TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Techstars Tel Aviv 2021 אירוע הדמו דיי של Techstars


כל משתתפי התוכנית. קרדיט מגנט-לי
האקסלרטור הנחשב הגיע לסיומו באירוע מגוון בהשתתפות: מאה גאווט-מנכ"לית Techstarts העולמית, ניר זוהר- נשיא WIX, יזהר שי- שר המדע והטכנולוגיה לשעבר, שגרירת אקוודור בישראל, הלן סופיה דלר קליין, הילה אוביל ברנר- מנהלת Techstars TLV ומקימת ארגון "יזמיות" ועוד
נפתחה ההרשמה למחזור הבא!

Techstars, פלטפורמה גלובלית להשקעות וחדשנות, שלה כ-50 תוכניות בינלאומיות בוורטיקלים שונים, ערכה אירוע Demo Day לכבוד סיום תכנית האקסלרטור של החברה בתל אביב, אשר החלה בחודש אוקטובר האחרון והגיעה לסיום אחרי שלושה חודשי עבודה מגוונים ומקצועיים. 12 חברות הסטארט- אפ שהשתתפו בתכנית הציגו עצמם באירוע המכובד.
אירוע הדמו דיי, נערך ב30 לדצמבר במרכז פרס לחדשנות ולשלום ביפו בהשתתפות, בין היתר, בכירי Techstars בעולם בינהם מנכ"לית Techstarts העולמית הצרפתייה מאה גאווט שהצטרפה ווירטואלית. גם נשיא WIX וסמנכ"ל תפעול ראשי ניר זוהר ששלח איחולים מצולמים שהוצגו באירוע, שר המדע והטכנולוגיה לשעבר שמלווה את התוכנית כבר 5 שנים יזהר שי, שגרירת אקוודור בישראל, הלן סופיה דלר קליין, מנהלת Techstars TLV ומקימת ארגון "יזמיות" הילה אוביל ברנר ,ועוד.
והפעם... אירוע ה- Demo Day מרגש מהרגיל. אירוע זה חותם את המחזור השני לשנת 2021, אשר בעצם פתיחתו ההיסטורית, Techstars העולמית הביעה אמון רב בתוכנית הישראלית ובאקוסיסטם הישראלי. שכן, זו הפעם הראשונה ברשת העולמית שבה פותחים שתי תוכניות מקומיות של האקסלרטור באותה השנה.
בתכנית האקסלרטור השתתפו 12 חברות סטארט-אפ נבחרות העוסקות בתחומים שונים ומגוונים. לאורך התכנית, החברות המשתתפות נהנו ממנטורינג מעשי בשטח, קיבלו גישה לרשת העולמית של טקסטארס ופיתחו קשרים חדשים עם אנשים ומשקיעים מובילים בתעשייה בכל העולם.
מנהלת התכנית בישראל היא הילה אוביל ברנר, יזמית סדרתית אשר הקימה שלוש חברות, בהן WhiteSmoke המציעה פלטפורמה לעריכה והגהה של טקסטים באנגלית ונסחרת כיום בבורסה, את הארגון החברתי- התנדבותי, "יזמיות", אשר תומך ומקדם נשים יוזמות בתעשיית הייטק, וכן ניהלה בעבר את התכנית המשותפת של ברקליס ו-Techstars בישראל.
Techstars פועלת בישראל כבר 5 שנים, מייסדיה וצוותיהם מתחברים ליזמים, למומחים, למנטורים, לבוגרי אקדמיה, למשקיעים, למנהיגים עסקיים ולשותפים תאגידיים כדי לסייע לסטרטאפים לצמוח. היא מפעילה כ- 50 מאיצים ברחבי העולם וכיום שווי השוק של החברות בוגרות שלה גדול מ-63 מיליארד דולר. בין החברות המובילות אשר עברו באקלסרטורים של טקסטארס קיימות: SendGrip, Uber, Twilio, Scopely, Digital Ocean, Zipline, Outreach, PillPack, DataRobot, SalesLoft, Remitly, ClassPass, SendBird ועוד.
בסיום חגיגי זה של המחזור השלישי של התוכנית, נפתחה ההרשמה לתוכנית הבאה. ההרשמה תיסגר בתאריך ה 4 בינואר והתוכנית תתחיל ב- 20 במרץ. אירוע הדמו דיי החגיגי יתקיים ב- 16 ביוני .
