TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ביקוש יתר בהנפקת אג"ח של שפיר הנדסה


קרדיט צילום: שפיר הנדסה
החברה זכתה לביקוש גבוה בסך כ-615 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת סדרת האג"ח החדשה; מתוכם בחרה לגייס כ-350 מיליון שקל. השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית שנתית של כ-2.34% עבור אג"ח במח"מ ארוך של 7.89 שנים, מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש נובמבר 2037. שיעור הריבית נמוך משמעותית מהריבית המקסימלית בשיעור של 3% שהציעה החברה למשקיעים
שי לינדנר, סמנכ"ל כספים שפיר הנדסה: "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה בהנפקה. הביקוש הגבוה שנרשם ושיעור הריבית שנקבע, מבטאים לראייתנו הבעת אמון גדולה מצד שוק ההון בשפיר כחברה יציבה וחזקה לטווח ארוך. הגיוס הנוכחי מאריך את מח"מ ההתחייבויות של החברה ותומך בשיפור גמישותה הפיננסית, זאת כחלק מניהול פיננסי שמרני של הנהלת החברה וראייה ארוכת טווח. בשבוע החולף עדכנו על רכישת חברת ליפסקר שמהווה חלק נוסף בשרשרת הערך של החברה. אנו ממשיכים לגוון את הפעילות העסקית שלנו בכל הסגמנטים ובכלל זה לפתח פעילויות חדשות בתעשייה, לקדם את הפרויקטים שנמצאים בשלב הביצוע, ובמקביל להתמודד במכרזים של פרויקטים לאומיים בשלל תחומי התשתיות, התחבורה, האנרגיה והמים וליזום פרויקטים למגורים ולמסחר".

פתח תקווה 11.07.2021
חברת שפיר הנדסה, הפועלת בתחומי התעשייה, התשתיות, הזכיינות והייזום למגורים השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת סדרת אגרות החוב החדשה (סדרה ג'). במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקוש גבוה של כ-615 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-350 מיליון שקל.

בעקבות הביקוש הגבוה שנרשם בהנפקה, השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית שנתית של כ-2.34%, שיעור ריבית נמוך משמעותית מהריבית המקסימלית שהוצעה במכרז שעמדה על 3%.

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים אגרות חוב שקליות במח"מ של כ-7.89 שנים כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש נובמבר 2037. אגרות החוב מדורגות על ידי חברת הדירוג 'מעלות' בדירוג A+.

את ההנפקה הובילו לידר הנפקות וברק קפיטל חיתום.

בשבוע החולף עדכנה החברה כי התקשרה בהסכם לרכישת מלוא הון המניות של חברת ליפסקר תמורת כ-32 מיליון שקל. ליפסקר עוסקת בביצוע עבודות גיאוטכניות, לרבות דיפון וביסוס מבנים, עוגני קרקע, קידוחים למנהור ועוד. הרכישה הינה נדבך נוסף בהרחבת פעילותה של החברה בתחום ההנדסה והתעשייה. במקביל בוחנת החברה את רכישת חברת פריץ שעוסקת בתחומי הלוגיסטיקה והשילוח.

שפיר סיכמה את הרבעון הראשון 2021 עם עלייה של כ-10.7% בהכנסות לכ-855 מיליון שקל וגידול של כ-23.7% ברווח הנקי המיוחס לבעלי המניות לכ-75.7 מיליון שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il