TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מלם תים השלימה פרוייקט החלפה ושדרוג מערכת האחסון במכללה האקדמית עמק יזרעאל למערכת VxRail של דל טכנולוגיות


עדי אליה מנהל רשת ואבטחת מידע במכללת עמק יזרעאל (יחצ)
היקף הפרוייקט כחצי מיליון שקל. הפרויקט אשר ארך כחודש וחצי, ישמש את 7,000 עובדי ותלמידי המכללה ועלותו כחצי מיליון ₪.
חברת מלם תים השלימה בהצלחה פרויקט להחלפה ושדרוג של מערכת האחסון במכללה האקדמית עמק יזרעאל, למערכת חדשה ומתקדמת VxRail מבית דל טכנולוגיות (Dell Technologies).

הפרויקט כלל החלפת מערכות האחסון באתר הראשי והמשני במכללה, למערכות VxRail המתקדמות של דל טכנולוגיות, לרבות החלפת שרתים, הגדלת נפחי האחסון והתאמתם לצרכי הלקוח העתידיים ושדרוג פתרון ה- VMware של הלקוח. במסגרת ההסכם, יינתנו ללקוח שירות ותמיכה מלאים על ידי מלם תים למשך חמש שנים.

מערכת VxRail, המבוססת על טכנולוגיות HCI Hyper Converged Infrastructure)) המתקדמת ביותר מבית דל טכנולוגיות היא פתרון ייחודי בשיתוף עם חברת VMware, המבוסס על טכנולוגיית הווירטואליזציה שלה, כחלק מגישת ה-Software Defined Data Center) SDDC). VxRail מפשטת את הפריסה של הסביבות הווירטואליות באופן אוטומטי ומאפשרת ניהול פשוט מקונסול אחד.

עדי אליה, מנהל רשת ואבטחת מידע במכללה האקדמית עמק יזרעאל: "אנו שמחים על הקפיצה הטכנולוגית המשמעותית שעשינו בכל הקשור למערכות האחסון של המכללה. למערכת VxRail מגוון יתרונות משמעותיים עבורנו, לרבות: ממשק ניהול פשוט ואחוד של פתרון תוכנה וחומרה, האצת ביצועים, נפח אחסון גדול, אשר מותאם לגדילה עתידית על פי צרכינו, מחיר אטרקטיבי ושרידות גבוהה, שהנה קריטית למוסד אקדמי. בחרנו במלם תים לאור היכרותנו ביכולותיה ובניסיונה הרב בביצוע פרוייקטים דומים שביצעה עבורנו בעבר הלא רחוק".

דרור פאר, מנהל מכירות במלם תים: "פתרון ה- VxRail, מהווה את דור העתיד בעולמות הדאטה סנטר, מיתר את המורכבות של עולמות האחסון המסורתיים ומספק שירותי IT מהירים ופשוטים. כחלק מהפתרון שנתפר ללקוח, פתרון זה הוא המתאים לו ביותר, מאחר ומדובר במערכת מובנית מבוססת HCI, בעלת ממשק ניהול אחד, המובנה בתוך השרתים, כאשר הפתרון של דל טכנולוגיות ו- VMware מתחברים באופן מושלם, בטופולוגיה מותאמת תוך הסתכלות על מענה מלא לצרכים הנוכחים והעתידיים של המכללה.

מדובר במערכת חדשנית, קטנה יותר, אך נוחה יותר לשימוש ובעלת יעילות גבוהה הרבה יותר מהמערכת המסורתית. זאת מאחר וניהול האיחסון וניהול סביבת הווירטואליזציה, מתבצעים באמצעות ממשק ניהול בודד הנקרא VxRail Manager המהווה חלק אינטגרלי מסביבת ה-VxRail. כמו כן, שילוב של כלל יכולות ה- VxRail יהוו גורם משפיע על ביצועי המערכת, כמו גם על הכדאיות הכלכלית בכל נושא ההתרחבות העתידית של מערכת ה- VxRail. זאת בנוסף לשירות והתמיכה ממלם תים למשך החמש השנים הבאות, אשר יקנו ללקוח 'ראש שקט' ללא דאגות".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il