TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פנאקסיה רושמת הישג חסר תקדים כחברה הראשונה והיחידה באירופה שתשיק תמציות קנאביס רפואי לשאיפה


תמציות קנאביס רפואי לשאיפה. צילום: חן גלילי
מודיעה על קבלת היתר שיווק רגולטורי ראשון מסוגו בגרמניה למוצרי השאיפה שלה, יחד עם שותפתה האסטרטגית Neuraxpharm

תמציות לשאיפה הן צורת המתן המבוקשת והצומחת ביותר בשווקים בוגרים כארה"ב וקנדה ומהווה מעל ל- 50% משווקים אלה

השקה ומכירות ראשונות בגרמניה של התמציות לשאיפה צפויות במהלך המחצית השנייה של 2021

ד"ר דדי סגל, מייסד ומנכ"ל פנאקסיה ישראל: "אנו נרגשים להיות החברה הראשונה והיחידה באירופה שזוכה לקבל היתר שיווק לתמציות קנאביס רפואי לשאיפה. זהו הישג מסחרי ורגולטורי חסר תקדים, ובשורה משמעותית למטופלים בגרמניה, אשר יוכלו לראשונה לצרוך מוצר נקי המכיל חומרים פעילים בלבד, ללא חומרי לוואי ותוצרי בעירה מזיקים הנלווים לשימוש במוצרי עישון על טהרת הקנאביס הרפואי או בשילוב טבק. זאת, בדומה לשווקים בוגרים כארה"ב וקנדה, שם נתח השוק של תמציות לשאיפה מהווה כיום מעל ל- 50% מהשוק ונמצא במגמת גידול. אנו מצפים להנגיש את תמציות השאיפה האיכותיות שלנו גם למטופלים במדינות נוספות באירופה ופועלים לרישומן במסלולים הרגולטורים המתאימים. לצערנו, היות וכיום משרד הבריאות הישראלי עדיין אינו מאפשר לייצא מישראל מוצרי שאיפה, ככל הנראה נאלץ בשלב הראשון לייצר את המוצרים האלו מחוץ לישראל ולייצא אותם לגרמניה ממדינה אחרת, בתקווה שעמדה זו תשתנה בעתיד הקרוב."


לוד, 17 ביוני 2021 – פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ ("פנאקסיה ישראל", ת"א: פנאק PNAX), חברת פארמה גלובאלית המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי קנאביס רפואי מתקדמים באיכות פרמצבטית ו- Neuraxpharm שותפתה, חברת הפארמה הגדולה באירופה בתחום מערכת העצבים המרכזית (CNS) הודיעו היום על על קבלת אישור רגולטורי ראשון מסוגו מרשויות הבריאות בגרמניה, לשיווק והפצת תמצית קנאביס רפואי לשאיפה. בכך הופכת פנאקסיה לחברה הראשונה אשר תשווק באירופה בכלל ובגרמניה בפרט, מוצר מתקדם מסוג זה. זאת, בנוסף להיותה החברה הראשונה והיחידה באירופה אשר לה היתר רגולטורי לשיווק טבליות קנאביס רפואי בצרפת, וכמובן היתרי שיווק של שמני קנאביס רפואי בגרמניה, צרפת וקפריסין.

תמצית השאיפה, אשר תשווק בגרמניה תחת המותג המשותף Naxiva-Panaxol, מיוצרת על ידי פנאקסיה בתקן EU-GMP בסטנדרטים פרמצבטיים מחמירים עפ"י ידע ושיטות קליניות שפותחו בחברה.

על פי מחקרי שוק, תמציות קנאביס רפואי לשאיפה הינן מוצר הקנאביס הרפואי המבוקש והנצרך ביותר בארה"ב, בעל נתח שוק של מעל ל- 50% משוק הקנאביס הרפואי בארה"ב. יתרונן המובהק של תמציות קנאביס לשאיפה הוא שמדובר במוצר קנאביס רפואי נקי יותר, המכיל חומרים פעילים בלבד, ללא שעוות וכלורופיל, הקיימים בתפרחות לעישון. כמו כן, תהליך אידוי של תמציות לשאיפה ידוע כתהליך בריא יותר מעישון, זאת כיוון שאינו מצריך בעירה ואינו מפיק עשן, וכתוצאה מכך אינו כרוך בשחרור ושאיפה לריאות של חומרים מזיקים הנוצרים בתהליכי הבעירה.
היתר השיווק מאפשר ל- Neuraxpharm, שותפתה האסטרטגית של פנאקסיה, לייבא את המוצרים, להפיץ אותם לבתי מרקחת, ולשווק אותם לרופאים המוסמכים להנפיק למטופלים מרשמים למוצרי קנאביס רפואי לטיפול במגוון רחב של התוויות רפואיות, כגון: כאב כרוני, ספסטיות, אנורקסיה, דכאון, ADHD ועוד. כמו כן, בנוסף לסדרת המוצרים שאושרו כעת לשיווק, במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Neuraxpharm יוגשו בהמשך בקשות לרישום ולשיווק של מוצרים מתקדמים נוספים שפיתחה פנאקסיה, כולל קפסולות ומוצרים נוספים.

