TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אבגול מדווחת על תוצאותיה לרבעון השלישי של 2021


אבגול
למרות משבר הקורונה שגרם לעלייה במחירי חומרי הגלם - ההכנסות ברבעון השלישי של 2021 הסתכמו בכ-126.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-93.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2020 – גידול של כ-35.9%. ה-EBITDA הסתכם ב-11.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-22.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד

חברת אבגול הינה מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק בדים לא ארוגים (Nonwoven). מרבית ממוצרי החברה משמשים כחומר גלם לשוק ההיגיינה אשר כוללים בעיקר חיתולים חד פעמיים לילדים ולמבוגרים, מוצרי היגיינה נשית, מוצרי רפואיים חד-פעמיים, מגבונים ועוד. מלבד לשוק ההיגיינה, מייצרת החברה גם בד לא-ארוג המשמש כחומר גלם למוצרים שונים (Non-Hygiene), כגון: לחקלאות, לריהוט ולריפוד, לביגוד חד-פעמי, לבדים לשימוש חד-פעמי, לתעשיית הבנייה, למוצרי סינון ועוד.
מאז שנת 2020, החלה החברה לייצר ולמכור בדים המשמשים לייצור מוצרי מסיכות, חלוקים ומוצרים רפואיים אחרים (Personal Protective Equipment, להלן "מוצרי PPE").
אתמול בערב דיווחה החברה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2021.
מנכ"ל החברה, טומי ביורנמן:
במהלך הרבעון השלישי, המשכנו להתמקד בצמיחה והרחבה של פעילותנו, בן היתר, באמצעות הקמתו של מפעל חדש בהודו עם יכולות ייצור של כ- 10 אלף טון אשר מתכונן להתחיל לפעול ברבעון השני לשנת 2022. במהלך תקופה זו, החברה העבירה את מרבית הציוד אשר עתיד לשמש להקמת הקו החדש מישראל להודו.
במקביל, המשכנו לקדם את השקעתנו האחרונה, בהקמת קו ייצור חדשני ומתקדם ברוסיה עם יכולת יצור של כ-20 אלף טון, שוק נוסף בעל מאפיינים של צמיחה בו כבר יש לנו נוכחות משמעותית. עם הטכנולוגיה החדשה שתיושם בקו החדש לצד הדומיננטיות שלנו בשוק, אנו מצפים להמשיך ולצמוח ברוסיה וביתר מדינות חבר העמים לשעבר, אליהם נביא את המוצרים החדשים והמפותחים ביותר שלנו. קו זה צפוי להתחיל לפעול במהלך שנת 2023.
תוספת הייצור ושיפור היכולות הטכנולוגיות שלנו בשווקים הללו, אשר צומחים במהירות, יתרום משמעותית לקידום ושמירה של המובילות העסקית שלנו.
במהלך הרבעון, המשיכה אבגול במאמציה לעמוד ביעדי אסטרטגית החדשנות שלה – להוביל את שוק הבדים הלא ארוגים, בין היתר, באמצעות קידום תהליך פיתוח למציאת פתרונות ייחודיים בתחום הקיימות, וכן באמצעות שיתוף פעולה בלעדי עם פולימטריה (https://www.polymateria.com) והסכם שיתוף פעולה למטרות פיתוח עם אלגה-לייף.
אבגול ופולימטריה, חברת סטארט-אפ בריטית, פיתחו ומתכוונות למסחר ברחבי העולם בדים לא ארוגים מתכלים אשר ישמשו לייצור מוצרים במגוון יישומים בתחומי ההיגיינה, המגבונים וה-PPE (מוצרי מיגון אישי העשויים מבדים), וכן בתחומים שאינם קשורים להיגיינה, כגון חקלאות, תעשייה וכו'.
במהלך התקופה אבגול הציגה ביצועים תפעוליים מרשימים באתריה, הודות לייצור בתפוקה מלאה במרבית המפעלים, ביעילות ובאיכות מקסימלית. אבגול עובדת ללא לאות כדי להבטיח אספקה שוטפת ללקוחותיה.
ה-Underlying EBITDA של אבגול ברבעון השלישי של 2021 הסתכם בכ-18.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-23.5 מיליון דולר התקופה המקבילה אשתקד. כפי שדווח בעבר, תוצאות שנת 2020 היו גבוהות בצורה יוצאת דופן כתוצאה מביקושים ומחירים גבוהים במיוחד למוצרים הקשורים להתמודדות עם מגיפת הקורונה, אשר הביאו לרווחיות גבוהה מאוד בתקופה זו. במהלך שנת 2021 אנו עדים לכך שהמחירים והביקושים חוזרים בהדרגה לרמות שהיו בתקופה שלפני המגיפה. יחד עם זאת, אבגול הצליחה לשפר את הרווחיות הבסיסית שלה בהשוואה לתקופות שלפני המגיפה, באמצעות תמהיל מוצרים טוב יותר, יעילות תפעולית גבוהה וניהול יעיל של העלויות.
