TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת ברנד ממשיכה לצמוח בתחום האנרגיה הסולארית:


קבוצת ברנד
חתמה על חוזים להקמת שלושה מתקנים פוטו-וולטאים (PV) בהיקף כולל של כ-28.5 מיליון ש"ח
העבודות בפרויקטים צפויות להסתיים ברבעון הראשון של שנת 2022;
ירון סילש מנכ"ל קבוצת ברנד: "אנו מתחילים לקצור את פירות המיזוג בין ברנד ומרגל וצופים כי נדע לזהות הזדמנויות נוספות בתחום ה-EPC בישראל."

קבוצת ברנד מדווחת כי זכתה בחוזים לביצוע עבודות להקמת שלושה מתקנים פוטו-וולטאים (PV) בהיקף כספי כולל של כ-28.5 מיליון ש"ח. חוזים אלו הינם חוזי המשך לעבודות ההכנה שביצעה החברה להקמת מתקני PV קרקעיים בישראל בעד תמורה מוקדמת בהיקף של 3.5 מיליון ש"ח. זרוע האנרגיה של הקבוצה, ברנד אנרגיה, צפויה לסיים את העבודות במהלך הרבעון הראשון של שנת 2022.
בנוסף, החברה התקשרה בשלושה הסכמי תפעול ותחזוקה של כל אחד מהפרויקטים למשך שנתיים. להערכת החברה, התמורה בגין שירותי התחזוקה והתפעול של שלושת הפרויקטים צפויה להסתכם בכ-1.5 מיליון ש"ח לשנה.
ירון סילש, מנכ"ל הקבוצה, מסר: "אנו ממשיכים לקדם את תוכנית העבודה של החברה בכלל המגזרים ובמגזר האנרגיה בפרט, תוך דגש על הגדלת הצבר וביצוע מהיר. במסגרת הדוחות הכספיים לרבעון השני של 2021 דיווחנו על צמיחה חזקה של 33% בסך ההכנסות הכולל של הקבוצה שהסתכמו בכ-58 מיליון ש"ח ברבעון, עם הכנסות של 11 מיליון ש"ח ברבעון במגזר האנרגיה הצומח בקצב מהיר. אנו מתחילים לקצור את פירות המיזוג בין ברנד ומרגל וצופים כי נדע לזהות הזדמנויות נוספות בתחום ה-EPC בישראל."
קבוצת ברנד הינה מיזוג בין חברת ברנד תעשיות ומרגל מערכות. החברה הממוזגת, קבוצת ברנד, מנוהלת ע"י מנכ"ל הקבוצה ירון סילש, לשעבר מנכ"ל שיכון ובינוי אנרגיה מתחדשת, וסמנכ"ל הכספים אלון הרפז. החברה מתמקדת בהקמת פרויקטי תשתיות, מערכות, פלדה ואנרגיה בישראל. את תחום האנרגיה בקבוצה מוביל עומר גלעדי, משנה למנכ"ל פעילות האנרגיה, לשעבר מנהל פעילות שיכון ובינוי אנרגיה בארה"ב.
קבוצת ברנד, אשר השלימה ביום 31 במרץ 2021 את המיזוג של חברת ברנד עם חברת מרגל, פועלת מעתה בארבעה תחומי פעילות: (1) תחום המערכות הכולל זרוע קבלנית לתכנון וביצוע פרויקטי תשתיות ומערכות של חשמל, בקרה ותקשורת (2) תחום האנרגיה המתחדשת הכולל תכנון, הקמה ואחזקה של פרויקטים בתחום האנרגיה המתחדשת (3) תחום ההקמות והאלקטרומכניקה הכולל הקמת תשתיות מתכת, לרבות קונסטרוקציות פלדה, מתקני אנרגיה, מתקני פטרוכימיה ומתקנים תעשייתיים שונים ו-(4) תחום התעשייה הכולל ייצור, עיבוד והרכבה של קונסטרוקציות פלדה ומוצרי מתכת, לרבות קונסטרוקציות פלדה, מתקני אנרגיה, מתקני פטרוכימיה ומתקנים תעשייתיים שונים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il