TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

זינגה משלימה את הרכישה של מפתחת משחקי המובייל ;StarLark


Zynga
מרחיבה את פורטפוליו המשחקים עם הזיכיון הלהיט Golf Rival
מביאה צוות פיתוח מוכשר וזיכיון להיט חדש לזינגה
מרחיבה את טביעת הרגל הבינלאומית של זינגה עם סטודיו בסין
מוסיפה פרויקטים חדשים שנמצאים בשלבי פיתוח מוקדמים
זינגה תעדכן את התחזית שלה לשנת 2021 כשתדווח על התוצאות הפיננסיות של הרבעון השלישי של 2021 ב-8 בנובמבר, 2021

סן פרנסיסקו, 7 באוקטובר 2021, (BUSINESS WIRE):

זינגה Zynga Inc (נאסד"ק: ( ZNGA, מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הכריזה על השלמת הרכישה של StarLark מידי Betta Games עבור סכום של כ-525 מיליון דולר בעסקת מזומנים ומניות. StarLark היא המפתחת של Golf Rival, משחק הגולף השני בגודלו בעולם שמציג צמיחה מהירה.

StarLark מביאה לזינגה את צוות הפיתוח המוכשר שעומד מאחורי Golf Rival, משחק הלהיט למובייל, בו שחקנים בכל רמות היכולת מתחרים בזמן אמת במשחקי שחקן-מול-שחקן, כולל טורנירים מרובי משתתפים במסלולים יוצאים מן הכלל ועם ציוד ניתן להתאמה. הרכישה תרחיב את הנוכחות הבינלאומית של זינגה עם סטודיו פיתוח שממוקם בסין לו יש גישה למאגר הכישרונות היצירתיים האזורי. הנרי יו, מייסד ומנכ"ל StarLark, ימשיך להוביל את החברה יחד עם צוות הניהול הנוכחי שלו. ל-StarLark יש מספר פרויקטים נוספים בפיתוח.
"לא יכולנו להיות יותר מרוצים מאשר לקבל בברכה בזינגה את הצוות המופלא של StarLark", אמר פרנק גיבו, מנכ"ל זינגה. "StarLark וזינגה חולקות חזון משותף - להפגיש אנשים באמצעות משחקים. עם Golf Rival, אנו מרחיבים את תיק העבודות של זינגה עם זיכיון להיט חדש ומבססים נוכחות פיתוח בסין, מדינה עם כישרון טכני ויצירתי מאין כמוהו. כצוות משולב, אנו ממוקמים היטב לצמוח מהר יותר יחד".
"StarLark חולקת תשוקה משותפת עם זינגה לאיחוד גיימרים בתחום המובייל שנמצאים בכל מקום בעולם. בזכות שיתוף הפעולה עם זינגה תהיה לנו גישה למשאבים ולמומחיות העולמית של החברה, תוך שאנו ממשיכים לפתח תוכן חדש ומרגש לשחקנים", אמר הנרי יו, מייסד ומנכ"ל StarLark. "אנו נרגשים לצאת לפרק הבא במסע שלנו עם זינגה, מובילה עולמית בתחום המשחקים הסלולריים".
סגירת הרכישה נכנסה לתוקף החל מה-5 באוקטובר 2021. Zynga מצפה לעדכן את כל ההנחיות לשנת 2021 כאשר תדווח על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2021 ביום שני, 8 בנובמבר.

הערת העורך:
נכסי מפתח ושידורי מפתח זמינים לשימוש בקישור הבא:
https://www.dropbox.com/sh/89wkhslxyahx40b/AACLP9FV4kja4SDozzWJCXLya?dl=0
אודות זינגה

זינגה היא מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי עם משימה לחבר את העולם באמצעות משחקים. עם תפוצה עולמית חזקה ביותר מ- 175 מדינות ואיזורים, לזינגה יש פורטופוליו מגוון של זיכיונות משחקים פופולריים שהורדו יותר מארבעה מיליארד פעמים במכשירים ניידים והם כוללים את המשחקים CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Hair Challenge™, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Queen Bee™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ ו-Zynga Poker™. עם Chartboost, פלטפורמת פרסום ומונטיזציה מובילה במכשירים ניידים, Zynga היא פלטפורמת הדור הבא המובילה בתעשייה עם היכולת למטב פרסום ותפוקות פרוגרמטיות בקנה מידה גדול. מטה החברה, שהוקמה ב-2007, נמצא בקליפורניה עם אתרים בצפון ארה"ב, אירופה ואסיה. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.zynga.com או תעקבו אחרי זינגה בטוויטר, אינסטגרם, פייסבוק או הבלוג של זינגה.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זו מכילה הצהרות צופות פני עתיד כמשמעותן בחוק רפורמת הליטיגציה של ניירות ערך משנת 1995, כולל הצהרות הנוגעות, בין היתר: היכולת שלנו להשיג את היתרונות המיועדים של הרכישה שלנו שלBeijing StarLark Technology Co., Ltd. (""StarLark) וזכיינית המשחקים הניידים Golf Rival , כולל הצמיחה של זיכיון Golf Rival , פיתוח משחקים עתידיים, ומשיכה ושמירה על פיתוח וכוח אדם אחר. הצהרות צופות פני עתיד כוללות לעתים קרובות מילים כגון "מוקרן", "מתוכנן", "מתכוון", "יהיה", "לצפות", "להאמין", "יעד", "לצפות", והצהרות בלשון העתיד הן בדרך כלל צופות פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד אלה אינן ערובה לביצועים עתידיים ומשקפות את הציפיות הנוכחיות של ההנהלה. ההישג או ההצלחה של הנושאים המכוסים בהצהרות צופות פני עתיד אלה כרוכים בסיכונים משמעותיים, אי-ודאויות והנחות, והתוצאות בפועל שלנו עשויות להיות שונות מהותית מאלה החזויות או משתמעות. אין להסתמך על הצהרות צופות פני עתיד כאלה, המבוססות על מידע העומד לרשותנו בתאריך זה. איננו מתחייבים לעדכן הצהרות כאלה. מידע נוסף על סיכונים, אי-ודאויות והנחות אלה וגורמים נוספים העלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות הם או יתואר בפירוט רב יותר בהגשות הפומביות שלנו לרשות לניירות ערך (SEC), עותקים מהם עשויים להתקבל על ידי ביקור באתר קשרי המשקיעים שלנו http://investor.zynga.com או באתר האינטרנט של ה- SEC - www.sec.gov.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il