TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מדיסקה חותמת על עסקה כמפיצה גלובלית בלעדית


Medisca
מחוץ לארה"ב וישראל לקו מוצרי ORA של פאדאגיס
מונטריאול, (BUSINESS WIRE):

ב-9 בדצמבר 2021, מדיסקה (Medisca) חתמה על הסכם ייצור, אספקה, רישיון והפצה גלובלי בלעדי עם Padagis (לשעבר, חטיבת Rx של פריגו) עבור קו מוצרי ORA שלהם המורכב ממוצרי הפאדאגיס הבאים בצורה מוגמרת: ORA-Plus®, ORA-Sweet®, ORA-Sweet® SF, ORA-Blend®, ו- ORA-Blend® SF. עם זאת, ל-Medisca זכויות הפצה בלעדיות בכל השווקים הגלובליים למעט ארצות הברית וישראל, וזכויות הפצה לא בלעדיות עם הטבות חוזיות באוסטרליה.
"הסכם בלעדיות זה מחזק את מחויבותה של מדיסקה כחלוצה ברפואה מותאמת אישית ברחבי העולם", אומר פנגיוטה דנפולוס, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיה גלובלית וחדשנות, מדיסקה. "שיתוף פעולה עם Padagis הוא צעד חשוב נוסף בהרחבת התפוצה שלנו, כאשר אנו ממשיכים לבנות את כוחם של מותגי מדיסקה לפריצת דרך עולמית בתעשיות התרופות, המעבדה המדעית, הקוסמטית ושירותי הבריאות האחרים".
מוצרי ORA, שפותחו לפני למעלה מ-20 שנה על ידי מעבדות פאדוק, שנרכשו על ידי פריגו ב-2011, מיוצרים על ידי פאדאגיס במינסוטה והם התכשירים האוראליים הוותיקים ביותר בשוק, עם יותר מ-150 מחקרי יציבות התומכים בשימוש בהם. למעשה, תיק מחקרים ללא תחרות זה הוא המפתח מדוע רבים רואים במוצרי ORA תכשירים אוראליים מורכבים ברחבי העולם. בנוסף, המותג ORA ממשיך להטביע את חותמו, נמצא בחנויות כלבו כמו על מוצרי דלפק ונכלל כחלק תרופות מוגמרות שאושרו על ידי ה-FDA.
"עד כה, קו המוצרים של ORA השתמש במספר מפיצים ברחבי העולם", אומר קולטר ואן סטדום, סגן נשיא בכיר ומנהל צמיחה ראשי, פאדאגיס. "ההחלטה שלנו לרכז את ההפצה באמצעות מדיסקה הושפעה מאוד מיכולות ההפצה הגלובליות שלהם. למוצרי ORA פוטנציאל עצום בטיפול בחולים קריטיים – במיוחד טיפול בילדים – והם אמורים להיות זמינים באופן נרחב לרוקחים, לרופאים, והכי חשוב, למטופלים – בכל השווקים ברחבי העולם. יצירת שותפות זו הייתה מהלך אסטרטגי כדי למקסם את ההשפעה החיובית על חולים ברחבי העולם".
דנפולוס מוסיף: "תקן האיכות והרשת הבינלאומית של Medisca הם שמאפשרים לחתום על הסכם כזה. זוהי אבן דרך מרכזית נוספת במחויבות שלנו לצמיחה ומנהיגות, מה שהופך את ההבדל המשמעותי, בר קיימא בשווקים המתעוררים".
עם הסכם זה, Medisca תגיש גם בקשות בינלאומיות לסימני מסחר במדינות מסוימות על שמה.
אודות MEDISCA
MEDISCA היא מובילה עולמית בתחום הבריאות עם בסיס מבוסס היטב בהרכבת תרופות והתקדמות במעבדות מדעיות, קוסמטיקה ותעשיות בריאות אחרות. מזה 30 שנה, MEDISCA משרתת בתי מרקחת ומוסדות בריאות של בעלות ברית עם הצעות חדשניות ומחויבות נלהבת, המפתחת רשת עולמית המוקדשת לרפואה מותאמת אישית. באמצעות מערכות יחסים אמיתיות, חוויות ללא דאגות, תהליכים נוחים ושותפויות גלובליות אסטרטגיות, MEDISCA מספקת מוצרים איכותיים וחדשניים, שירותים מובילים בתעשייה ומערכות תמיכה ברמה עולמית. לקבלת מידע נוסף על MEDISCA, אנא בקרו בכתובת www.medisca.com, ועקבו אחרינו בטוויטר @medisca.
אודות PADAGIS
PADAGIS פאדאגיס מקדישה את עצמה לשיפור רווחתם של חולים וצרכנים רבים ככל האפשר על ידי פיתוח, ייצור והפצה של מוצרי בריאות מיוחדים באיכות גבוהה ובמחיר סביר. החברה היא ספקית מובילה של תרופות אקטואליות מורחבות ותרופות מיוחדות אחרות, המעסיקה מעל 1,300 אנשים ברחבי העולם. בקרו באתר PADAGIS בכתובת http://www.padagis.com


הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il