פרטים נוספים על האקסלרטור והרשמה למחזור החדש ניתן למצוא באתר.

להלן רשימת 12 החברות אשר השתתפו באקסלרטור:
Agado Live - הדור הבא של פלטפורמת וידאו אינטראקטיבית המאפשרת להעביר פעילויות וירטואליות באפקטיביות ובScale.
תל אביב, ישראל. מייסדים: גילי ירון CPO , ויטלי תבור CTO, צח גורן CEO.
אגאדו לייב הינה פלטפורמה מבוססת AI (אינטליגנציה מלאכותית) להעברת פעילויות מרחוק לעסקים (B2B) בעולמות הWellness . (שיעורי כושר קבוצתיים, פיזיותרפיה לקבוצה ועוד).
הפלטפורמה מנתחת תנועות אנושיות באמצעות Computer vision technology ומספקת משוב ותיקונים בזמן אמת לכל משתתף ובכך מאפשרת פעילויות אונליין לכמות גדולה של משתמשים.
החברה הוקמה ע"י שלושה יזמים מנוסים ופונה בשלב ראשון לשוק האימונים הוירטואלים בארה"ב שמוערכת כ60 מיליארד דולר. לחברה לקוחות ראשוניים בארץ, באנגליה ובארה"ב.
Autority.io - החברה מפתחת אפליקציה חינמית המרכזת את כל שירותי תחזוקת הרכב במקום אחד.
קיטו, אקוודור. מייסדים: חואן ברננדו פרואנו CEO, גוליארמו קונסה אסטבן CTO, דייגו מרטין קוניאונס CFO.
דרך האפליקציה יכולים המשתמשים להתייעץ עם מומחי רכב, לשלם על שירותי רכב או לחדשם ולקבל תזכורות עם טיפולים שעליהם לבצע, דוגמת החלפת צמיגים. שימוש באפליקציה יכול לחסוך למשתמש מאות דולרים בשנה, לייעל את מלאכת תחזוקת הרכב ואף לייצר היסטוריה דיגיטלית שלו. המודל העסקי של החברה הוא גביית עמלה של 5% מכל תהליך תשלום המתבצע דרך האפליקציה.
Binsight - מייצרת דאטא ייחודי מהזבל שאנשים זורקים לפח, על ידי שילוב בין טכנולוגית בינה מלאכותית וכלים של כלכלה התנהגותית.
תל אביב, ישראל. מייסדים: גלעד מור-חיים CEO, אור בר-טל CTO.

השימוש בדאטא הייחודי, כאמצעי שימור לקוחות, מאפשר למשווקים להשיג 40% מנתח השוק הפוטנציאלי שלהם העומד על 700 מיליארד דולר (בארה״ב לבדה), וזו באמצעות עזרה ללקוחותיהם להפוך לצרכנים בריאים וחכמים יותר, לחסוך הרבה כסף, זמן, ובאופן ישיר לצמצם זריקת מזון.
הפתרון של Binsight הוא קריטי למשווקים, מהפכני לצרכנים, ומצויין לסביבה.
EyeKnow - איתור ומניעת אלימות והזנחה אצל חסרי ישע ע"י שימוש בבינה מלאכותית ומצלמות אבטחה.
תל אביב, ישראל. מייסדים: תומר שגיא CEO, אליה שטרסר- CTO.
החברה מייצרת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית (AI) המסייעת למנוע פגיעה באוכלוסיות חלשות כילדים וקשישים, תוך הסתמכות על מצלמות אבטחה. כך נותנת החברה מענה לחוסר היכולת לנטר את בריאותם ובטיחותם של השוהים במוסדות, החשופים לסכנות של טיפול לא ראוי, אי עמידה בכללי טיפול ומקרים של הזנחה, התעמרות או התעללות - שפעמים רבות מתרחשים מתחת לרדאר. מערכת הבקרה המאובטחת של EyeKnow מנטרת כל מטפל ומטופל במוסד, מנתחת את התנהגות המטפל ואת האינטרקאציות שלו עם המטופל ומגיעה לתובנות המוצגות לבני המשפחה בדאשבורד ובאפליקציה. המוצר, המבוסס על מודלים של למידה עמוקה וראייה ממוחשבת שפיתחה החברה, משתלב עם מצלמות אבטחה, מצלמות IP ומצלמות במעגל סגור קיימות.
