TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

צור שמיר מפרסמת תוצאות שיא ברבעון הרבעון של שנת 2021


צור שמיר
קבוצת צור שמיר מסכמת את הרבעון הראשון של 2021 עם רווח שיא של כ-38 מיליון ש"ח לעומת הפסד ברבעון המקביל אשתקד
ההון העצמי של צור שמיר המיוחס לבעלי המניות המשיך במגמת הצמיחה מרבעון קודם ועמד על כ-365 מיליון ש"ח לעומת כ-300 מיליון ש"ח בסוף 2020
איידיאיי ביטוח הציגה ברבעון רווח כולל של כ-45.6 מיליון ש"ח לעומת הפסד ברבעון המקביל אשתקד
הרווח הכולל של מימון ישיר עמד ברבעון על כ-45.8 מיליון ש"ח לעומת הפסד ברבעון המקביל אתשקד
ה-FFO של אדגר עלה ברבעון בכ-17% לעומת אשתקד והסתכם לכ-24.7 מיליון ש"ח. הרווח הכולל המיוחס לבעלי המניות של אדגר הסתכם ברבעון בכ-34.2 מיליון ש"ח לעומת הפסד אשתקד. ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות של אדגר עלה לכ-1.3 מיליארד ש"ח, כ-7.8 ש"ח למניה
במהלך הרבעון הושלמה העסקה עם ענקית הביטוח היפנית MSI למכירת 4% מחברת הבת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות לפי שווי של כ-1.93 מיליארד ש"ח

מוקי שנידמן, מנכ"ל החברה ומבעלי השליטה מסר: "אנו מסכמים רבעון חזק לקבוצת צור שמיר עם רווחי שיא אשר נובעים מתרומה משמעותית של כל חברות הקבוצה. הקבוצה ערוכה למימוש הפוטנציאל הנובע מפתיחת המשק והחזרה לפעילות עסקית מלאה אחרי משבר הקורונה ואנו מאמינים ביכולתנו לשמור על המומנטום החיובי בכל החברות."

יוסי קוצ'יק, יו"ר החברה: "תוצאות הרבעון מבליטים את גודלה וחוסנה של קבוצת צור שמיר והיכולת של החברות לנצל את הסביבה העסקית הצומחת לטובת שיפור הרווחים והביצועים התפעוליים. בכוונתנו להמשיך במאמצים, בכל חברות הקבוצה, להשאת ערכם לטובת כל בעלי המניות."
קבוצת צור שמיר מסכמת את הרבעון הראשון לשנת 2021 עם רווחי שיא של כ-38 מיליון ש"ח לעומת הפסד ברבעון המקביל אשתקד. הרווח נובע מכל תחומי הפעילות של הקבוצה.
ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות המשיך במגמת העליה מרבעון קודם ועמד נכון ליום 31 במרץ 2021 על כ-365 מיליון ש"ח, לעומת כ-300 מיליון ש"ח לסוף 2020.

דגשים לתוצאות חברת הבת איידיאיי ביטוח:
הרווח הכולל ברבעון הסתכם בכ- 45.6 מיליוני ש"ח, לעומת הפסד של כ- 9.4 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול לעומת תקופה מקבילה אשתקד, נובע בעיקר מעלייה משמעותית בהכנסות מהשקעות וכן מעליה ברווח החיתומי בענפי הרכוש ובתחום ביטוח בריאות.
פרמיות ברוטו ברבעון הסתכמו בכ- 620.4 מיליוני ש"ח לעומת סך של כ- 671.4 מיליוני ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. השינוי בפרמיות ברוטו הושפע מעליה בהיקף הלקוחות בתחומי דירות וחיים, אשר קוזזה על ידי ירידה בענפי הרכב והבריאות. הקיטון בענפי הרכב נובע בעיקרו מפעולות יזומות של החברה לטיוב תיק הלקוחות ומהורדת תעריפים בענף רכב רכוש עקב השינויים בסביבה התחרותית וכתוצאה מהשלכות התפרצות מגפת הקורונה. כמו כן, לאור הקושי המשמעותי בגיוס עובדים, עקב מדיניות הממשלה בנושא דמי אבטלה בתקופת הקורונה, חווה החברה מחסור בנציגי מכירות, בדגש על ענפי חיים, בריאות ודירות, אשר השפיע גם הוא לשלילה על הצמיחה בענפים אלו.

