TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

S&P מעלות מביעה אמון באלקטרה מוצרי צריכה


יוני צברי. צלמת תמר מוצפי
מעניקה לראשונה חברה דירוג 'ilAA-' בתחזית יציבה
"לדעתנו הפעילות לאורך כל שרשרת הערך, הסינרגיה הגבוהה בין החטיבות השונות ונתח השוק הגדול בעיקר בתחום מערכות האקלים ובתחום רשתות השיווק, יוצרים לחברה יתרון תחרותי. כמו כן, היקף פעילותה והגיוון במקורות ההכנסה משפיעים לחיוב על הערכתנו לפרופיל הסיכון העסקי"
יוני צברי, סמנכ"ל בכיר באלקטרה מוצרי צריכה: "הדירוג הגבוה, בקבוצת ה-AA, שהוענק לחברה על ידי S&P מעלות, משקף את עוצמתה ומובילותה של החברה בתחומי מוצרי צריכה חשמליים, קמעונאות חשמל ומזון בישראל, ומבטא אמון בתכניות ההתרחבות ובאסטרטגיה העסקית של אלקטרה מוצרי צריכה. הדירוג, כפי שציינו במעלות, נתמך ברמת נזילות גבוהה ובאיתנות פיננסית גבוהה, שהם נגזרת של המהלכים העסקיים שהשלמנו במהלך השנתיים האחרונות".
חברת דירוג האשראי S&P מעלות מעניקה לראשונה לחברת אלקטרה מוצרי צריכה, מקבוצת אלקו, דירוג 'ilAA-', עם תחזית יציבה.
בין היתר, מציינים כלכלני 'מעלות' בדוח הדירוג:
"הפרופיל העסקי של אלקטרה מוצרי צריכה נתמך, להערכתנו, במעמד תחרותי גבוה בשוק מוצרי הצריכה החשמליים, בפרט בתחום מוצרי מיזוג אויר ואקלים, ובתחום קמעונאות חשמל. לדעתנו, הפעילות לאורך כל שרשרת הערך, הסינרגיה הגבוהה בין החטיבות השונות ונתח השוק הגדול בעיקר בתחום מערכות האקלים ובתחום רשתות השיווק, יוצרים לחברה יתרון תחרותי. כמו כן היקף פעילותה והגיוון במקורות ההכנסה משפיעים לחיוב על הערכתנו לפרופיל הסיכון העסקי".
"רמת הנזילות של החברה היא חזקה על פי הגדרתנו והיא נתמכת ביתרות מזומנים גבוהות יחסית, ובייצור תזרים גבוה מפעילותה השוטפת ביחס לחלויות החוב".
"במהלך 2020 חתמה החברה עם חברת "Bosch" על הסכמים להקמת מיזם משותף לפיתוח וייצור משאבות חום ומערכות מיזוג אויר והקמת פארק טכנולוגי באשקלון (60% חלק החברה). כמו כן, דווחה החברה על הסכם התקשרות OEM מול לקוח אירופאי לתקופה של חמש שנים הצפוי להניב כ-300 מיליון שקל במהלך התקופה. הסכמים אלה צפויים להגדיל בשנים הקרובות את הפיזור הגיאוגרפי של פעילותה ולהגדיל את נתח השוק שלה באירופה ולכן תומכים בפרופיל העסקי".
בתחום קמעונאות החשמל פועלת החברה באמצעות 63 סניפים תחת המותגים "מחסני חשמל", "שקם אלקטריק" ופךטפורמת האונליין "Payngo". להערכתינו, המיצוב השונה בין הסניפים והשיפור המשמעותי בזרוע האונליין, אשר היווה ב-2020 כ-13% מסך המכירות (לעומת כ-6% בשנה הקודמת), תורמים לנתח השוק המשמעותי במגזר קמעונאות חשמל ולמעמדה המוביל".
בנוגע לעיסקת יינות ביתן, מציינים כלכלני מעלות "הגדלת גיוון הפעילות לתחום המזון ובסיס לקוחות רחב ללא תלות בלקוח מהותי תומכים בהערכתנו לפרופיל העסקי".

אלקטרה מוצרי צריכה הינה קבוצה הפועלת בארבעה תחומי פעילות, המדווחים גם כמגזרי פעילות בדוחותיה הכספיים, כמפורט להלן: הראשון – ייבוא, ייצור, יצוא, שיווק, מכירה והפצה של מוצרי צריכה חשמליים ומתן שירות למוצרים ("מוצרי צריכה חשמליים"); השני – הפעלת רשתות שיווק קמעונאיות למכירת מוצרי צריכה חשמליים ("מגזר קמעונאות חשמל"); השלישי – פעילות קבוצת הקמעונאות יינות ביתן ("מגזר קמעונאות מזון"); הרביעי – פיתוח והקמה של נדל"ן להשקעה ("מגזר נדל"ן להשקעה"). מנכ"ל החברה הוא מר צביקה שווימר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il