TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בשורה לחברות הנדל"ן המניב: פתרון ERP חדיש ומתקדם שעונה על הצרכים הייחודיים


חיים עובדיה 1מנכל אדוונס אי ר פי צלם אסף עובדיה
רוב חברות הנדל"ן המניב בארץ כבר הפכו ללקוחות החברה, ביניהן ניתן למנות את קבוצת עזריאלי, שיכון ובינוי, אפריקה מגורים ועוד. חברת Advance-ERP שהוקמה בינואר 2020, היא החברה היחידה בישראל העוסקת באיפיון והטמעה של מערכות ERP מתקדמות לחברות בתחום הנדל"ן המניב בלבד
חברת Advance-ERP שהוקמה בינואר 2020, היא החברה היחידה בישראל העוסקת באיפיון והטמעה של מערכות ERP מתקדמות לחברות בתחום הנדל"ן המניב בלבד. החברה נהנית מניסיון עשיר בתחום ומציעה פתרון מתקדם שלא ניתן קודם לכן בתחומים אלו. "הצרכים של חברות הנדל"ן המניב יכולים לקבל מענה מקצה לקצה ותהליכים חוצי ארגון כדי לאפשר ניהול יעיל ומקצועי יותר"

פתרון חדש העונה לצרכי חברות הנדל''ן המניב – מערכת ERP Priority הכוללת פתרון מושלם בכל הקשור לניהול נכסים מניבים כמודול נוסף במערכת Priority ERP, ובכך מעניקה פתרון מלא לניהול כולל, של הנכסים המניבים. לדוגמא, הטמעת פונקציה של התאמה משולבת המשקללת לוחות זמנים ותקציב.

לדברי חיים עובדיה, מנכ"ל Advance-ERP : "הצורך בניהול נכסים מניבים עולה שלב והמערכות החדשות והחכמות הכוללות תהליכים חוצי ארגון ומענה מדויק לצרכים המגוונים של חברות נדל"ן מניב. זו ההתמחות הייחודית של החברה".

לאחר 27 שנות התמחות בתחום ה-ERP בישראל, הקים עובדיה חברה המתמחה בפיתוח והטמעת מערכות ERP ייעודיות לתחום הנדל"ן המניב בלבד. עובדיה, שהחל את דרכו בחברת מטריקס, שם הקים והתמחה בנישות השונות במערכות ה-ERP והמשיך לחברה אותה ייסד שהובילה בשותפות עם Microsoft את פעילות ה- ERPבישראל – הקים בינואר 2020 את Advance-ERP.

פתרון נרחב וחדיש מקצה לקצה

עם הקמתה, מיזגה Advance-ERP את פעילותה של חברת Dreams הוותיקה בתחום, בניהולו של שלמה לבבי והוא הפך ל-CTO של החברה הממוזגת. החברה, קיבלה מעל ל-80 מלקוחותיה של Dreams וכן את הידע המקצועי הנרחב בתחום הנדל"ן המניב. כעת מספקת החברה הממוזגת, פתרון עשיר וחדיש יותר החל משלב הבנת צרכי הלקוח, ביצוע אפיון, פיתוח, יישום, הטמעה, הדרכה וליווי.

הפתרון של Advance-ERP מצליח למזג את הצרכים הייחודיים לתחום הנדל"ן המניב למערכת Priority החדישה והמובילה, שיודעת לספק פתרונות מקצה לקצה בתחום. לדברי עובדיה, "הסבנו את המערכת תוך הבנה מעמיקה של התחום ושל הצרכים של מנהליו. השירות שאנו מציעים ללקוחותינו כולל את החשיבה האסטרטגית והעסקית העומדת בבסיס האיפיון והתוצאה היא, קבלת החלטות המבוססת על נתונים מדויקים בזמן אמת לגבי כל אספקט בניהול נדל"ן מניב: שכירויות, הוצאות, עלויות תפעול וניהול, אכלוס, חוזים ועוד".

הטמעה קלה וליווי מלא

עם הקמתה הפכה למעשה חברת אדוונס אי אר פי לחברה היחידה בישראל המתמחה בטכנולוגיותERP ומערכות יחודיות לתחום הנדל''ן המניב בלבד. בחברה מדגישים כי הטמעת המערכות מתבצעות באופן קל ונגיש ובליווי ותמיכה מלאה בכל אספקט של תפעול, וכי בין יתר היתרונות, היא מציעה פתרונות חדשניים לאתגרי טכנולוגיה והתאמה ללוחות זמנים ולתקציב באמצעות עבודת צוות וביצוע ברמה גבוהה.



רוב חברות הנדל"ן המניב בארץ כבר הפכו ללקוחות החברה, ביניהן ניתן למנות את קבוצת עזריאלי, שיכון ובינוי, אפריקה מגורים, אמפא נדלן, ריט1, SGS ויתניה, כללית סמייל, מלונות דן, מעונות האקדמית תל אביב יפו, קבוצת הודיס קסטרו, רשת מקס סטוק ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il