TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הום ביוגז מדווחת על פיילוט להתקנת המערכת המוסדית בקיבוץ


HOMEBIOGAS
במסגרת הפיילוט, תיבחן אפשרות לפיה המועצה האזורית בתחומה שוכן הקיבוץ, תתגמל את הקיבוץ בגין החיסכון בעלויות הטמנת פסולת הנובע מהמערכת המוסדית, כאשר חלק מהתגמול יועבר לחברה. מודל זה, ככל שימומש, יהווה מודל עסקי חדשני ופורץ דרך עבור החברה
הום ביוגז מדווחת היום כי חתמה עם קיבוץ על הסכם פיילוט להתקנת מערכת ביוגז מוסדית בחדר אוכל הקיבוץ.

מטרת ההתקשרות להדגים את יכולת המערכת לטפל בפסולת האורגנית במקור במקום לשנע ולהטמין את הפסולת – תהליך יקר שגורם לפליטת גזי חממה, לחסוך בעלויות פינוי פסולת ולייצר אנרגיה מתחדשת (ביוגז) שתנוצל לחימום מים ותחסוך בעלויות האנרגיה של הקיבוץ.

במסגרת הפיילוט, תיבחן אפשרות לפיה המועצה האזורית בתחומה שוכן הקיבוץ, תתגמל את הקיבוץ בגין החיסכון בעלויות הטמנת פסולת הנובע מהמערכת המוסדית, כאשר חלק מהתגמול יועבר לחברה. מודל זה, ככל שימומש, יהווה מודל עסקי חדשני ופורץ דרך עבור החברה.

מגזר הקיבוצים מהווה פוטנציאל עסקי משמעותי לאור קיומם בישראל של עשרות חדרי אוכל בקיבוצים שמערכת זו יכולה לחסוך להם עלויות תוך כדי הקטנת טביעת הרגל הפחמנית שלהם.

החברה רואה בפיילוט עם הקיבוץ האמור אבן דרך משמעותית בדרך להשגת יעד החברה להשלמת הפיתוח של מערכת הביוגז המוסדית וכן במימוש חזון החברה לספק פתרונות חדשניים וכלכליים ליצירת אנרגיה מתחדשת והפחתת רמות הזיהום הסביבתי וגזי החממה אשר נובעים משינוע והטמנת פסולת אורגנית.

פיילוט זה מתווסף להודעתה האחרונה של החברה מסוף חודש אפריל 2021 כי קיבלה את אישור רשות החדשנות לתקצוב פיילוט עם משרד הביטחון להתקנת המערכת בחדר אוכל של אחד מבסיסי צה"ל ותסייע בכך לצה"ל להפחית את פליטת גזי החממה וטביעת הרגל הפחמנית.

אושיק אפרתי, מנכ"ל הום ביוגז: "הפתרון הייחודי שלנו לטיפול בפסולת של מטבחים מוסדיים, פותר בעיה לארגונים שכיום נאלצים לשלם סכומי עתק לטובת פנוי אשפה. לפי הערכות, השוק המוסדי הבינלאומי מייצר מדי שנה 1.3 מיליארד טון של פסולת מזון. הפוטנציאל הוא אדיר ואנחנו רואים עניין רב בזירה הבינלאומית לטכנולוגיה החדשנית שלנו. אנו מאמינים כי בעתיד הקרוב כל ארגון יוכל לייצר אנרגיה מתחדשת משאריות הפסולת שהוא מייצר, לחסוך כסף ולעזור לסביבה להיות נקייה יותר."

אודות הום ביוגז:
חברת הום ביוגז עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות ביוגז לשוק הפרטי והמוסדי, מוצרי החברה מספקים מענה לשתיים מהבעיות הקריטיות בעולם: טיפול ידידותי בפסולת וייצור אנרגיה נקייה בעזרת טכנולוגיה חדשנית מאפשרות המערכות להפוך פסולת אורגנית לאנרגיה נקיה ע"י תהליך פירוק פסולת, הפקת גז ואחסונו באופן בטוח.
לפרטים נוספים: www.homebiogas.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il