פנאקסיה היא החברה היחידה בישראל בעלת מפעל מאושר תקן EU-GMP מרשות בריאות אירופאית המאפשר יצוא של כל סוגי מוצרי הקנאביס הרפואי למרבית מדינות אירופה. יודגש, כי נכון להיום, משרד הבריאות הישראלי עדיין אינו מאפשר לייצא מישראל מוצרי קנאביס לשאיפה, ולכן, ככל שלא תשתנה עמדתו זו בחודשים הקרובים, תאלץ החברה לייצר את המוצרים מחוץ לישראל ולייצא אותם לגרמניה ממדינה אחרת. בכפוף לכך, החברה בוחנת אפשרויות לייצוא המוצרים דרך המפעל של בעלת השליטה בחברה אשר נמצא במלטה, או לחילופין ממדינות אחרות, על מנת להערך להשקה ומכירות ראשונות בגרמניה של מוצרים אלה במהלך המחצית השנייה של שנת 2021, וזאת במקביל לבקשת היתר ייצוא ממשרד הבריאות.


אודות פנאקסיה מעבדות ישראל
פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א (ת"א: פנאק, PNAX) היא חברת פארמה גלובאלית המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי קנאביס רפואי מתקדמים באיכות פרמצבטית ויצרנית הקנאביס הרפואי הותיקה והגדולה בישראל. כמו כן, פנאקסיה היא החברה היחידה בישראל בעלת מפעל מאושר תקן EU-GMP מרשות בריאות אירופאית, הדרוש לייצור ויצוא מסחרי של קנאביס רפואי ומוצריו לאירופה. פנאקסיה מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים מורכבים ומתקדמים מצמח הקנאביס, המתבססים על מידע קליני ועל בסיס נתונים רחב של עשרות אלפי מטופלים.

פנאקסיה ישראל הינה חברה בת של פנאקסיה תעשיות פרמצבטיות אשר הוקמה בשנת 2010 על ידי ד"ר דדי סגל, ד"ר ערן גולדברג ועו״ד אסי רוטברט, כחטיבת הקנאביס של קבוצת "סגל פארמה" הפועלת זה למעלה מארבעה עשורים, מייצרת למעלה מ- 600 מוצרים פרמצבטיים שונים, ומשווקת אותם בלמעלה מ- 40 מדינות. פנאקסיה ארה"ב (חברה אחות של פנאקסיה ישראל) מייצרת בצפון אמריקה למעלה מ-60 מוצרים מבוססי קנאביס רפואי, בהן טבליות תת-לשוניות, לכסניות, שמנים, משאפים ועוד, המיועדים לטיפול במחלות כגון הפרעת דחק פוסט טראומטית, סרטן, כאב כרוני, אפילפסיה, אנורקסיה, טיפול בכוויות ומחלות רבות נוספות.

בקבוצת פנאקסיה מועסקים למעלה מ- 150 עובדים.

לפרטים נוספים באתר החברה: https://panaxia.co.il/


אזהרת מידע צופה פני עתיד
המידע והערכות כאמור לעיל, לרבות ביחס השלמת הליך הייצוא וקליטת המוצרים בגרמניה וכן תחילת שיווקם ומכירתם בפועל, השלמת הליכי הרגולציה בישראל וקבלת מלוא היתרים הרלוונטיים בארץ ו/או במדינות אחרות, לרבות התקיימות מלוא התנאים הנדרשים להשלמת התהליכים כאמור, תחזיות, מועדים, הערכות ו/או תוכניות של החברה בקשר אליהם ככל וניתנו במסגרת הדיווח וכן ההערכות שונות שצוינו במסגרת דיווח מידי זה, הינם מידע צופה פני עתיד כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968, הכרוך באי וודאות גבוהה, ובמבוסס בין היתר על גורמים שלישיים ועל משתנים רבים שלחברה אין בהכרח שליטה לגביהם, ובשל כך עשויים שלא להתממש ו/או לא להתממש במלואם ו/או להתממש באופן השונה מהותית מכפי שהוערך או נצפה מלכתחילה. בין הגורמים העלולים לגרום לכך כי המידע והערכות החברה לגבי מידע כאמור לא יתממשו באופן הרצוי, כאמור לעיל, ניתן לציין בין היתר המשך השפעת נגיף הקורונה, שינוי בתנאי השוק, אי הצלחה באספקה ו/או שיווק המוצרים של החברה בגרמניה, שינוי בתנאי השוק ומאפייני התחרות, והתממשות אי אלו מגורמי הסיכון כמפורט בסעיף 33 לדוח התקופתי של החברה לשנת 2020 שפורסם ביום 31 במרץ 2021, ובין היתר לאור גורמים שאינם בשליטת החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il