TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת בלו קליפורניה מרחיבה את תלקיט הטעם והריח הטבעיים


Blue California
באמצעות ייצור נרולידול נקי, טבעי ובר-קיימא
ראנצ'ו סנטה מרגריטה, קליפורניה, 15 בדצמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

Blue California הכריזה על הרחבת יריעת תלקיט הטעם והריח הטבעיים שלה העשויים מרכיבים פנימיים, תוך ייצור נרולידול נקי ובר-קיימא.

נרולידול הוא אלכוהול ססקוויטרפן נדיר שניתן למצוא אותו בשפע בטבע. הוא מצוי בפרחים ובצמחים רבים, בפרט בפרח תפוז סביליה, המוכר גם כנרולי, אשר נותנת לחומר הכימי, הנותן את הריח, את שמו.

חומר כימי זה ניתן לזיהוי בזכות ריחו הפרחוני והעצי וניתן לתארו גם כריח רענן, המשתלב היטב עם הדרים, תפוח, או ורדים, אך קל דיו כדי להשלים כל סוג ריח או טעם. ומכן, שנרולידול הוא אידיאלי לשימושים רבים וידוע בהשפעתו המרגיעה.

ואולם, צרכנים המחפשים מוצרים הממותגים כבעלי ריח נקי, ידידותיים לכדור הארץ ותואמים להגדרת הריח הנקי והמודע ואל תנועת היופי. סקר היופי והטיפול האישי של Innova לשנת 2020 מצביע על כך ש-51% מצרכני העולם מציינים כי רכיבים טבעיים חשובים להם במידה רבה, או במידה רבה מאוד בקניית מוצרי ריח.

"הביוטכנולוגיה פותחת דלתות לרכיבים ברי-קיימא, אשר לא היו זמינים קודם לכן," אומרת קתי אוגלסבי, אחראית טעמים וריחות בחברת בלו קליפורניה. "שיתוף הפעולה שלנו עם השותפה החדשנית שלנו קונג'ן מספקת מסחור יעיל ובעל השפעה, וכך אנו מספקים ליצרני הלקוחות שלנו קשת מלאה של רכיבים טבעיים, בעלי הסמל המסחרי Plantarôme,™, אשר משמש אותנו בטעמים ובריחות שלנו."

נרולידול הינה ראשןנה בקשת רחבה של רכיבים טבעיים ברשת אגף הטעם, הריח והיופי בחברת בלו קליפורניה לשנת 2022. קונג'ן מפתחת את אחד מפלטפורמות ההתססה בתנובה הגבוהה ביותר לייצור ססקוויטרפנים ולקטונים. בזכות יתרונותיה התפקודיים בתעשיות רבות, בזכות הקוטביות המתונה שלו ופעילותו האופטית, נרולידול נהוא מתווך כימי משובח, שימושי ובר-קיימא.

"נרולידול הינו חומר בסיסי בעל שימושים רבים, בשווקים רבים. Plantarôme,™S הינו חומר מסוג אלגם, והחומר M Plantarôme,™ שהוא מושק טבעי, מעוררים שניהם סערה גדולה בשוק," אומרת אוגלסבי.

עד כה, מושק סינטטי שימש בעיקר בתעשיית הריח מפני שמקורות מושק מסורתיים היו צמחי בר, נדירים מכדי שיהיו בשימוש, או חיות בר, כמו אייל מושק וחתול הזבד האפריקאי, הנמצאים בסכנת הכחדה גדולה ומכאן שהשימוש בהם לא היה אתי.

החברות קונג'ן ובלו קליפורניה חברו במטרה לפתח מושק ממקור צמחי מבוית, מודרני, ייחודי וטבעי, בטוח, מגוון ומתכלה ביולוגית

"השקת הנרולידול מסמלת את שיתוף הפעולה בין בלו קליפורניה ובין קונגן, מתוך ההתקדמות בשווקים בהם באפשרותנו לתת מענה," אומר ד"ר קייסי ליפמאייר, סגן נשיא לחדשנות בחברת קונג'ן. "ביחד, אנחנו מחוללים מהפכה בתעשיית רכיבי הטעם והריח, וזאת בזכות יכולותינו פורצות הדרך לייצור יישומי מוצר ופתרונות נקיים וברי קיימא".
אודות Blue California

חברת Blue California הינה ספקית ויצרנית פתרונות יזמית, מבוססת מדע של מרכיבים נקיים, טבעיים ובר קיימא המשמשים במזון, משקאות, חומרי טעם, ריח, תוספי תזונה, הטיפול האישי ומוצרי קוסמטיקה. במשך יותר מ-25 שנה, Blue California בנתה מוניטין חזק ליצירת ערך במוצרים טבעיים מגוונים אלה ובתעשיות בהשראת הטבע. www.bluecal-ingredients.com
אודות Conagen
Conagen קונג'ן היא חברת מו"פ ביולוגית מלאכותית הממוקדת במוצר עם יכולות ייצור בקנה מידה גדול. המדענים והמהנדסים שלנו משתמשים בכלי הביולוגיה המלאכותית החדשניים ביותר כדי לפתח מולקולות בנות קיימא על בסיס טבעי המיוצרות באופן ביולוגי למוצרים בעלי האיכות הגבוהה ביותר שקיימים. אנו מתמקדים בייצור ביולוגי של מרכיבים בעלי ערך גבוה לתעשיות המזון, התזונה, הטעמים וניחוחות, התרופות והחומרים מתחדשים.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il