TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אייסקיור מדיקל: מניות החברה יחלו להיסחר ב-Nasdaq היום, ה- 26 באוגוסט 2021


אייל שמיר מנכל אייסקיור צלם שלומי יוסף
רונן צימרמן: "הרישום הכפול יגדיל משמעותית את חשיפת החברה לקהילת המשקיעים הגלובלית ככלל והאמריקאית בפרט, יגביר את הנזילות במניית החברה ויאפשר גישה למשקיעים ואנליסטים המתמחים בתחום פעילותינו"
קיסריה 26 באוגוסט 2021 - אייסקיור מדיקל (ת"א: אסקמ), חברה ישראלית למכשור רפואי המשווקת טכנולוגיה להשמדת גידולים שפירים וסרטניים בשד ובאיברים אחרים בטיפול זעיר פולשני במרפאה באמצעות הקפאתם, הודיעה כי מניותיה אושרו לרישום למסחר ב- Nasdaq. מניות החברה יחלו להיסחר לראשונה עם פתיחת המסחר היום, ה-26 באוגוסט 2021, תחת הסימול ICCM, במקביל ניירות הערך של החברה ימשיכו להיסחר בבורסה בתל אביב תחת הסימול "אסקמ" ( ICCM).
אייל שמיר, מנכ"ל אייסקיור מסר "אנו גאים ומתרגשים על השגת אבן הדרך המשמעותית של רישום כפול של מניות החברה ב- Nasdaq אשר מצטרף לרשימת ההישגים המשמעותיים של אייסקיור מדיקל השנה. אנו מאמינים כי הרישום הכפול ירחיב את נוכחותנו בשווקים גלובליים ויעצים את פרופיל החברה הן בקרב משקיעים והן בקרב שותפים עסקיים".
"הרישום הכפול יגדיל משמעותית את חשיפת החברה לקהילת המשקיעים הגלובלית ככלל והאמריקאית בפרט, יגביר את הנזילות במניית החברה ויאפשר גישה למשקיעים ואנליסטים המתמחים בתחום פעילותינו" הוסיף רונן צימרמן, סמנכ"ל הכספים והתפעול של אייסקיור.
הרישום ב-Nasdaq הינו בהמשך להודעה קודמת, בינואר 2021, על הנפקה פרטית בהיקף של כ- 15 מיליון דולר.
פירמת עורכי הדין הבינלאומית ,Sullivan & Worcester ליוו משפטית את חברת אייסקיור מדיקל בתהליך רישום החברה ב-Nasdaq.
רשות ניירות ערך האמריקאית ("SEC") אישרה את הגשת טופס F-1 וכן בקשה לרישום מניות רגילות שהונפקו בהנפקה הפרטית ב -25 באוגוסט 2021. בנוסף, החברה עוברת למתכונת דיווח בהתאם להוראות פרק ה 3 לחוק ניירות ערך, התשכ"ח -1968, והתקנות שנקבעו להלן (להלן: "החוק"), קרי, על בסיס פורמט דיווח של חוק ניירות הערך האמריקאי, בהתאם הוראות סעיף 35 (32) לחוק ובהתאם להחלטת אסיפת בעלי המניות בחברה מיום 7 במרץ 2021 (מס 'סימוכין: 2021-01-027753).
אודות אייסקיור מדיקל
חברת אייסקיור מדיקל בע"מ (ת"א: אסקמ) (NASDAQ: ICCM) הינה חברת מכשור רפואי ישראלית העוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מוצרים לטיפול זעיר פולשני בגידולים ממאירים ושפירים בשד, בכליות, בריאות, בעצמות ובאיברים אחרים באמצעות הקפאת הגידול כחלופה לניתוח בבית חולים. הטכנולוגיה מהווה חלופה זעיר-פולשנית יעילה להתערבות ניתוחית להסרת הגידול, על ידי הליך קצר יחסית. המערכת משווקת ונמכרת בעולם, לאחר שקיבלה אישורי FDA ו-CE. לאייסקיור חברות בנות בבעלות מלאה בארצות הברית, בהונג קונג ובסין. אייסקיור נוסדה בשנת 2006 ומשרדי ההנהלה שלה נמצאים בקיסריה www.icecure-medical.com.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il