבטחה להתמודד עם המורכבות הגבוהה של האיומים ולהפחית מקרים של טעויות בזיהוי. יכולות אלה מסייעות לחברות לצמצם באופן ניכר את חשיפתן לסיכוני סייבר, ולנטרל איומים באופן מהיר ויעיל יותר בהשוואה לארגונים המשתמשים במערכות SIEM ותיקות.

את סבב ה-C הובילה קרן Stripes בהשתתפות DTCP כמשקיע חדש, ובנוסף הצטרפו לסבב הגיוס Cisco Investments, ו- Databricks כמשקיעים אסטרטגיים חדשים. כמו כן, השתתפו בסבב המשקיעים הנוכחיים YL Ventures, Bessemer Venture Partners, Blumberg Capital, Microsoft M12, U.S. Venture Partners, ו- Snowflake Ventures.

בין לקוחות החברה נמנות חברות Fortune 500 מובילות, וחברות הייטק, מוצרי צריכה וקמעונאות בינלאומיות, ביניהן פלטפורמת התיירות Booking.com, חברת הדאטה Snowflake, ענקית מוצרי התקשורת Netgear, וחברת מוצרי הדפוס Cimpress, בעלת חברת VistaPrint. הפלטפורמה של Hunters מהווה תחליף מודרני מבוסס ענן למערכות ה-SIEM (Security Information and Event Management) הותיקות. היא מוטמעת כ"מערכת העצבים המרכזית" של ארגון אבטחת המידע, אשר אוסף את כל הנתונים, מעבד אותם ומאפשר לזהות תקיפות סייבר בצורה יעילה ומהירה.

סבב הגיוס הנוכחי יסייע להאנטרס להפוך לפלטפורמת ה-SOC המובילה, בין היתר, באמצעות המעורבות של משקיעים אסטרטגיים מהשורה הראשונה אשר יסייעו להאנטרס לחדור לשווקים חדשים ברחבי העולם. החברה מעסיקה כיום 110 עובדים במרכז הפיתוח הישראלי ובארה"ב ובכוונתה להכפיל את מספר העובדים בשנה הקרובה.

״שוק ה-SIEM מוערך כיום בשווי של 4.3 מיליארד דולר, והכלים הקיימים בו אינם נותנים הגנה מספקת ללקוחות,״ אמר אורי מאי, מנכ״ל ומייסד-שותף בהאנטרס. ״המוצרים הקיימים מתמקדים בקליטה ואחסון לוגים של דאטה, ומשאירים בידי הלקוח את הצורך לפתח בעצמם יכולות של זיהוי וחקירת איומים על בסיס הדאטה המאוחסן. זוהי משימה שנועדה לכשלון לאור המחסור הכרוני בכוח אדם מיומן בתחום הסקיוריטי, במיוחד ב-SOC. בעידן העבודה ההיברידית, צוותי אבטחת המידע נדרשים להתמודד עם סביבות IT מורכבות וקשות להגנה, הכוללות לעיתים קרובות שילוב בין מערכות ותיקות on-premise עם סביבות ענן. בה בעת, חלה החמרה מתמדת בשנים האחרונות ברמת איומי הסייבר, ביניהם ריבוי מתקפות כופרה ומתקפות שרשרת-אספקה, הדורשות מומחיות שלרוב אינה זמינה לארגונים. הפלטפורמה של האנטרס נועדה לפתור את הפערים האלה ולאפשר לצוותי האבטחה ב- SOC לזהות אירועי אבטחה במהירות ולטפל בהם באופן מהיר ויעיל.״

״האנטרס קפצה למים העמוקים אל תוך שוק ענק ומבוסס ועשתה בו מהפך,״ אמר ג׳ון ברנן, שותף ב-YL Ventures, קרן הון-סיכון המתמחה בהשקעות בתחום הסייבר אשר השקיעה בהאנטרס משלב הסיד. ״שחקניות אסטרטגיות כמו Snowflake ו-Databricks שהשתתפו בסבב הן חברות ענק בעולמות של ניהול דאטה אשר מחפשות להתרחב לתחום הסקיוריטי והעובדה שבחרו לשתף פעולה ולהשקיע בהאנטרס מעידה על ההבטחה העצומה והמקום שיש לה בתחום. החברה ממשיכה לצמוח בקצב מהיר מאד והופכת לסטנדרט בעולם אבטחת המידע, עם רשימה הולכת וגדלה של לקוחות Fortune 500."

״לקוחות היום דורשים פתרון מהיר, אפקטיבי והוליסטי שיקל על צוותי האבטחה שלהם בהתמודדות עם ניטור אירועים," אמר קן פוקס, מייסד ושותף ב-Stripes וחבר דירקטוריון בהאנטרס. ״בשנת 2021 האנטרס המשיכה לצמוח באופן מטאורי והגדילה את ה-ARR שלה פי 4 וצפויה לכבוש את אחד משווקי האבטחה הגדולים ביותר."

"אנחנו גאים בשותפות עם האנטרס מימיה הראשונים, ושמחים לראות את הפיכתה לחברה המעניקה פתרונות אבטחה לחברות ענק ברחבי העולם" אומרת יודפת הראל-בוכריס, מנהלת קרן ההון סיכון Blumberg Capital, אחת משתי הקרנות שמלוות את החברה מאז סבב הסיד שלה. "לפלטפורמת ה-SOC של האנטרס תפקיד מרכזי ביכולתם של ארגונים להתמודד עם המחסור של 3 מיליון עובדים בתחום אבטחת המידע, מאחר והיא מאפשרת לחברות למפות, לזהות, לתעדף ולטפל במתקפות באופן אוטומטי, תוך כיסוי כל הסביבה הארגונית של החברה - נושא הנמצא בראש סדר העדיפויות של מנהלי אבטחת המידע בארגונים."

"פלטפורמת אבטחת המידע מבוססת הענן של האנטרס מהווה פריצת דרך בשוק הSIEM, המוערך במספר מיליארדי דולרים, מאחר והיא מאפשרת לצוותי אבטחת המידע לאסוף ולהצליב מידע מכל סביבת ה-IT של החברה, לזהות איומים ולהגיב להם במהירות. התרשמנו מאד מצוות ההנהלה, יכולות הביצוע והצמיחה במכירות של החברה." אומרת אירית קאהן, Managing Director ב-DTCP. "אנו שמחים לקחת חלק בסבב ההשקעה הנוכחי וללוות את האנטרס בשלבי הצמיחה הבאים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il