TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אריק שטיינברג מונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון הבורסה לניירות ערך


הבורסה לניע
דירקטוריון הבורסה אישר היום (5.12.2021) פה אחד את המלצת ועדת האיתור ומינה את מר אריק שטיינברג לתפקיד יו"ר דירקטוריון הבורסה.
בחודש יוני האחרון הודיע יו"ר דירקטוריון הבורסה, אמנון נויבך, כי יפרוש מתפקידו ב- 1 באוגוסט, 2021 וממועד זה מונה מר שטיינברג כיו"ר דירקטוריון זמני.
שטיינברג, יליד 1965, משמש כדירקטור בבורסה מיולי 2020. לשטיינברג ניסיון רב כדירקטור בחברות פרטיות וציבוריות. משנת 2012 ועד היום מכהן כדירקטור בלאומי פרטנרס, זרוע ההשקעות הריאליות של קבוצת בנק לאומי; משנת 2018 ועד היום משמש כיו"ר חברת REE, חברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק ובימים אלו מסיים תקופת כהונה כדירקטור בחברת פז נפט, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בת"א. כמו כן היה שטיינברג מהמשקיעים בחברתMobileye .
שטיינברג שימש גם בתפקידי ניהול בכירים בשוק ההון, כאשר בין השנים 2006 - 2010 כיהן כיו"ר דירקטוריון בפסגות בית השקעות וחברות נוספות בקבוצת פסגות מטעם קרן York Capital לאחר שהוביל את רכישתה מידי בנק לאומי ואת אסטרטגיית הרכישות של פסגות, כולל את מכירתה לקרן Apax. בשנים 1999 – 2003 כיהן כמנכ"ל בית ההשקעות "אילנות בטוחה בית השקעות בע"מ" מקבוצת אי.די.בי (בתקופת הבעלות של משפחת רקנאטי).
תנאי העסקתו של מר שטיינברג בתפקיד זה יסוכמו בהמשך ויובאו לאישור כנדרש.
הדירקטוריון איחל למר שטיינברג הצלחה בתפקידו והודה לחברי וועדת האיתור על תהליך העבודה המקצועי והיסודי. בתפקיד יו"ר הוועדה כיהן מר יצחק חלמיש וחברי הוועדה כללו את: מירב בן כנען- הלר, ברוריה גרוס-פרושנסקי, סלאח סעאבנה ויואב שלוש. את עבודת הוועדה ליוותה חברת ההשמה "עמדה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il