TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סביבת העבודה של המחר: גב-ים משיקה את מתחם העסקים החדש ברעננה בהשקעה של כ-300 מיליון ש"ח


הדמיית פרויקט גב-ים ברעננה. קרדיט- viewpoint
המתחם החדש יכלול שני בניינים בעלי 10 קומות משרדים מעל קומת מסחר כפולה, בשטח של כ-72,600 מ"ר
השלמתו של הפרויקט צפויה לרבעון השלישי של שנת 2023

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים: "שוק המשרדים חווה ביקושים של תאגידי הטכנולוגיה הבינלואמיים להקמת מרכזי פיתוח חדשים וגיוסי עובדים. אנו מאמינים בשוק המשרדים בעיר רעננה, שוק שצפוי להתחזק ולצמוח בשנים הקרובות ולהיות מוקד משיכה. גב-ים נמצאת חזק בביקושים הנמשכים בעוצמה רבה״.
חיים ברוידא, ראש העיר רעננה: "היעד שלי הוא לשלב בין היי-טק, לואו-טק וצעירים; סטודנטים או אנשים שהיו רוצים לעבוד באיזור. כניסת החברות המעסיקות צעירים שרוצים לגור קרוב למקום העבודה היא חשובה. בימים אלה אני פועל לקידום דירות קטנות/סטודיו אולטימטיביים לצעירים. ערכנו סקרים וגילנו כמה הביקוש כאן גדול. המטרה היא ליצור אזור שבשעות הבוקר יהיה האידיאלי למקומות עבודה ובערב יהפוך למתחם בילוי, תרבות ופנאי גם בסופי שבוע. ברעננה יש מקום לכולם. רעננה כיום מונה 95 אלף תושבים, והיא הולכת וצומחת. בארבע השנים הקרובות נחצה את רף 100 אלף התושבים עם שכונות חדשות. זוהי עיר בהתפתחות ובנייה רצינית. אני רוצה להודות לגב-ים ולשופרסל נדל"ן על האמון הגדול בעיר רעננה. אין לי ספק שתצליחו, ובגדול.
חברת הנדל"ן המניב גב-ים משיקה את מתחם העסקים החדש הממוקם ברעננה בהשקעה של כ-300 מיליון ש"ח. המתחם ממוקם בלב א.ת קריית אתגרים המבוקש ברעננה, מקום מושבן של החברות הגדולות NICE, SAP, ZoomInfo, Amdocs ועוד.
ב-2018 חתמה גב-ים על עסקת קומבינציה עם שופרסל נדל"ן, במסגרתה תחזיק גב-ים ב-69.5% מהפרויקט ברעננה ושופרסל ביתרת הזכויות.
הפרויקט החדש שיכלול שני בניינים בני 10 קומות מעל קומת מסחר כפולה, יוקם בשטח של כ-72,600 מ"ר, מתוכם כ-40,000 מ"ר מיועדים למשרדים, כ-5,000 מ"ר מיועדים לשתי קומות מסחר וכ-1,700 מ"ר לכל שטח קומה בקומות העסקים. לפרויקט חניון תת קרקעי בהיקף של 32,000 מ"ר. השלמתו של הפרויקט צפויה לרבעון השלישי של שנת 2023.
את שני הבניינים תחבר קומת מסחר, בה מגוון מסעדות ובתי קפה, ובכל בניין יהיה לובי כניסה מפואר, וגינות פנאי. עובדי החברות שישבו במתחם החדש ייהנו מסטנדרט ניהולי גבוה, מתקנים לרווחת העובדים - חדר כושר, חדר דואר, חדר אופניים ומקלחות, שפע חנויות בפרויקט ובסביבתו ונגישות גבוהה.
מתחם גב-ים ייהנה ממרחבים ציבוריים יחידים במינם, ביניהם מדשאות מוצלות לרווחת העובדים והמבקרים, נחל נוי ואמפי ישיבה.
על התכנון והעיצוב של מתחם גב-ים רעננה חתום האדריכל פרופ' משה צור. המתחם מאופיין בתכנון המשלב בין אסתטיקה עיצובית ליעילות עסקית ואיזון בין חוץ לפנים, בשילוב שטחים ירוקים רבים. הבניין, השואב השראה מצורת המניפה, מפגיש בין נוף ירוק ועשיר לקומת גן גדולה וגג לאירועים. כל זאת ע״פ תקן LEED GOLD לבנייה ירוקה, המבטיח חסכון באנרגיה והכנסת אור טבעי לבניין.

על חברת גב-ים:
למעלה מ-90 שנה של מובילות בייזום, פיתוח וניהול פארקי היי-טק ומשרדים, לוגיסטיקה ותעשיה מיצבו את גב-ים כחברת הנדל"ן המניב המובילה בישראל, כאשר בין לקוחותיה מגוון חברות טכנולוגיה מובילות מהארץ ומהעולם.
על חברת שופרסל נדל"ן:
שופרסל נדל"ן ממקדת את עיקר פעילותה בתחום הנדל"ן המניב: רכישה והשכרה של מתחמי תעסוקה משולבי מסחר, פיתוח והשבחה של נכסים קיימים, ובכלל זה ניהול המבנים, ניהול ספרי נכסים, ועוד מגוון רחב של שירותים משלימים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il