TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מישורים חתמה על הסכם שכירות בהיקף מינימאלי של 14.5 מיליון דולר בנכס בטמפה


מישורים. הנכס בטמפה
החברה תשכיר קולנוע בשטח של כ-7,500 מ"ר לאחד ממפעילי בתי הקולנוע הגדולים הארה"ב
הנכס הושכר לתקופה של 10 שנים בתמורה שנתית מינימאלית של 1.45 מיליון דולר

מישורים השקעות נדל"ן הודיעה היום כי נחתם הסכם שכירות לקולנוע אשר בנכס של החברה בטמפה, פלורידה, בשטח של כ-7,500 מ"ר, עם אחד ממפעילי בתי הקולנוע הגדולים בארה"ב הפעיל משנת 1924 ומפעיל כיום כ-500 מסכים בכ-50 בתי קולנוע ברחבי ארה"ב. ההסכם הינו לתקופה של 10 שנים, שלאחריה, שלוש תקופות אופציה להארכת ההסכם ב-5 שנים כל אחת.

התמורה שנקבעה בהסכם הינה 17% מהכנסות השוכר, שלא יפחתו מ-1.45 מיליון דולר בשנה (החל מחודש יולי 2022). הסכום המינימאלי יתעדכן מדי שלוש שנים בהתאם להכנסות השוכר בפועל (כלפי מעלה בלבד). החברה התחייבה לבצע עבודות שיפוץ בנכס בהיקף של כ-2.1 מיליון דולר והשוכר התחייב להחליף את ציוד המקרנים בנכס (הנאמד בעלות של כ-1.2 מיליון דולר). חלק החברה בנכס כ- 60%.

לחברה הכנסות נוספות מהנכס בהיקף של כ-250,000 דולר המתקבלות בגין השכרה של אולמות למספר שוכרים במתחם. אולמות אלה ימשיכו להיות מושכרים לאותם צדדים שלישיים בנוסף להסכם החדש של הקולנוע.

עוד הודיעה מישורים כי במהלך הרבעון השלישי לשנת 2021 קיבלה החברה מענק מממשלת ארה"ב בסך של כ-3.5 מיליון דולר בגין תכנית SVOG המיועדת לתחום האמנות והבידור. המענק האמור ייכלל בתוצאות התפעוליות של החברה בשנת 2021.

דניאל לבנטל, מנכ"ל מישורים, מסר: "אנו שמחים לדווח על הסכם השכירות ארוך הטווח המשמעותי של הקולנוע בנכס שלנו בטמפה לאחד ממפעילי הקולנוע הגדולים בארה"ב. לאחר שהשוכר הקודם הכריז על פשיטת רגל באמצע שנת 2020 לאור משבר הקורונה, החברה שיפצה את בית הקולנוע, הפעילה אותו עצמאית ופעלה למציאת שוכר חליפי. הסכם זה מצטרף להסכם האחרון שחתמנו להשכרת קומת הקרקע בנכס החברה בחיפה בשטח של כ-1,700 מ"ר. הסכמים אלה יתרמו להמשך השיפור שהחברה מציגה בתוצאות התפעוליות שלה, בתזרים ובשיעורי התפוסה בנכסים בישראל ובארה"ב. אנו נמשיך למקד את האסטרטגיה של החברה בהשקעה בנכסים אשר יש להם פוטנציאל השבחה משמעותי, לטובת המשך שיפור תזרים המזומנים."

אודות מישורים
החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב (סימול: מישר) במדד ת"א נדל"ן לפי שווי של כ-286 מיליון ש"ח (כ-8.27 ש"ח למניה). מישורים, אשר בשליטת אלכס שניידר Alex Shnaider, עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב בשטח כולל של כ-260 אלף מ"ר (יחד עם שותפים). הונה העצמי המיוחס לבעלי המניות עמד נכון ליום 30 ביוני 2021, על כ-501 מיליון ש"ח (כ-14.46 למניה). מישורים הינה גם בעלת השליטה (כ-50%) בחברת סקייליין, המפעילה נכסים מניבים מלונאים בקנדה ובארה"ב ונסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי שוק של כ-350 מיליון ש"ח .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il