EZCheck.me - מערכת רישום נוכחות למפגשים היברידיים.
תל אביב, ישראל. מייסדים: עדי פוירשטיין CEO, יעקב הל-אור CSO .
החברה נותנת מענה לנושא בדיקות הנוכחות בשיעורים - נושא השנוא על ידי תלמידים, סטודנטים, מורים ומרצים כאחד. עידן הלמידה המקוונת וההיברידית מציג אתגר חדש, עקב הקושי לנטר באמינות את נוכחותם של המשתתפים בפלטפורמות הווידאו ובשיעורים היברידיים. EZCheck.me מספקת פתרון המאפשר ניטור נוכחות מהיר ויעיל לשיעורים היברידיים עבור אוניברסיטאות, וובינרים וקורסים מקצועיים. בנוסף, השימוש במערכת הופך כל כיתה ל"רשת חברתית" אד-הוק המאפשרת לסטודנטים לנהל שיח סביב הקורס, עם המרצים ובינם לבין עצמם.
המערכת כבר נמצאת בשימוש של ביותר מ-150 מוסדות ברחבי העולם.


Insuretax – ביטוח מס איכותי במחיר הגיוני לחברות קטנות ובינוניות.
תל אביב, ישראל. מייסדים: גיא כהן CEO, רון ליקבורניק CTO, ניב רותם COO.
ביטוח מס הוא כלי יקר המוצע על ידי חברות ביטוח מסורתיות רק לתאגידים גדולים ולכן אינו זמין לחברות קטנות יותר, מה שלמעשה הופך אותו ללא זמין לרוב השוק. Insuretax מספקת לאלו ביטוח מס איכותי במחיר הגיוני. החברה פיתחה גישה ייחודית הקוצרת דאטה של ייעוץ מס כדי לקבץ ממנו מידע לאשכולות ולזהות תבניות חוזרות, אותן ניתן למנף לכלי תכנון מס.
optimusQ - פלטפורמה לניהול ואופטימיזציית קמפיינים דיגיטליים אוטומטית.
תל אביב, ישראל. מייסדים: ליאור וקסלר CEO.
אופטימוס קיו שואפת להביא למהפכה בעולם הפרסום הדיגיטלי ולהנגיש אותו לכל סוגי החברות.הפלטפורמה משתמשת בבינה מלאכותית על מנת לייצר את המודעות בצורה אוטומטית. בנוסף, על ידי שימוש בלמידת מכונה המערכת בוחרת את ערוץ הפרסום והקהלים המתאימים לכל מוצר בנפרד. המערכת מאפשרת לחברות עם מעט או ללא ניסיון בפרסום דיגיטלי להגיע לריבוי ערוצים, קהלים ותכנים שונים ולהופיע באתרים הכי גדולים בעולם כמו CNN, MSN, FOX ועוד רבים. הכול מתבצע במקום אחד, עם אופטימיזציה אוטומטית לפי ביצועים וממשק משתמש נוח וידידותי.
בין לקוחותיה של החברה נמנים חברות ציבורית, סטארטאפים וחנויות דיגיטליות, והחברה כבר מייצרת הכנסות משמעותיות.
Ovvio - כלי פרודקטיביות לחברות שירותים.
תל אביב, ישראל. מייסדים: עופרי וולפוס CTO , נדב בן יצחק CEO, עמית וולפוס CPO.
החברה בונה כלים שמטרתם למגר נקודות התורפה של מנהלים ועובדים בתעשיית השירותים המקצועיים (משרדי עורכי דין, פירמות ייעוץ, סוכנויות עיצוב וכו'). Ovvio היא מחברת וירטואלית משותפת המאפשרת לעובדים בשירותים אלו לייעל פגישות עבודה ולהקצות משימות, המועברות בצורה אוטומטית, בזמן אמת, לגורמים הרלוונטיים עבורן. בנוסף Ovvio מאפשרת לעובדים לנהל את המידע שלהם על ידי סינון רשימות, משימות וקבצים לאורך פרויקטים שונים.
Renbizz - מייצרת לקמעונאים תזרים הכנסות נוסף בכך שמאפשרת להם להשכיר את המוצרים שהם רגילים למכור.
