TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

now.gg משיקה תשלומי ענן עם חלוקה של 95% למפתחים, ומוניטיזצייה מבוססת NFT עבור משחקי מובייל


now.gg
now.gg, עם תאימות מלאה לחלוטין למדיניות הקיימת בחנות, מאפשרת למפתחי משחקים לשפר הכנסות על ידי הגדלת המרווחים ממשתמשים משלמים נוכחיים ב-25%, וליצור הכנסות חדשות ממשתמשים שאינם משלמים
קמפבל, קליפורניה, 16 בנובמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

now.gg, חברת הענן הנייד, מציגה מודל תשלומי ענן ראשון מסוגו ומודל מוניטיזצייה מבוסס NFT עבור משחקי מובייל בענן ובחנויות האפליקציות של אפל וגוגל. יחד, הם יגדילו באופן משמעותי את ההכנסות עבור מפתחי משחק לשוק הנייד.
תשלומי השלמה בענן מעניקים למפתחי משחקים 95% מרכישות בתוך האפליקציה, ומגדילים את המרווח הנוכחי שלהם ב-25 נקודות בסיס ממשתמשים משלמים נוכחיים. מוניטיזצייה מבוססת NFT, באמצעות שוק NFT, כרטיסי מתנה מבוססי NFT ופרטי אומנות לאוהדים המבוססים על המשחקים בטכנולוגיית NFT, יוצרת הזדמנויות להכנסות חדשות עבור מפתחי משחקים ממשתמשים שאינם משלמים כרגע.
"שתי המגמות הגדולות ביותר המשפיעות על מפתחי משחקים הן גידול בעלויות לרכישת לקוחות חדשים, שמונעת בידי IDFA, והתנופה בנפח המסחר ב-NFT", אמר רוזן שארמה, מנכ"ל, now.gg. "לדוגמה, נפח המסחר ב-NFT חצה את קו ה-4 מיליארד דולר בחודש, ובניסוח שנתי, מדובר בסכון ששווה למחצית בערך משוק הסלולר העולמי. סוג זה של עסקאות מעורר מחשבה ורק מראה כמה כסף נותר על השולחן למפתחים הראויים למודל חדש. הענן הנייד מגדיל מאוד את השוליים למפתחים ומציג ערוצי מוניטיזצייה חדשים מבוססי NFT. אנו מאמינים שזו תהפוך להזדמנות מוניטיזצייה גדולה בהרבה מהמודלים הנוכחיים בתוך האפליקציות ובחנויות. סוג זה של מרווח למפתחים וחופש משתמש הוא גורם שינוי - זה העתיד האמיתי של המשחקים".
תשלומי הענן של now.gg פותחו בתגובה לזינוק בפופולריות הגלובלית של משחקיי המובייל, מדיניות חנויות אפליקציות שממשאירה שולי רווח נמוכים, והתפוצצות המסחר ב-NFT. למרות ששוק המשחקים הניידים צפוי לעמוד על 29.1 מיליארד דולר ב-2022, רק 5% משחקני המובייל כיום מבצעים רכישות בתוך האפליקציה, מה שמותיר הרבה כסף על השולחן למפתחים. תשלומי השלמה בענן מגדילים באופן משמעותי את המרווח ממשתמשים משלמים אלה. ברגע שמפתחי משחקים משלבים את תשלומי הענן של now.gg, גיימרים מגיעים לאתרים של מפתחי המשחקים כדי לבצע תשלום נוסף, תוך שימוש בכסף אמיתי או במטבעות קריפטו כמו BTC, TC, ETH ו-DOGE. שוק ה-NFT מכוון ל-95% משתמשים שאינם משלמים כיום, ופותח תזרים הכנסות חדש לחלוטין למפתחי משחקים. השוק מאפשר למשתמשים לקנות, לסחור ולשמור פריטי אספנות דיגיטליים. השילוב הזה של מרווחים גבוהים יותר ומקורות הכנסה חדשים אינו אפשרי עם המדיניות הנוכחית של חנות האפליקציות, והוא מעביר את ההזדמנות בחזרה אל המפתחים ומוסיף ערך רב יותר לגיימר.
now.gg הוקמה כדי להעצים את המפתח ולהציע לגיימרים חוויית משחק ניידת חדשה לגמרי. הענן הנייד של now.gg משנה באופן דרמטי את טווח ההגעה, הפוטנציאל והמודל העסקי עבור מפתחי משחקים בכך שהוא מאפשר למפתחים ליצור, לשתף ולהרוויח רווחים מהמשחקים שלהם בענן, לעומת בתוך האפליקציות.
now.gg בדרך ליותר ממיליארד דקות משחק בפלטפורמה שלה במהלך השנה, ועם התוספת של תשלומי ענן מפתחים יכולים להגדיל באופן משמעותי את ההזדמנות שלהם תוך שהם מציעים לגיימרים דרכים חדשות וייחודיות לקנות ולסחור ב-NFT.
"הפרופיל של גיימר סלולרי עובר שינוי דורי - מי משחק במובייל, איפה הוא משחק והאופן בו משחקים משתנה כל הזמן", אמר באי שו, מפיק ב-Perfect World. "לא רק שתשלומי הענן של now.gg מציעים מקור חדש של הכנסה למפתחים, הם אלא גם מציגים דרכים משמעותיות יותר למשוך לקוחות שאינם משלמים. אנו גאים בכך שאנו מציעים חוויה ייחודית ובעלת ערך ללקוחותינו ועם תשלומי הענן של now.gg, כולם עומדים לנצח".
תשלומי הענן הנייד של now.gg זמינים לשימוש באופן מיידי. למידע נוסף בקרו ב-https://now.gg/payments.html

אודות now.gg

now.gg היא חברת הענן הנייד המשנה את חוויית המשחקים למפתחי משחקים וצרכנים. עם הפלטפורמה הניידת הגלובלית הראשונה המוצעת במודל של "פלטפורמה כשירות" למפתחי משחקים, now.gg מאפשרת לקהילות השחקנים לשחק על גבי כל מכשיר או מערכת הפעלה, לשתף משחקים באופן מיידי באמצעות הערוצים החברתיים שלהם, ולבצע תשלומים בתוך המשחק באמצעות ערוצי תשלום שהם כבר עושים בהם שימוש. now.gg פותחת למפתחי המשחקים עולם חדש, כאשר השחקנים אינם מוגבלים יותר בידי מיקום גיאוגרפי, מכשיר או יחוס (attribution), ופותחת זרמי הכנסות חדשים לגמרי.


הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il