TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סגן נשיא חברת הנפט הלאומית של נורבגיה מונה לנשיא חברת חיפושי הגז הנפט ''הזדמנות ישראלית''


ניקולאס מאדן נשיא הזדמנות ישראלית. קרדיט: יח"צ
ניקולאס מאדן יהיה אחראי על פיתוח עסקי השותפות בדגש על אקספלורציה ושיתופי פעולה
רוני הלמן, יו"ר הזדמנות ישראלית: "ניסיונו העשיר של מאדן הן בתחום הגיאולוגי והן בתחום הפעילות הבינלאומית של חיפושי הגז והנפט יתרמו רבות למימוש תוכניותיה האסטרטגיות של הזדמנות ישראלית"

שותפות חיפושי הגז והנפט "הזדמנות ישראלית" דיווחה הבוקר על מינוי של בכיר בתעשיית הנפט העולמית לתפקיד נשיא החברה. על פי הדיווח, ניקולס אלן מאדן (Nicholas Alan Maden), לשעבר סגן נשיא בכיר בחברת הנפט הלאומית של נורבגיה, מונה לנשיא חברת חיפושי הגז והנפט ''הזדמנות ישראלית'' הציבורית. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על פיתוח עסקי השותפות בדגש על אקספלורציה ושיתופי פעולה.
"הזדמנות ישראלית" מחזיקה כיום בפורטפוליו נרחב של רישיונות ימיים בישראל. השותפות מחזיקה ב-21% מחזקת "ישי", מאגר חוצה גבולות המהווה חלק ממאגר "אפרודיטה" הקפריסאי. המאגר הוכרז כ"תגלית" ע"י משרד האנרגיה כאשר על פי פרסומי המשרד כמות הגז ב"ישי" מוערכת ב- 10-12 BCM גז טבעי.
בנוסף השותפות מחזיקה בארבעת הרישיונות הימיים (55,56,61,62 (מקבץ D בשיעור של 20% לצד חברת אנרג'יאן המחזיקה את יתרת הבעלות ומשמשת כמפעילת הרישיונות. בשטח הרישיונות נמצא בין היתר פרוספקט "עוז" אשר בוצע בו סקר סיסמי תלת ממדי. עפ"י דוח NSAI שפורסם, פוטנציאל הפרוספקט הוא כ 2.5 TCF גז טבעי וכ- 255 מיליון חביות (best estimate) , פרוספקט הנפט הינו הרדוד ביותר במים הכלכליים של ישראל בשכבת ה Cretaceous .
ניסיון של 30 שנה ופעילות ב-25 מדינות
לניקולס מאדן, ניסיון של כ-30 שנה בתחום הנפט והגז ובכלל זה בתחום פיתוח הזדמנויות בתחום בלמעלה מ- 25 מדינות. מאדן, גיאולוג בהכשרתו, צבר במהלך השנים ניסיון עשיר ומוכח בתחום המשפטי והפיננסי, משא ומתן ותקשורת. במהלך השנים עבד מאדן במגוון תפקידים כגאולוג ומנהל מחקר בים הצפוני וכן במדינות כמו: פרו, ונצואלה, קולומביה ועוד. חלק מהפרויקטים בהם נטל חלק היו באזורים מרוחקים ובמדינות בהן מרכיב סיכון גבוה. בין שאר תפקידיו כיהן מאדן, כסגן נשיא בכיר בחברת Statoil, חברת הנפט הלאומית של נורבגיה כאחראי על תחום המחקר הבינלאומי של החברה וכן כיו"ר ודירקטור של מספר חברות בנות בינלאומיות של ענקית הנפט הנורווגית. בנוסף, מאדן כיהן כחבר המועצה המייעצת וכסגן יו''ר Energy Geoscience Institute (EGI) המכון הגדול בעולם למדעי האנרגיה, שבסיסו בארה''ב. בנוסף, מאדן כיהן כסגן נשיא לענייני החוף המזרחי והאקספלורציה הבינלאומית של חברת הנפט פטרו קנדה ובכלל זה אחראי על הפיתוח האסטרטגי של החברה והרכישות שביצעה ברחבי העולם.
בשנים האחרונות, מאדן מכהן כשותף מייסדAruna Exploration , סטרטאפ בתחום הבינה המלאכותית שמטרתו למידת נתונים סיסמיים ופיתוח הבנה ויכולת חיזוי טובה יותר בכל הקשור למאגרים תת קרקעיים.
לניקולס מאדן תואר שני בגיאולוגיה ונפט מה-Imperial College, University of London
רוני הלמן, יו''ר ''הזדמנות ישראלית'': "אנו מברכים על הצטרפותו של ניק ל''הזדמנות ישראלית'' ועל היענותו לכהן כנשיא החברה. אנו בטוחים כי ניסיונו העשיר של מאדן הן בתחום הגיאולוגי והן בתחום הפעילות הבינלאומית של חיפושי הגז והנפט יתרמו רבות ''להזדמנות ישראלית'' ולמימוש תוכניותיה האסטרטגיות בשנים הבאות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il