דגשים לתוצאות חברת הבת מימון ישיר:
הרווח הכולל של מימון ישיר ברבעון זינק לכ-45.8 מיליון ש"ח לעומת הפסד של כ-28 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. העלייה החדה ברווח הנקי נובעת בעיקר מגידול בתיק האשראי המוחזק על ידי החברה, ירידה בריביות ההיוון המשמשות לאמידת שוויו ההוגן של תיק ההלוואות המיועד למימוש, עלייה ברווחיות עסקאות ההמחאה של תיקי הלוואות של החברה לגופים שונים וירידה בהוצאות בגין הפסדי אשראי.
ההכנסות ברבעון הכנסותיה של מימון ישיר בלמעלה מפי 2.5 והסתכמו לכ-174.7 מיליון ש"ח לעומת כ-65.6 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות נובעת מגידול בתיק ההלוואות הממוצע המוחזק ע"י החברה, יחד עם ירידה בריביות ההיוון המשמשות לאמידת שוויו ההוגן של תיק ההלוואות המיועד למימוש.
יצוין, כי קיימים פערים בין הרווח בדוחות הכספיים של מימון ישיר לרווח ממגזר האשראי הצרכני בדוחות הכספיים של החברה בגין תיקי הלוואות שנמכרו על ידי מימון ישיר לאיידיאיי ביטוח.
תיק האשראי של מימון ישיר שלא הומחה לצדדים שלישיים הסתכם נכון ליום 31 במרץ 2021 בכ-3 מיליארד ש"ח לעומת כ-2.9 מיליארד ש"ח נכון ליום 31 בדצמבר 2020.

דגשים לתוצאות הפעילות של חברת הבת אדגר:
ההכנסות מהשכרת נכסים הסתכמו ברבעון הראשון בכ-63.8 מיליון ש"ח, עליה של כ-5.5% לעומת 60.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. עיקר העלייה נובעת מגידול בהכנסות בקנדה בגין עלייה בדמי השכירות ונכס חדש שנרכש בחודש פברואר 2020 ומגידול בשיעור האיכלוס בנכס אדגרC 360 בישראל.
ה- NOI ברבעון הסתכם בכ-59.6 מיליון ש"ח, עלייה של כ-5.6% לעומת 56.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
ה-FFO ברבעון עלה בכ-16.6% והסתכם בכ-24.7 מיליון ש"ח, לעומת כ-21.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון בכ-16.3 מיליון ש"ח, עלייה של כ-48.6% לעומת כ-11 מיליון ש"ח אשתקד. עיקר הגידול נובע מגידול ב-NOI , ירידה בסעיף הנהלה וכלליות, וירידת ערך בסך כ- 13.8 מיליוני ש"ח שנרשמה בתקופה מקבילה אשתקד. הרווח הכולל המיוחס לבעלי המניות הסתכם ברבעון בכ-34.2 מיליון ש"ח לעומת הפסד של כ-18.5 מיליון ש"ח אשתקד והושפע מרווח בגין התאמות הנובעות מתרגום דוחות כספיים בסך של כ- 15.2 מיליוני ש"ח. בנוסף נרשם רווח כולל אחר בסך של כ- 2.7 מיליוני ש"ח הנובע משערוך חיובי בגין עסקאות קיבוע ריבית IRS.
ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ליום 31 במרץ 2021 בכ-1,277 מיליון ש"ח, כ-7.81 ש"ח למניה, לעומת כ- 1,255 מיליון ש"ח (כ-7.67 ש"ח למניה) ליום 31 בדצמבר 2020.



אודות החברה
צור שמיר הינה חברה מובילה להשקעות בתחומי הביטוח, הפיננסים והנדל"ן המניב. החברה מחזיקה דרך ביטוח ישיר השקעות פיננסיות (88%) בכ-49% ממניות איי.די.איי ביטוח, חלוצת שיטת הביטוח הישיר בישראל הפועלת כבר למעלה מ-20 שנה והינה הגדולה והמובילה בתחומה, בכ-55% מחברת מימון ישיר העוסקת בעיקר בהלוואות לרכישת כלי רכב ובכ-42% מאדגר הפועלת בתחום הנדל"ן המניב ובבעלותה נכסים בשווי כולל של למעלה מ-4 מיליארד ש"ח. בנוסף, לצור אחזקה ישירה בחברת אדגר בשיעור של כ-4%. בנוסף, מחזיקה ביטוח ישיר בכ-82.5% מנימה העוסקת, בין היתר, במתן שירותים פיננסיים גלובליים, ובכלל זה באמצעות שימוש באפליקציה להעברת כספים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il