TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פלאריום רוכשת את חברת FUTUREPLAY מפינלנד


חיים טורפיאשוילי, ה-Founder & CPO קרדיט: פלאריום
החברה פיתחה את המשחק הפופולרי Battlelands Royale; אבירם שטיינהרט, מנכ"ל פלאריום: הרכישה מהווה חיזוק להיצע המשחקים של פלאריום. שילוב Futureplay עם תשתית פיתוח המשחקים ויכולות השיווק של פלאריום, יאפשר לנו להרחיב ולגוון את פורטפוליו המשחקים של פלאריום לז'אנרים נוספים
תל אביב, 2 אוגוסט 2021: Plarium, מפתחת ומשווקת משחקי מובייל ו-PC מהמובילות בעולם , עם יותר מ-390 מיליון משתמשים, מודיעה על רכישת חברת Futureplay מהלסינקי פינלנד, שפיתחה את המשחקים הפופולריים Merge Gardens, Battlelands Royale, ואת Idle Farming Empire. העסקה תושלם עד סוף אוגוסט 2021.
"אנו שמחים. מאוד על הצטרפות הצוות המוכשר של Futureplay אל משפחת פלאריום", אומר אבירם שטיינהרט, מנכ"ל פלאריום. "הרכישה מהווה חיזוק משמעותי להיצע הרחב של משחקי פלאריום. שילוב הצוות החזק של Futureplay עם התשתית הטכנולוגיות ויכולות השיווק של פלאריום, יאפשר לנו להרחיב ולגוון את פורטפוליו המשחקים שלנו לז’אנרים נוספים ".
חיים טורפיאשוילי, ה-Founder & CPO של פלאריום מוסיף כי עבודה צמודה יחד של שתי החברות, תוך שיתוף ידע, מומחיות ומשאבים תאפשר להרחיב את תפוצת משחקיה הקיימים של Futureplay וכן תסייע בפיתוח משחקים חדשים לשוק.
"פלאריום תתמקד בהשקעה בFutureplay כדי לסייע לחברה לצמוח ולבסס את אחיזתה בשוק המשחקים של פינלנד", מציין שטיינהרט. "אנו רואים ב- Futureplay שותף מוכשר ושאפתני לטווח הארוך מאחר ושתי החברות שותפות לאותו חזון ולאותה תרבות ארגונית ועסקית".
לשתי החברות סינרגיה מעולה שתאפשר להן לצמוח יחד בקצב גבוה מבעבר. Futureplay פיתחה שישה משחקים עד כה ששוחקו על ידי למעלה מ-140 מיליון שחקנים ברחבי העולם.
"אנו משתוקקים לצמוח וללמוד מהמומחיות של פלאריום בשוק משחקי המובייל", אומר יאמי לאאס, מנכ"ל ומייסד Futureplay. "שילוב כוחות זה יאפשר לנו לבסס עוד יותר את המשחקים הקיימים שלנו וכן להביא ערך מוסף בפיתוח משחקים חדשים. מעבר לכישרון ולמשאבים, פלאריום תסייע לנו לבנות חווית משחק טובה יותר עבור השחקנים שלנו. אנו שותפים לחזון משותף של פיתוח סביבת משחק יצירתית שבה צמיחה עסקית משתלבת עם התשוקה שלנו לבנות משחקים שהשחקנים שלנו אוהבים לשחק".
"כחברה גלובלית גדולה, עם למעלה מ-1600 עובדים, שמנו לנו למטרה לצמוח הן מבחינה אורגנית והן דרך מיזוגים ורכישות", אומר רונן גרוס, סמנכ"ל פיתוח עסקי בפלאריום. "הרכישה הנוכחית סינרגתית לעסקי פלאריום ותסייע לנו לבסס ולהגדיל את אחיזתנו בטריטוריות חדשות".

אודות פלאריום
פלאריום העולמית בע"מ מוקדשת ליצירת חווית המובייל והמחשב הטובה ביותר עבור קהילה המונה למעלה מ -390 מיליון גיימרים מרחבי העולם. הפורטפוליו המגוון כולל למעלה מ - 20 משחקים החל מ- RPG ועד להרפתקאות, הכוללים כותרים עטורי שבחים כגון: RAID: Shadow Legends, Vikings: War of Clans, Lost Island: Blast Adventure ו- Stormfall.

המשחקים הראשיים של החברה מוצגים בכותרות של החנויות המקוונות של אפל וגוגל באופן קבוע, כאשר פייסבוק הכירו בפלאריום פעמיים כמפתחים הגדולים ביותר בפלטפורמה. פלאריום מעסיקה יותר מ-1,600 עובדים במטה שלה בישראל ובשמונה משרדים ואולפני פיתוח באירופה ובארצות הברית. משחקי פלאריום זמינים לIOS, אנדרואיד PC ו-Mac. המשחקים זמינים גם באמצעות Plarium Play, המותאם לPC ו- Mac. פלאריום היא חברת בת של אריסטוקרט (Aristocrat Leisure Limited ASX code: ALL) הפועלת כחברה בת בבעלות מלאה. בקרו באתר www.plarium.com למידע נוסף.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il