TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חלל תקשורת חתמה על הסכם


עמוס 17 חלל תקשורת
לאספקת שירותי טלוויזיה בלווין ללקוח באפריקה על גבי הלווין הטכנולוגי המתקדם עמוס-17. שווי העסקה מוערך ב כ-2.2 מיליון דולר
חלל-תקשורת (TASE: SCC), מפעילת צי הלוויינים ,AMOS הודיעה היום כי התקשרה בהסכם כספק תקשורת לווינית עם לקוח אסטרטגי באפריקה.
במסגרת ההסכם, החברה תספק ללקוח שירותי תקשורת טלוויזיה בלוויין בתחום תדר C למשך 3 שנים, וזאת באמצעות הלוויין עמוס 17,
במסגרת ההתקשרות מחליף הלקוח ספק קיים ועובר לחלל-תקשורת בשירות המבוסס על יכולותיו העדיפות והחדשניות של הלוויין הטכנולוגי המתקדם עמוס-17, המאפשרים יתרונות יוצאי דופן לספקי תקשורת.
ההכנסות הצפויות לחברה מן העסקה הינן בהיקף של כ- 2.2 מיליון דולר, במצטבר לתקופה של 3 שנים.
עסקה זו מהווה צעד נוסף ביישום התוכנית האסטרטגית של חלל-תקשורת השמה לה למטרה להיות ספק מוביל לשירותי תקשורת ביבשת אפריקה.
לאחרונה הודיעה החברה כי היא ממשיכה לפעול להעמקת נוכחותה ביבשת אפריקה ואף חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי והשקעה בחברת NuRAN מקנדה אשר צפוי לתרום לגידול הנמשך בתפוסה בעמוס-17.
זכיה במכרז להעברת הרשת הלווינית של הלקוח ממפעיל נוכחי אל הלווין עמוס-17 מהווה הבעת אמון רב בחלל-תקשורת וביכולותיו המתקדמות והייחודיות של הלווין עמוס-17.
הסכם זה מצטרף להתקשרויות נוספות עם ספקי תקשורת מובילים ביבשת אפריקה להפצת פלטפורמות טלוויזיה ומהווה הישג אסטרטגי הצפוי להוות בסיס לעסקאות עתידיות ולהביא להעמקת הפעילות של חלל-תקשורת ביבשת.
על החברה:
חלל תקשורת, ספקית תקשורת לוויינים, הינה הבעלים של צי לווייני עמוס, הכולל את הלוויין הדיגיטלי רחב הפס (HTS) המתקדם עמוס-17, אשר מרחיב את רשת פריסתה של החברה לאפריקה, המזרח התיכון ואסיה. חלל תקשורת אשר החלה פעילותה ב- 1992 ביססה עם השנים את מעמדה כחדשנית בתחומה, המספקת קישור לווייני, טכנולוגיות אופטימיזציה לרשת וכשותפה אסטרטגית לצרכי לקוחותיה, פועלת לספק פתרונות מותאמים ומדויקים לצרכיהם הספציפיים ולטובת צמיחה עסקית. באמצעות לווייניה, מספקת חלל תקשורת כיסוי נרחב ואמין על אפריקה, אסיה, אירופה והמזרח התיכון.
צי הלוויינים עמוס, שבבעלות החברה ממוקם בנקודות שמיים אסטרטגיות ומעניק לחלל-תקשורת כיסוי רחב ואמין על אפריקה, אסיה, אירופה, המזרח התיכון וחלקים מארה״ב. באמצעות הלווינים עמוס-3 ועמוס-7 הממוקמים במשותף בנקודת שמיים4° מערב, עמוס-4 הממוקם בנקודת שמיים65° מזרח ועמוס-17 ממוקם בנקודת שמיים °17 מזרח, יחד עם מערך תחנות קרקעיות (Teleports) בכל איזורי הכיסוי, מציעה החברה פתרונות הכוללים בין השאר שירותים מנוהלים ומקצועיים, פתרונות Turn-Key, Cellular Backhaul, פתרונות טראנקינג כמו גם שירותי לוויין לשידור, תקשורת נתונים ופס רחב. בין לקוחות החברה נמנים ספקי אינטרנט, מפעילי טלקום ו- MNO, מפעילי DTH / OTT, אינטגרטורים ברשת וסוכנויות ממשלתיות, לצרכים אזרחיים וביטחוניים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il