TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מדרין ממשיכה במסע ההתרחבות


מהדרין
תרכוש 51% מחברת MORE בריאות המייצרת ומשווקת אבוקדו בשל המוכן לאכילה
הרכישה מצטרפת למהלך עליו דיווחה מהדרין לאחרונה להקמת חברה במרוקו לגידול אבוקדו בהיקף שנתי צפוי של כ- 10 אלפי טון אבוקדו בשנה שישווקו לאירופה
חברת מהדרין, תאגיד העיבוד החקלאי ויצואנית הפרי הגדולה בישראל, ממשיכה במסע ההתרחבות ומדווחת על רכישת 51% מחברת MORE בריאות, בעלת המותג "אבוקדו בשל", המייצרת ומשווקת אבוקדו בשל המוכן לאכילה.
הרכישה תאפשר למהדרין להגדיל עוד יותר את כמויות האבוקדו אותן היא משווקת, אשר נחשב לאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של החברה בישראל ובאירופה.
MORE בריאות בבעלות דורון דיאמנט ואורי קפלן נוסדה בשנת 2015 מתוך כוונה לספק מענה לביקוש באבוקדו איכותי, בשל ומוכן לאכילה. החברה משווקת את מוצריה תחת המיתוג "אבוקדו בשל" דרך רשתות קמעונאיות שונות ובהן שופרסל, מגה, יוחננוף, PM-AM וכן למסעדות ולסקטור המוסדי. ל-MORE בריאות מפעל בכפר מונש ומערכת הפצה לנקודות המכירה וללקוחות.
בהתאם להסכם בין החברות סוכם כי MORE בריאות תמשיך לפעול באופן עצמאי בניהול המייסדים, תוך חיזוק שיתוף הפעולה הקיים עם מהדרין וניצול פלטפורמות הגידול והשיווק של שתי החברות, במטרה להתרחב לשווקים נוספים בארץ ובחו"ל.
מ-MORE בריאות נמסר: "החיבור למהדרין מגיע אלינו בעיתוי הנכון, ויסייע ל-MORE בריאות להמשיך את הצמיחה המהירה בה אנו נמצאים".


ממהדרין נמסר: "אנו שמחים מאד על השותפות בחברת MORE בריאות אשר מציגה שיעורי צמיחה דו-ספרתיים גבוהים ומספקת מענה למוצר חקלאי עם ביקושים ערים בישראל ובעולם. החיבור בין החברות יאפשר לנו להגדיל את נוכחותנו בנקודות המכירה הקיימות עם מוצר ייחודי וכן להתרחב לנקודות מכירה נוספות."
רכישת השליטה בחברת MORE בריאות מצטרפת לשיתוף הפעולה עליו דיווחה מהדרין במרוקו, אשר תואם את האסטרטגיה של החברה שהינה בין היתר להיות מגדל פרי גם מחוץ לישראל, באופן המאפשר לחברה להגדיל את היקפי הפרי שהיא משווקת וכן לסייע לחברה לספק ביקושים הקיימים בשווקים מחוץ לעונת הפרי בישראל.
בהתאם לאסטרטגיה זו, מהדרין תמצה את כל הכמות של פרי ישראלי שהיא יכולה למכור, תוך הגדלת פעילותה הבינלאומית בפרי ממקורות אחרים. הגדלת הפעילות צפויה להיעשות הן בסחר של פרי והן כמגדל בחו"ל.

אודות מהדרין:
מהדרין הינה יצואנית הפרי הגדולה בישראל. החברה פועלת בתחום החקלאות, המהווה את עיקר פעילותה וכולל עיבוד פרדסים ומטעי פרי ואחזקתם, וכן בתחום בתי הקירור, בו היא מספקת שירותי אחזון בצינון של פירות, ירקות, מוצרי חלב ומוצרים בהקפאה. לחברה שני תחומי פעילות נוספים: תחום נכסים מניבים, בו היא מחזיקה שטחים ומבנים לצורך השכרתם ללקוחות שונים בשטח של כ-44,500 מ"ר, רובו המכריע לשימוש הקבוצה; וכן תחום המים, בו הקבוצה מספקת לפרדסים שבבעלותה וללקוחות חיצוניים מים להשקיה שנשאבים מבארות החברה וממקורות מים חיצוניים. בעלי המניות הגדולים בחברה הם דסק"ש (44.48%) ובנימין ברון (20%).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il