תל אביב, ישראל. מייסדים: ענת אלג׳ם CEO ,עירד כהן CTO.
החברה מגשרת על פער הידע עמו מתמודדים קמעונאים בבואם להכניס מודל שכירות למוצריהם. הפלטפורמה שמפתחת החברה מקטינה את כמויות הזמן, ההון והלוגיסטיקה הדרושים להשכרת מוצרים, על ידי הצעת מודל הוליסטי. Renbizz מאפשרת לקמעונאים להכניס לעסקיהם אפשרות של השכרת מוצרים, לנהל אותה באמצעות הפלטפורמה ואף להיעזר בשירותים פיננסים אותם החברה המציעה. בעידן הסביבתי בו אנו חיים צפויה צמיחה משמעותית לעסקים המציעים אפשרויות של השכרת מוצרים או קנייתם מיד שנייה. Renbizz היא הכלי שיכול לאפשר להם לעשות זאת בקלות וביעילות.
reTravel – פלטפורמה למכירת מצורי תיירות למיקסום רווחיות ונאמנות הלקוח.
תל אביב, ישראל. מייסדים: רויטל קריסטל CEO, ניר גורביץ CTO.
ריטרוול מפתחת טכנולוגיה המאפשרת לחברות תיירות וחברות תעופה ולספקי תוכן להתחבר דרך פלטפורמה אחת, ולהציע לנוסעים מוצרים נלווים שהם צריכים ורוצים לנסיעה.
בעולם שלאחר קורונה, תעשיית הנסיעות מחפשת דרכים חדשות להתייעל ולהגדיל הכנסות ונאמנות תוך הורדת עלויות התפעול למינימום. ריטרוול מציעה מודל עסקי המבוסס הצלחה ומנגישה את לימוד המכונה והבינה המלאכותית לתעשיית התיירות.
הפתרון כולל חיבורים למערכות חברת התיירות וספקי התוכן, בחירת ערכות נושא ובכך מפשטת את תהליך הקמת הלקוח ל10 דקות.
הטכנולוגיה שלנו מגדילה את שיעור קניית המוצרים הנלווים, את הכנסות ונאמנות הנוסעים.

Kenetix - החברה מפתחת פלטפורמה ואלגוריתמים שבכוחם לאסוף כמויות דאטה ו-וידאו גדולות עבור תעשיית הספורט ולבצע אנליטיקת וידאו וניהול ביצועים.
תל אביב, ישראל. מייסדים: עומר ברנד CEO, רוני רביב CTO.
למרות המידע העצום שנאסף כיום בעולם הספורט - קיים מחסור בכלים המספקים ניתוח אפקטיבי עבורו. תוכנת Sea Analytics מבוססת הענן אוספת את המידע ממכשירים ומאתלטים, מסנכרנת ומנתחת אותו ומציגה התרחשויות משמעותיות בהתאם להגדרות מאמץ הקבוצה. המאמן יכול לראותם בדאשבורד קל לשימוש, לחלץ מהן מסקנות ולשפר את תפקוד הקבוצה. עוד משמשת המערכת ככלי תקשורת בין האתלטים למאמן ולמועדון וכך מאפשרת מעורבות גבוהה יותר לכל הצדדים.
YieldX - מפתחת פתרונות לניהול תהליך הייצור של חלבון מהחי בסביבה נטולת מחלות באמצעות מערכת סנסורים לאיתור מוקדם של מחלות ומניעתם.
קיסריה, ישראל. מייסדים: יצחק שושנה CEO, עמית רש CTO, לב מיקוליצקי CBO.
החברה מפתחת כלי בינה מלאכותית/אינטרנט לתעשיית החקלאות. בכוחו של הכלי לחזות בהקדם מחלות בעדרים וכך למנוע אותן או להקטין את הפצתן. הכלי אוסף את המידע ומנתח אותו בצורה אוטומטית לחלוטין, ללא כל התערבות אנושית. הוא מספק את כל המידע הדרוש לחקלאי בנוגע לסביבת הגידול ולבעיות בה. כך מקבלת החיה סביבה טובה יותר בעוד החקלאי חוסך כסף ומשאבים ומצליח לייצר תפוקת מזון גבוהה יותר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il