TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רני צים מרכזי קניות ממשיכה להרחיב את פעילותה בחברה הערבית


אבישי אברהם קרדיט מאיר אדרי
קיבלה אישור אכלוס למרכז המסחרי ביישוב טירה שבשרון, ה-NOI השנתי הצפוי מהפרויקט עומד על כ-4.5 מיליון שקל
מדובר בשלב א' של הפרויקט, כאשר שלב ב' בפרויקט צפוי להסתיים ב-2023 ולהניב NOI נוסף של כ-4 מיליון שקל

אבישי אברהם, מנכ"ל רני צים מרכזי קניות: "אנחנו ממשיכים לפעול באינטנסיביות להרחבת פעילותינו בחברה הערבית ובהתאם לכך מעדכנים היום על קבלת אישור אכלוס לפרויקט בטירה. מדובר בפרויקט שנמצא במיקום אטרקטיבי מאוד וצפוי למשוך מבקרים רבים, הן מטירה והן מישובי השרון שמהווים כוח קניה משמעותי ביותר, בדגש על סופי השבוע המאופיינים בטירה בתנועת קונים גדולה. הפרויקט בטירה הוא השלישי שהחברה פותחת בחברה הערבית כאשר עד 2023 צפויה החברה לפתוח עוד מספר פרויקטים. לאחרונה דיווחנו על קבלת היתר בניה לפרויקט מרכז מסחרי ברהט, ואנחנו נמצאים בשלבי תכנון וביצוע של פרויקטים בטמרה, טייבה, הרחבה של פרויקט טירה ועוד. אנו רואים בפעילותינו בחברה הערבית מנוע צמיחה משמעותי מאוד לשנים הבאות ופועלים כל העת להרחבת הפעילות, במקביל להרחבה והשבחה של פעילותינו הכללית".

חברת רני צים מרכזי קניות ממשיכה בתנופת הרחבת פעילותה בחברה הערבית. החברה מעדכנת כי קיבלה אישור אכלוס של פרויקט המרכז המסחרי ביישוב טירה שבשרון המשתרע על שטח של כ-5,100 מ"ר. ה-NOI השנתי שצפוי להניב הפרויקט בהנחת תפוסה מלאה עומד על כ-4.5 מיליון שקל. לפי שעה נחתמו הסכמי שכירות ביחס לכ-83% משטחי השווק בפרויקט וכעת מתנהל מו"מ מתקדם ביחס ליתרת שטחי השווק.
אישור האכלוס הינו עבור שלב א' של הפרויקט בטירה, והחברה נמצאת כיום בשלבי תכנון מתקדמים באשר לשלב ב' בפרויקט הכולל הרחבה משמעותית של שטחי המסחר. לפי תוכניות החברה, צפויה הרחבת הפרויקט להסתיים במהלך 2023 ולהניב תוספת NOI בהיקף של כ-4 מיליון שקל בהנחת תפוסה מלאה.
כחלק מתנופת הפעילות בחברה הערבית, בחודש החולף עדכנה החברה כי קיבלה היתר בניה להקמת מרכז מסחרי בעיר רהט. בשלב הראשון החברה תבנה במסגרת הפרויקט כ-6,700 מ"ר שטחי מסחר. להערכת החברה, העלות המשוערת של שלב א' של הקמת הפרויקט עומדת על כ-50 מיליון שקל, וה-NOI השנתי שצפוי הפרויקט להניב בתום שלב זה עומד על כ-6.3 מיליון שקל בתפוסה מלאה. החברה מעריכה, כי הקמת שלב זה של הפרויקט ברהט תסתיים בשנת 2022.

פרויקטים אלו מצטרפים לשורה של פרויקטים שמקדמת כיום חברת רני צים מרכזי קניות בחברה הערבית, ובהם הפרויקטים בטמרה, ובטייבה. זאת, בנוסף, למרכזי המסחר הפעילים של החברה באום אל פאחם ובירכא. במקביל לכך, בכוונת החברה להקים מאות יחידות דיור בחברה הערבית בשנתיים הקרובות, כאשר לאחרונה דיווחה החברה על פרויקט ראשון ביישוב פרדיס.
רני צים מרכזי קניות פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל ומונה 7 מרכזים מסחריים פעילים בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, נוף הגליל, אום אל פחם וירכא. בנוסף, הקבוצה מקדמת פרויקטים מסחריים בחברה הערבית בהיקף כולל של כ-41.5 אלף מ"ר.

קבוצת צים אחזקות הוקמה בסוף שנות ה- 90 על ידי רני צים ופועלת כיום בתחומי הנדל"ן המסחרי באמצעות צים אורבן ובתחום הקמעונאות באמצעות אופיס דיפו, וכן בתחומי האנרגיה והאשראי החוץ בנקאי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il