TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

תוספת בניה, ללא בניה: כך יורחב אחד מבנייני המשרדים הירוקים בישראל ב-6,000 מ"ר


בית אינטרגרין 3 קרדיט צלם טל ניסים
הוועדה המחוזית אישרה את הרחבתו של המבנה באזור התעסוקה קריית אריה בפתח תקווה, שזכה בצל"ש המועצה הישראלית לבניה ירוקה ומאכלס כיום שורה של חברות היי-טק מהשורה הראשונה, בהן חברות ONE, Payoneer, Clexio ו- TeraSky. ההרחבה תבוצע על ידי פיצול קומות גבוהות וללא תוספות קומות מעל המבנה. כעת צפוי שטחו הכולל העיקרי של הבניין להגיע לכ-16 אלף מ"ר בנוי
הוועדה המחוזית לתכנון ולבניה של מחוז המרכז אישרה לפני מספר ימים את תוכנית אינטרגרין 3 פת/12/2200, המוסיפה כ- 6,000 מ"ר של שטח עיקרי לבניין המשרדים אינטרגרין 3 שבאזור התעשיה קרית אריה בפתח תקווה. בכך, צפוי שטחו של בניין המשרדים להגיע ל-16,000 מ"ר בסך הכל.

ההרחבה תבוצע ללא צורך בפעולות בינוי במעטפת הבניין, שכן תוספת השטחים מבוצעת על ידי פיצול קומות גבוהות קיימות. כך תוכל אינטרגרין לבצע את ההרחבה, תוך שמנוחתם של השוכרים הקיימים כמעט שאינה מופרעת כלל. בחברה צופים כי כעת עם אישור התוכנית, יהיו השטחים החדשים מוכנים לאכלוס באופן מיידי לאחר קבלת היתר מהעירייה.

בית אינטרגרין 3 ממוקם בפינת רחוב יגיע כפיים ורח' ישראל פוקס, מדרום לדרך אם המושבות. הוא נבנה ואוכלס על ידי קבוצת הנדל"ן אינטרגרין בשנת 2019 ונהנה מנגישות גבוהה לנתיבי תחבורה ולרכבת, וסמוך לתוואי הרכבת הקלה המתוכנן וקו המטרו העתידי. הבניין מתאפיין ברמת גימור גבוהה, דבר שמשתקף ברמת המחיר הממוצע של העסקות האחרונות שנחתמו בו – 85 עד 100 שקל למ"ר ברמת גמר, רמת מחיר גבוהה ביחס לאזור קריית אריה. על החברות השוכרות כיום שטחים בבניין ניתן למנות את ONE, Payoneer, Clexio ו- TeraSky.

בשנת 2020 נבחר הפרויקט על-ידי המועצה הישראלית לבנייה ירוקה כפרויקט ירוק מעורר השראה. בנימוקי הבחירה נכתב כי הבניין מתאפיין בתכנון השם דגש על רווחת המשתמש ומאפשר צריכת משאבים מושכלת על ידי - שימוש בתאורה טבעית, התקנת מערכת בקרת מים, שימוש במערכות מיזוג מהיעילות בארץ, הטמעת מערכת ניהול אנרגיה, עידוד שימוש באופניים ועוד.

מנכ"ל אינטרגרין אודי דרזנר: "בתקופה חסרת יציבות בשוק המשרדים, אנו מתכוונים להוציא אלפי מ"ר נוספים לשוק מתוך אמונה שבסופו של דבר לשטחי משרדים של שחקנים איכותיים תמיד יהיה ביקוש. בנוסף, חברות אשר צופות פני עתיד מבינות כיום כי בעוד שנתיים שלוש אזור התעסוקה קרית אריה יהיה אחד הנגישים ביותר בגוש דן עם פתיחתו של הקו האדום של הרכבת הקלה וקווי המטרו".

אודות קבוצת הנדל"ן אינטרגרין
אינטרגרין היא קבוצת נדל"ן בבעלות פרטית, היוזמת, מתכננת, מקימה ומשווקת פרויקטים למשרדים, תעשייה ומסחר משנת 1995. הפרויקטים של הקבוצה מתוכננים על ידי מיטב המשרדים בישראל, בדגש על מרחבי אור לדיירים, מחשבה על מראה חיצוני עדכני ומערכות ירוקות וחסכוניות. בין הפרויקטים: בית אינטרגרין 1 – מבנה משרדים ותעשייה יוקרתי בשטח של 13,000 מ"ר ובית אינטרגרין 2 מבנה משרדים ותעשייה בן 6,000 מ"ר, הממוקמים בקרית אריה, פתח תקווה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il