TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

באטמ מדווחת על מכירות ראשונות של בדיקה ביתית מהירה לקורונה ברוסיה


דר צבי מרום, מנכל באטמ
בדיקת ה- RAPiDgen® היא בדיקת הקורונה העצמית הראשונה שאושרה על ידי גורם ממשלתי ברוסיה
באטמ, חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מודיעה כי היא החלה למכור ברוסיה את בדיקת האנטיגן RAPiDgen שלה לזיהוי נגיף הקורונה, שהיא בדיקה ביתית מהירה וקלה לשימוש. זוהי בדיקת הקורונה העצמית הראשונה שאושרה לשימוש על ידי רשויות בריאות הציבור ברוסיה, ואחת משלוש בלבד שזמינות כיום.

החברה החלה באספקת ההזמנה הראשונה בהיקף של כ-250 אלף יורו, שתושלם במהלך דצמבר 2021. הקבוצה מצפה לקבל הזמנות נוספות, בשווי גבוה יותר, בשנת 2022. הבדיקות נמכרות בבתי מרקחת ובפלטפורמות מסחר אלקטרוניות.

האישור למכירת בדיקות ה-RAPiDgen התקבל לאחר הליך בדיקה קפדני של רשויות בריאות הציבור ברוסיה והשוואה לבדיקות PCR בהן נעשה שימוש ברוסיה. RAPiDgen היתה בדיקת הקורונה הראשונה שאושרה לשימוש ביתי ברוסיה, והיא נבחרה לאור הדיוק שלה וקלות השימוש בה. כיום היא אחת מתוך שלוש בדיקות עצמיות בלבד שאושרו לשימוש ברוסיה והיא הבדיקה היחידה שנעשית בתהליך בעל שלב אחד בלבד וללא צורך לטפל בנוזלים.

בדיקת האנטיגן RAPiDgen לקורונה, המספקת תוצאות תוך 10 דקות, עושה שימוש בגישת lateral flow. הבדיקה פותחה על ידי חברת הבת Adaltis יחד עם Gamidor Diagnostics והיא משווקת תחת המותג Adaltis.

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ: אנו שמחים על קבלת אימות נוסף לאיכות הגבוהה של הבדיקה המהירה שלנו, כאשר הבדיקה נבחנת על ידי צוותי מומחים ומושווית לבדיקות PCR, שנחשבות לנקודת ההשוואה המקובלת בתחום. אנו מאמינים כי הבדיקה שלנו היא המדוייקת ביותר והקלה ביותר לשימוש ביתי ברוסיה, שמהווה עבורנו שוק פוטנציאלי משמעותי. החוזק של הבדיקה המהירה שלנו מודגם גם בשימוש שנעשה בה על ידי לקוחות בישראל בעלי סטנדרטים מחמירים, שאצלם זיהוי מוקדם ומדויק של קורונה בקרב עובדים הוא חיוני. אנו מגדילים את כושר הייצור של ה-RAPiDgen, אשר יחד עם סל בדיקות הקורונה האחרות של Adaltis, מהווה מרכיב חיוני בניהול המגיפה בעודה ממשיכה להתפתח."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il