TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

טופ מערכות רוכשת את פעילות Business & Decisions בישראל במליוני שקלים


מיטל שטרקמן צילום יחצ
במסגרת הסכם הרכישה יעברו כל עובדי Business & Decisions לטופ מערכות. פעילות Business & Decisions תשתלב עם פתרונות נוספים של אורקל המיושמים על ידי טופ


טופ מערכות (Top Group), הנסחרת בבורסה לניירות ערך של תל-אביב רוכשת את פעילות ה- EPM של חברת Business & Decisions המשווקת ומיישמת פתרונות לניהול ביצועים ארגוניים (Enterprise Performance Management), המשמשים בעיקר לניהול וניתוח ביצועים פיננסיים בארגונים: ניהול תקציב, בקרה תקציבית, ויסותים, תחזיות וכדומה וכן, יישום פתרונות לאיחוד דוחות לחברות ציבוריות וחברות נדל"ן.
BD הינה חברה ותיקה הפועלת בארץ בהצלחה שנים רבות, עיקר התמחותה נרכש מיישום והטמעת מערכת ניהול הביצועים הארגוניים EPM Oracle, הכוללת גם את מערכת הבינה העסקית Hyperion וגם את פתרון ניהול הביצועים בענן - EPM Cloud בארץ ובעולם.
על לקוחות BD נמנים: צה"ל -חמ"ן, נשר, גב-ים, קוגנייט, גזית גלוב, אלקטרה, אבן קיסר, ישרכרט, פרוטארום, בנק דיסקונט, ועוד רבים.

היקף הרכישה מוערך במיליוני שקלים. במסגרת הסכם הרכישה יעברו כל עובדי Business & Decisions לטופ מערכות. פעילות Business & Decisions תשתלב עם פתרונות נוספים של אורקל המיושמים על ידי טופ, כגון מערכת ה- ERP בענן Netsuite, Cloud PLM ועוד. את פעילות ה EPM תוביל מיטל שטרקמן ששימשה עד כה כסמנכ"לית מכירות בחברת Business & Decisions.
שטרקמן ציינה: "אני נרגשת ושמחה מההתמזגות עם חברה מתקדמת ומצליחה, אשר חורטת על דגלה לתת מענה מקיף ומקצועי ללקוחותיה. ההתמזגות של חברתנו עם חברת טופ הינו צעד נכון לשתי החברות , לכלל לקוחתנו ולשאר העסקים המתקדמים בישראל. אני רואה בטופ את הבית הטבעי והנכון ביותר עבורנו לצמוח בו".

שמוליק מילנר - מנכ"ל משותף טופ גרופ, אמר: "פעילות Business & Decisions מצטרפת מחזקת מספר יחידות עסקיות קיימות:. פתרונות EPM ישולבו באופן סינרגי לעולמות NetSuite כאשר נוכל להציע ללקוחות גם כלי אינטגרטיבי לבקרה תקציבית, ובעולם ה Oracle Cloud ERP כפתרון משלים".


אודות טופ גרופ:
טופ מערכות | Top Group נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א ובעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בפיתוח, והטמעת תוכנה מתקדמת לארגונים בישראל ובאירופה. עם לקוחותיה של החברה נמנים למעלה מ-1500 ארגונים וחברות בתחומי התעשייה, הנדסה ותשתיות, תקשורת, בנקאות ופיננסים, בטחון, הייטק, רפואה והמגזר הציבורי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il