החל מהרבעון הרביעי של שנת 2020, כתוצאה ממשבר מגיפת הקורונה, הביקוש לפוליפרופילן עלה משמעותית. עלייה זו בביקוש וכן שיבושים בשרשרת האספקה גרמו לעלייה מתמשכת במחירי חומרי הגלם והשפיעו מהותית על רווחיות החברה. כתוצאה מכך, ה-EBITDA בפועל של אבגול ברבעון השלישי של 2021 הסתכם ב-11.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-22.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
במהלך תקופה זו, למרות אתגרים לוגיסטיים ושיבושים באספקה, היכולת שלנו לספק ללקוחותינו בזמן ובהיקף הנדרש לא נפגעה.
דגשים פיננסיים:
ההכנסות ברבעון השלישי של 2021 הסתכמו בכ-126.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-93.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2020 – גידול של כ-35.9%.
במרבית הסכמי המכר של החברה עם לקוחותיה קיים מנגנון עדכון של מחירי המכירה על בסיס רבעוני בהתאם לשינויים במדדי מחירי חומרי הגלם. הגידול בהכנסות במהלך התקופה נובע בעיקר מהעלייה במדדי מחירי חומרי הגלם אשר גרמו לתיקון כלפי מעלה של מחירי המכירה הממוצעים בתקופה זו. בנוסף, חידשה החברה עם חלקי מלקוחותיה את הסכמי התקשרות בתנאים טובים יותר אשר תרמו באופן חיובי לרווחיות של החברה.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2021 הסתכם בכ-14.1 מיליון דולר, המהווה כ-11.1% מסך ההכנסות, בהשוואה לרווח גולמי של 23.4 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2020, אשר היווה כ-25.1% מסך ההכנסות בתקופה זו. הרווח הגולמי במהלך הרבעון הושפע באופן משמעותי מהעלייה החדה במחירי חומרי הגלם. כתוצאה מכך, נרשמה הוצאה של כ-6.7 מיליון דולר במרווח מדדי חומרי הגלם, נטו (הפער בין מחיר המדד בעת קביעת מחירי המכירה לבין מחיר המדד בעת רכישת חומרי הגלם), לעומת התקופה המקבילה אשתקד בה ההשפעה הייתה בסך של כ-1.5 מיליון דולר. בנטרול ההשפעה של השינויים במחירי חומר הגלם, הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2021 היה נמוך בכ-4.0 מיליון דולר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הירידה ברווח הגולמי ברבעון השלישי של 2021 נבעה גם מהרווחיות החריגה בתקופה המקבילה אשתקד הקשורה למגיפת הקורונה.
לקראת סוף הרבעון השלישי של 2021 ובתחילת הרבעון הרביעי, החלה מגמת ירידה במדד מחירי חומרי הגלם. במידה ומגמה זו תמשך, החברה צופה כי תהיה לה השפעה חיובית על תוצאות הרבעון הרביעי של 2021.
מידע זה הינו מידע צופה פני עתיד, שמתבסס על המידע הידוע לחברה בזמן פרסום הדוח הכספי. מידע זה עשוי להתממש או להתממש בצורה שונה מהצפוי, בין היתר אם יחול שינוי מהותי במגמות או בפרמטרים אחרים המשפיעים על עלויות הייצור של החברה או מחירי המכירה.
ה-EBITDA ברבעון השלישי של 2021 הסתכם בכ-11.8 מיליון דולר .ה-,Underlying EBITDA (המייצג את ה-EBITDA בנטרול השפעות מהפרשי עיתוי בין השינויים במדדי מחירי חומרי הגלם במהלך התקופה), ברבעון השלישי של 2021 הסתכם ב-18.6 מיליון דולר, ירידה של 4.9 מיליון דולר בהשוואה ל- Underlying EBITDA ברבעון השלישי של 2020.
ה-EBITDA בתשעת החודשים הראשונים של 2021 נאמד בכ-32.9 מיליון דולר. ה-Underlying EBITDA בתשעת החודשים הראשונים של 2020 הסתכם בכ-60.3 מיליון דולר, ירידה של 8.3 מיליון דולר לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
תזרים המזומנים – תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת ברבעון השלישי הסתכם בכ-23.7 מיליון דולר, לעומת תזרים מזומנים שנבע מפעילות שוטפת בסך כ-11.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
הגידול בתזרים המזומנים ברבעון השלישי של שנת 2021 בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד נבע בעיקר משינויים ביתרות ההון החוזר.
הוצאות מימון נטו ברבעון השלישי של 2021 הסתכמו ב-2.3 מיליון דולר, בהשוואה ל-3.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
הירידה בהוצאות המימון ביחס לתקופה המקבילה נובעות בעיקר מירידה בעלויות הריבית. בנוסף, הוצאות מהפרשי שער החליפין ירדו בכ-0.3 מיליון דולר.
הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2021 הסתכם ב-1.1 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של 8.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2021 הסתכם ב-1.8 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של 34.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
הקיטון ברווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2021 וברבעון השלישי של 2021 בהשוואה לתקופות המקבילות אשתקד, נבע בעיקר מהירידה ברווח הגולמי והרווח התפעולי, כנזכר לעיל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il