TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

טקס חילופי שרים במשרד הכלכלה והתעשייה


טקס חילופי השרים, צילום: מירי שמעונוביץ', לע"מ
במעמד שרת הכלכלה והתעשייה הנכנסת, ח"כ אורנה ברביבאי והשר היוצא עמיר פרץ
שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי: "בכוונתי להוביל יחד אתכם משרד מקצועי המקדם פני עתיד, יוצר שיתופי פעולה רחבים, מסיר חסמים ומעודד הזדמנויות לצמיחה ולשיפור הכלכלה בכלל תחומי החיים. ישראל התברכה ביתרון אנושי יוצא דופן, אותו נדרש לפתח ולהתאים לקצב השינויים ולצרכים המתהווים"

שר הכלכלה והתעשייה היוצא, עמיר פרץ: "כולי תקווה שכעת, כשיש ממשלה עם אופק תקציבי, ניתן יהיה להמשיך ולקדם את הפעילות הענפה ותכניות העבודה הרבות המונחות על השולחן"

הבוקר, יום ב', התקיים טקס חילופי שרים במשרד הכלכלה והתעשייה בירושלים, במעמד שרת הכלכלה והתעשייה הנכנסת, ח"כ אורנה ברביבאי, השר היוצא, עמיר פרץ, בכירי משרד הכלכלה והתעשייה, בתעשייה ובמשק הישראלי.

שרת הכלכלה והתעשייה הנכנסת, ח"כ אורנה ברביבאי: "אני שמחה להתחיל היום את תפקידי כשרת הכלכלה והתעשייה. מדינת ישראל אחרי שנתיים של קיפאון תקציבי, התמודדות עם נגיף הקורונה שהשפיע באופן דרמטי על שוק העבודה ואפילו מבצע צבאי שהסתיים לאחרונה".

"הציבור מצפה מאתנו בצדק, לייצר מציאות הוגנת בכל הנוגע לאיכות חייו של האזרח ולמצבה הכלכלי של המדינה. האתגרים הרבים לפתחם אנחנו ניצבים מחייבים אותנו למפות ולקבוע סדרי עדיפויות לטווח הקצר והארוך. בכוונתי להוביל יחד אתכם משרד מקצועי המקדם פני עתיד, יוצר שיתופי פעולה רחבים, מסיר חסמים ומעודד הזדמנויות לצמיחה ולשיפור הכלכלה בכלל תחומי החיים. ישראל התברכה ביתרון אנושי יוצא דופן, אותו נדרש לפתח ולהתאים לקצב השינויים ולצרכים המתהווים.

אני מודה לשר היוצא עמיר פרץ, על שירות ארוך שנים למען אזרחי המדינה ועל יכולתו לקדם נושאים משמעותיים בכל תפקיד אותו ביצע. כל אזרח מוקיר לך תודה על תרומתך לפיתוח 'כיפת ברזל' ולהשפעה שיש לכך על הביטחון של כולנו. תודה ובהצלחה בכל אשר תפנה".

שר הכלכלה והתעשייה היוצא, עמיר פרץ: "מיום כניסתי למשרד, היה לי ברור שאנחנו ננהיג כלכלה אנושית שתיתן לתחרות להתרחש, אך גם לדאוג לאדם היחיד - לעבוד בכבוד, לחיות בכבוד ולהזדקן בכבוד. לדאוג לאוכלוסיות חלשות ולהעניק להם כלים להשתלב בתעסוקה איכותית ועם שכר גבוה.

בתקופת הקורונה המשרד פעל ללא דופי בתנאים קשים. כולי תקווה שכעת, כשיש ממשלה עם אופק תקציבי, ניתן יהיה להמשיך ולקדם את הפעילות הענפה ותכניות העבודה הרבות המונחות על השולחן"

"אני מאחל למחליפתי בתפקיד, ח"כ אורנה ברביבאי, הצלחה רבה. אין לי ספק שאת, יחד עם עובדות ועובדי משרד הכלכלה והתעשייה, תמשיכי להצעיד בעוז את המשק הישראלי בפרט ואת מדינה ישראל בכלל, לשיאים חדשים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il