TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בהמשך לבדיקות מקיפות שנעשו עבור יצרנית טקסטיל אמריקאית מהגדולות בעולם בשוק הרפואי סונוביה מודיעה על הישג טכנולוגי משמעותי נוסף


יגאל זיתון. קרדיט צילום סונוביה
הטכנולוגיה של החברה הוכיחה עמידות בדים גם לאחר 50 כביסות תעשייתיות וביתיות ושמירה על רמת הפעילות האנטי-בקטריאלית
לדברי פרופ׳ עמוס אדלר, ״פריצת הדרך של סונוביה בפיתוח טקסטיל אנטי-בקטריאלי עמיד בכביסות והצלחה עתידית בייצורו בקנה מידה תעשייתי תוכל לאפשר שימוש נרחב ויעיל של המוצר בבי"ח ובכך לתרום להפחתת התפשטות הזיהומים".

לדברי יגאל זיתון מנכ״ל החברה, ״זהו הישג שאין לו אח ורע בתחום כיום, אשר יאפשר לראשונה שימוש בטקסטיל קוטל בקטריות ווירוסים בבתי חולים ובתי מלון. שימוש זה צפוי לתת מענה למגפת הזיהומים הנרכשים בבתי חולים, אחד מגורמי האשפוז והתמותה הגדולים ביותר.

ההצלחה בבדיקת עמידות הטכנולוגיה לכביסות תעשייתיות תאפשר לנו להתקדם לעבר שלב המכירות של המכונות והמתכלים שפיתחנו.״

תוצאות המעבדה המיקרוביולוגית מעידות על הרג של מעל 99.9% של הבקטריות שנבדקו – התוצאה הגבוהה ביותר האפשרית על פי תקן AATCC100

ועל הרג של מעל 99.999% של הבקטריות (5.7-Log) על פי תקן ISO20743 – תוצאה שהיא על הגבול העליון על פי תקן זה

לדברי יגאל זיתון מנכ״ל החברה, ״רק בשבוע שעבר דיווחנו על פריצת הדרך המהותית עבורינו, הפעלתה הראשונית המוצלחת של המכונה האולטרסונית התעשייתית הראשונה בעולם, אשר פיתחנו במהלך 4 שנים בשיתוף עם Brückner.

היום אנחנו גאים לספר על הישג נוסף ומרגש עבורינו, כזה המעלה את רמת הבטחון בדרך למסחור הטכנולוגיה שפיתחנו, המחדד את עמידות החומר הפעיל בבדים המטופלים גם לאחר 50 כביסות במעלות גבוהות התואמות את דרישות השוק המוסדי והכביסה התעשייתית – תוצאה שאין לה אח ורע בתחום כיום.
לפי בדיקות ראשוניות שערכנו, צפוי כי הפעילות האנטי-בקטריאלית תמשך גם לאחר מחזורי כביסה נוספים, אנו צפויים להמשיך במו''פ בתחום בשביל לאפשר טקסטיל ייחודי עם ביצועים חסרי תחרות בעולם.
זוהי נקודת ציון נוספת ומהותיות עבורינו שתאפשר לנו להתקדם לעבר שלב המכירות של המכונות והמתכלים שפותחו על ידינו לשווקים מוסדיים השואפים להתאבזר בטקסטיל מוסדי עמיד לבקטריות ווירוסים כדוגמת שוק בתי החולים ושוק בתי המלון.
סונוביה ממשיכה בחיזוק שיתופי הפעולה העסקיים עם החברות המובילות בעולם ביישומי הטקסטיל השונים - טקסטיל מוסדי, בתי חולים, אופנת ספורט, שוק התחבורה והתעופה, אופנה עילית, ועוד."

עוד הוסיף פרופ׳ עמוס אדלר, "הזיהומים הנרכשים בבי"ח ובעיקר אלו העמידים לתרופות אנטיביוטיות הינם אחד מגורמי התחלואה והתמותה הגדולים ביותר בישראל ובעולם כולו. לכן, עולה החשיבות של מציאת פתרונות סביבתיים למניעת התפשטותם. פריצת הדרך של סונוביה בפיתוח טקסטיל אנטי-בקטריאלי עמיד בכביסות והצלחה עתידית בייצורו בקנה מידה תעשייתי תוכל לאפשר שימוש נרחב ויעיל של המוצר בבי"ח ובכך לתרום להפחתת התפשטות הזיהומים".


