TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הנהלת חברת ריטיילורס פתחה את המסחר לרגל הרישום בבורסה


פתיחת המסחר ריטיילורס. צילום: נמרוד גליקמן
הבוקר (16.6.21) פתחה הנהלת חברת ריטיילורס את המסחר לרגל רישום מניות החברה בבורסה בתל אביב
ריטיילורס היא החברה השלישית מתחילת 2021 שביצעה הנפקה גלובלית בבורסה בתל אביב כשלראשונה בית ההשקעות הבינלאומי UBS שימש כחתם בהנפקה .
ריטיילורס היא ההנפקה השנייה בגודלה מבין 59 החברות החדשות שהצטרפו מתחילת השנה לבורסה בתל אביב, אשר גייסו יחד מעל ל- 7.5 מיליארד שקלים. החברה היא אחת מ-7 החברות מסקטור המסחר בבורסה שהצטרפו השנה לתת-ענף מסחר, הכולל 40 מניות בשווי של כ- 49 מיליארד שקל.
קבוצת פוקס בראשותו של הראל ויזל, נכנסה לתחום אופנת הספורט החל מסוף 2014, כשקיבלה זיכיון מחברת נייקי להקים ולהפעיל את חנויות המותג בישראל ובמרץ 2015 רכשה קבוצת פוקס 90% מריטיילורס לפי שווי של כ- 11 מיליון שקל. שש שנים לאחר הרכישה, החברה הנפיקה לפי שווי שוק של כ- 2.5 מיליארד שקל.
בפברואר 2020 התקשרה ריטיילורס בהסכמים עם נייקי להקמה ותפעול של חנויות נייקי ב – 14 מדינות באירופה. עד כה נפתחו באירופה 10 חנויות נייקי.

ב- 2016 קיבלה ריטיילורס רישיון בלעדי לפעילות פוט לוקר בישראל ומאוקטובר 2020 הינה בעלת רישיון להפעלה משותפת עם פוט לוקר אירופה של חנויות ב-6 מדינות באירופה. נכון להיום מפעילה ריטיילורס 7 חנויות בפולין והונגריה והיא מתכוונת להקים במהלך 5 השנים הקרובות 55 חנויות נוספות באירופה.
הכנסות ריטיילורס בשנת 2020 הסתכמו בכ- 638 מיליון שקל מתוכן כ- 80% בישראל, החברה מעסיקה מעל ל- 2,000 עובדים.
החברה השלימה הקצאת 10% מהמניות לחברת פוט לוקר העולמית, סמוך להשלמת ההנפקה.
החברה השלימה את ההנפקה הגלובלית ולגופים מוסדיים בינלאומיים וישראלים בדרך של הצעה לא אחידה, בסך של כ- 572 מיליון שקל, לפי שווי חברה של כ- 2.54 מיליארד שקל אחרי הכסף ואחרי ההקצאה לפוט לוקר העולמית.
מניית החברה צפויה להיכנס למדדי הבורסה: ת"א-90, ת"א-125 ות"א SME-150 במועד עדכון המדדים החצי-שנתי בתום יום המסחר של ה-5 לאוגוסט.
דובי שנידמן – מנכ"ל ריטיילורס אמר: "אני גאה לעמוד פה היום ולציין את הצלחתה המדהימה של ריטיילורס. הבעת האמון האדירה לה זכינו, מעידה על פוטנציאל הרווחיות הגדול של החברה, זאת לצד הצמיחה האדירה של קבוצת פוקס. אנו רואים בהצלחת ההנפקה, שלב חשוב בפיתוח החברה לקראת התפתחות רחבה וגידול הפעילות בזירה המקומית והבינלאומית."

חני שטרית בך, מנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה, אמרה: "אנחנו, בבורסה בתל אביב מאמינים כי חברות ישראליות נוספות יבחרו להנפיק בבורסה בתל אביב, בדרך של הנפקה גלובלית, המאפשרת מחד לחברות הישראליות להנפיק בעלויות נמוכות משמעותית לעומת הנפקה בארה"ב ומאידך מאפשרת לחברה חשיפה לגופי השקעה בינלאומיים גדולים וזאת לצד המשקיעים הישראלים. הבורסה בתל אביב, כבית של הכלכלה הישראלית, היא המקום הטבעי והנכון לחברות הישראליות להנפיק ולצמוח בבורסה בת"א ובכך לאפשר לציבור הישראלי, כמו גם למשקיעים בעולם, להיות חלק מההצלחה של החברות בישראל. אנו מאחלים להנהלת החברה ולעובדיה הצלחה רבה, הן לטובת הצרכנים והמשקיעים של החברה, בישראל ובעולם, והן לטובת המשק הישראלי כולו."

בתמונה על הבמה מימין לשמאל: תומר צ'אפניק- מנכ"ל פעילות נייקי באירופה וקנדה, דני גאוני- מנכ"ל נייקי, פוט לוקר ודרים ספורט ישראל, דובי שנידמן- מנכ"ל ריטיילורס, הראל ויזל- מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס, אבי זלדמן- יו"ר קבוצת פוקס, איתי בן זאב- מנכ"ל הבורסה, חני שטרית בך- מנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה. צילום: נמרוד גליקמן


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il