TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קניון הדר בירושלים מתרחב משמעותית:


קומת מסחר חדשה בקניון הדר ירושלים צילום עוזי פורת
פותח קומת מסחר חדשה על שטח של כ 4000 מ"ר בהשקעה הנאמדת בכ 25 מליון
לירון אלקיים מנכ"לית קניון הדר ירושלים: "ההחלטה לפתוח קומת מסחר נוספת התקבלה לאחר שאנו כבר שנים בתפוסה מלאה בקניון"
במסגרת זו יפתחו בשלב הראשון שלוש חנויות ראשונות של המותגים:
הפיראט האדום, אדידס וזום אופטיק

קניון הדר ירושלים, פותח השבוע קומת מסחר חדשה (מינוס 2) המשתרעת על שטח של 4,000 מ"ר עם 11 חנויות המתווספות ל 120 חנויות הקיימות.
קניון הדר השקיע כ 25 מיליון ₪ בהקמת הקומה החדשה, במסגרת זו יפתחו השבוע לקהל הרחב שלושה סניפי דגל חדשים של מותגים מובילים: חנות של המותג הבינלאומי אדידס, סניף של מותג הצעצועים הפיראט האדום וחנות אופיטקה של רשת זום אופטיק. סה"כ ההשקעה בפתיחת שלושת החנויות החדשות נאמדת בלמעלה מ 3 מיליון ₪.
סניף הפיראט האדום יפתח על שטח של 600 מ"ר, בהשקעה הנאמדת על כ 1 מליון ₪ ונפתח בקומת המסחר החדשה של הקניון ( מינוס 2). החנות מציעה מגוון רחב צעצועים ומשחקים לילדים ולכל המשפחה, תוך חוויה קניה צבעונית למבוגרים וילדים.
סניף דגל של אדידס יפתח על שטח של 1200 מ"ר הממוקם גם הוא בקומת המסחר החדשה של הקניון (מינוס 2) ויפתח בהשקעה של למעלה מ 1.5 מיליון ₪ . הסניף החדש כולל מחלקות מתמחות של ביגוד והנעלה לגברים, נשים וילדים.
כמו כן תיפתח חנות אופטיקה זום אופטיק על שטח של 130 מ"ר, תיפתח בקומה החדשה בהשקעה של חצי מליון ₪. החנות מציעה מגוון משקפי שמש וראייה לגברים, נשים וילדים עם עיצובים חדשניים ומותגים בינלאומיים., הפקת רישיונות נהיגה, משיט ורישיונות בינלאומיים , מטעם משרד התחבורה – אגף הרישוי.

לירון אלקיים מנכ"לית קניון הדר ירושלים מסרה: "ההחלטה לפתוח קומת מסחר נוספת התקבלה לאחר שאנו כבר שנים בתפוסה מלאה בקניון ואנו בטוחים שההקומה החדשה תשרת טוב יותר את תושבי ירושלים והסביבה עם מגוון מותגים בינלאומים ומקומיים חדשים". לדבריה: לקומה זו יתווספו בקרוב עוד מותגים מובילים מובילים, שהמטרה הסופית ליצור תמהיל המעניק חוויה לכל המשפחה הכולל קולינרייה, תרבות, בילוי וקניות".

קניון הדר, הנצא בבעלות משולבת של הריבוע הכחול נדל"ן וחברת כלל נדל"ן, ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים. הקניון משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 26,000 מ"ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על חמש קומות של מסחר וחמש קומות של חניה. בין הרשתות המובילות בקניון: מנגו, קסטרו, ברשקה, פול&בר, אמריקן איגל, אדידס אאוטלט, נאוטיקה, טימברלנד, רנואר, אלדו, גולברי, גולף, קרייזי ליין, דלתא, הודיס, טופטן, נויז, מאניה ג'ינס, נייקי ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il