ישראל, 23 לנובמבר 2021 (ת״א: סונו) חברת סונוביה, המתמחה בפיתוח ציפויים ייחודיים לטקסטיל בשימוש בטכנולוגיה אולטרסונית ירוקה, דיווחה היום כי ביום 16 בנובמבר 2021 התקבלו אצלה תוצאות בדיקה של מעבדה חיצונית, המעידות על שמירה על פעילות אנטי-בקטריאלית גבוהה לאחר 50 כביסות תעשייתיות ו-50 כביסות ביתיות של ארבעה סוגי בדים שונים שטופלו על ידי החברה עבור יצרנית טקסטיל אמריקאית מובילה לשוק הרפואי, וזאת כחלק מביצוע פיילוט משותף בין הצדדים.

להלן יובאו שלבי הפיילוט שהושלמו למועד הדיווח:
בשלב הראשון, נשלחו על ידי הלקוח למחלקת המו"פ של החברה בישראל ארבעה סוגי בדים מסחריים שנבחרו על ידי הלקוח. בשלב השני, הבדים טופלו במעבדות החברה בטכנולוגיית אשפרה אולטרה-סונית בשימוש בכימיקלים אשר פותחו על ידי החברה. בשלב השלישי, הבדים נשלחו אל הלקוח בארה''ב לביצוע כביסות לפי התקנים המקובלים לכביסות תעשייתיות וכביסות ביתיות . בשלב הרביעי, הבדים שעברו כביסות נשלחו על ידי הלקוח לחברה וזו שלחה אותם למעבדה מיקרוביולוגית בלתי תלויה ומובילה בארה''ב לצורך ביצוע בדיקות אנטי-בקטריאליות.

תוצאות הפיילוט והשוואה:
תוצאות המעבדה המיקרוביולוגית מעידות על הרג של מעל 99.9% של הבקטריות שנבדקו, התוצאה הגבוהה ביותר האפשרית על פי תקן AATCC100 במעבדה זו, ועל הרג של מעל 99.999% של הבקטריות (5.7-Log) על פי תקן ISO20743, תוצאה שהיא בגבול העליון על פי תקן זה.

תקני הכביסה וסוג הבדיקות:
הכביסות בוצעו על ידי הלקוח לפי תקני כביסה אשר נבחרו על ידי הלקוח לטובת בחינת העמידות לכביסות, כדלקמן: תקן AATCC61-2A עבור כביסה ביתית ותקן AATCC61-3A עבור כביסה תעשייתית. העמידות האנטי בקטריאלית של הבדים נבדקה במעבדת Barr Brands international בארה''ב לבדיקה אנטי בקטריאלית על פי שני תקני בדיקה בינלאומיים AATCC100:2019 ו – ISO20743:2013 .

הטכנולוגיה הקיימת כיום:
למיטב ידיעת החברה ולפי פרסומים של מתחרה הנחשב המוביל בתחום הכימיה האנטי-בקטריאלית אשר מספק כימיה לטכנולוגיית האשפרה המסורתית, תוצאות המעבדה שהציג המתחרה הינן נמוכות בהשוואה לתוצאות שהתקבלו אצל החברה כמפורט בדיווח זה לעיל, וזאת על אף שבבדיקות שהציג המתחרה בוצעו 30 מחזורי כביסה ביתית בלבד בטמפרטורה של 40 מעלות צלסיוס.

המשך פיתוח:
בנוסף לבדיקות האנטי-בקטריאליות נבדקה בבדיקות מעבדה גם כמות החומר הפעיל בבד לפני ואחרי הכביסות. לפי תוצאות הבדיקות שבידי החברה, החברה מעריכה כי הפעילות האנטי-בקטריאלית על גבי הבד תימשך גם לאחר מחזורי כביסות נוספים (מעבר ל-50) וכי תוכל לצמצם אף יותר את כמות המתכלים בהם היא עושה שימוש בתהליך האשפרה האולטרה-סונית בהשוואה לכמות המתכלים הגבוהה בהם נעשה שימוש בטכנולוגיות אשפרה מסורתיות.
החברה תמשיך לבצע בדיקות של עמידות הבדים לבקטריות לאחר מחזורי כביסה נוספים (מעבר ל-50 מחזורי כביסה).
בנוסף, החברה צפויה להמשיך לבצע השקעה ופעילות מחקר ופיתוח בתחום הכימיה על מנת להמשיך ולשפר את העמידות לכביסות, תכונה אשר צפויה לאפשר חדירה לשווקי יעד נוספים. עוד בכוונת החברה להמשיך ולהתמקד בצמצום השימוש במתכלים בהם היא עושה שימוש במסגרת יישום טכנולוגיית האשפרה האולטרה-סונית פרי פיתוחה.
למועד הדיווח, החברה והלקוח בוחנים במשותף את היעדים הבאים לביצוע במסגרת הפיילוט.
יובהר, כי הבדים מושא הדיווח שלעיל טופלו על ידי החברה ברמת מעבדה. כן יובהר, כי למועד הדיווח החברה טרם השלימה את מסחור הטכנולוגיה פרי פיתוחה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il