TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ההכנסות ממכירות של הייסנס באירופה זינקו ל-113%


מחזקת בהצלחה את מעמדה התחרותי באירופה ואת הרווחיות
צ'ינגדאו, סין, 14 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):

הייסנס (Hisense), התומכת הרשמית של טורניר יורו 2020 של אופ"א (UEFA EURO 2020), חוגגת את בעיטת הפתיחה הרשמית של יורו 2020 באיטליה. הכדורגל, כאחד האירועים החשובים בספורט האירופאי, יוצר הזדמנות עבור הייסנס לבנות חיבור רגשי עם הצרכנים האירופאיים. מאז שנתנה חסות ליורו 2016 של אופ"א, ובאמצעות תמיכה באירועי ספורט וחדשנות טכנולוגית, הייסנס צברה הכרה ותשבחות רבים מצרכנים אירופאיים. המודעות למותג הייסנס עלתה ב-6% ב-2021, וההכנסות שלה ממכירות בשוק האירופאי צמחו ב-113% במונחים של שנה לשנה, עם יותר מ-355% ו-185% בשווקי מפתח כמו פולין וצרפת. הייסנס מקדישה עצמה לפיתוח וייצור טכנולוגיה עדכנית, והיא מאמצת אסטרטגיה לוקליזציה כדי להבטיח את הצרכים ואת החוויות של הצרכנים בשווקים השונים.
ניהול מקומי
הייסנס הקימה סניפים ומשרדים בגרמניה, איטליה, ספרד, בריטניה, צרפת ומדינות אירופאיות נוספות. היא מגדילה את המכירות המקומיות באופן אקטיבי באמצעות שיתוף פעולה עם אמזון (Amazon), יורוניקס (Euronics), אלקטרוניק-פרטנר (ElectronicPartner), סוחרים מקומיים ועוד.
בנוסף מגדילה הייסנס את ההשקעה בשיפור המודעות למותג באירופה והאיצה את תהליכי הלוקליזציה. ב-2021, מינואר עד מאי, המכירות של ULED TV U7 ו-ULED TV U8 בבריטניה, צרפת, גרמניה, איטליה, ספרד ורוסיה גדלו ב-181% במונחים של שנה לשנה, וההכנסות מהמכירות גדלו ב-258% באותה תקופה. במקביל, כדי להאיץ את ייצור המוצרים וכדי לעמוד בדרישות השוק, הייסנס חתמה על הסכם עם ממשלת סלובניה ומתכננת לייצר 2.5 מיליון טלוויזיות עבור השווק האירופאי במהלך 2021.
מוצרים עם גוון מקומי
הייסנס מקדישה עצמה לחדשנות טכנולוגית כשהצרכן עומד בראש, ובהתאם לכך היא מבצעת התאמות שונות בהתאם לצרכים השונים של כל שוק. לדוגמה, בגין הלחות הגבוהה בבריטניה, הייסנס שינתה את המהירות הרגילה של 1,200 סל"ד במייבשי הכביסה ל-1,400 סל"ד באופן מקומי, עבור השוק הבריטי, וזאת כדי לאפשר לכביסה להתייבש מהר יותר.
בנוסף לדאגה להרגלים של הצרכנים, הייסנס גם ממטבת את המוצרים שלה בתגובה לשוק המקומי ולשינויים סביבתיים. לפי מחקר שוק, הצרכנים האירופאיים דורשים כיום מקררים גדולים יותר שיכולים לאחסן יותר מזון, וזאת כתוצאה ממגפת Covid-19 ומהסגרים. הייסנס השיקה מקרר SkyLine בגודל 2 מטר, שגובהו ונפחו תוכננו כך שיהיו גדולים יותר, כדי לעמוד בהצלחה בדרישה של הצרכנים האירופאיים.
גיוס מקומי
הייסנס מתעקשת על ניהול מקומי והיא מקימה צוותים מקומיים לצורך מכירות, ייצור, לוגיסטיקה, טיפול בלקוחות ועוד, באמצעות ניהול פרויקטים ואישורי עבודה. הייסנס מאמינה כי הנהלה מקומית ותובנות של עובדים מקומיים יכולים לעזור לה להשתלב טוב יותר בשוק.

מספר העובדים במפעל הטלוויזיות האירופאי של הייסנס הוכפל מאז נפתח. כדי לחזק את הפעילות המקומית, המפעל ממשיך להעסיק עובדים מקומיים. "מפעל הטלוויזיה של הייסנס תורם תרומה משמעותית להתפתחות האזור על ידי יצירת יותר מ-700 מקומות עבודה חדשים", אומר השר זדארווקו פוצ'יבאלשק.
במבט קדימה, הייסנס תמשיך לעבוד יד ביד עם השוק האירופאי, והיא תשתף פעולה באופן הדוק עם מחלקות ושותפים מקומיים בכדי לספק מוצרים ושירותים טכנולוגיים באיכות גבוהה עבור הצרכנים האירופאיים.


תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il