TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת DeLonghi (דלונגי) הבינלאומית פותחת חנות קונספט: קפה דלונגי בתל-אביב


חנות דה-לונגי קפה תל-אביב צילום יחצ
בהקמת החנות הושקע כ-1 מיליון ₪
מור מוסקוביץ מנהל מותג ברימאג, יבואנית דלונגי:
"הצרכן הישראלי נחשב כאנין ומבין בקפה ויחד עם המגמה הירוקה אנו רואים בישראל, עלייה דרמטית ברכישת מכונות קפה אוטומטיות"

חברת DeLonghi (דלונגי) הבינלאומית, המובילה בעולם במכירת מכונות קפה אוטומטיות, משיקה לראשונה בישראל חנות קונספט: קפה דלונגי, העשירית בעולם, בדומה לחנויות שנפתחו בהונג קונג, יפן – טוקיו, פריז, איטליה ועוד.

החנות החדשה נפתחת ברחוב לבונטין 11 תל-אביב תחנת השירות הראשונה של ברימאג החנות המיתולוגית שהוקמה בשנת 1967, חנות הקונספט שודרגה בהשקעה של 1 מיליון ₪, משתרעת על שטח של כ- 100 מ"ר ומשלבת את מותגי הקבוצה קנווד ובראון מותגים תחת קבוצת דה-לונגי.

מדובר בחנות חווייתית המשלבת מגוון רחב של מוצרים מעולם הקפה: מכונות אוטומטיות לבית ולמשרד, סוגי קפה שונים, כלים לקפה ועוד, לצד עמדות התנסות ויועצי קפה המתאימים את פולי הקפה ללקוח.

חנות הקפה של דה-לונגי כשרה ותמכור מגוון רחב של פולי קפה, בינהם: האוס ברנדט, בריסטות, דה-נסיס, מאורו ועוד.

חנות הקונספט נועדה להעניק לצרכן הישראלי תחת קורת גג אחת את כל המוצרים הקשורים לעולם הקפה, החל מתצוגה של מגוון מכונות קפה מהמתקדמות בעולם, בטווח מחירים רחב, דרך פולי קפה לטחינה עצמית, ועד למוצרי קפה נוספים ואביזרים הקשורים לעולם הקפה.

מנתוני חברת דה-לונגי, הצרכן הישראלי נחשב כמבין בקפה ויחד עם המגמה הירוקה רואים בישראל עלייה דרמטית ברכישת מכונות קפה אוטומטיות. השוק העולמי עובר משימוש בקפסולות לשימוש במכונות קפה אוטומטיות המאפשרות ליהנות מקפה טרי הנטחן מפולי קפה טריים, כשהצרכן יכול להרכיב את התערובת בהתאם לטעמו האישי. בנוסף, השימוש בקפה טרי מתכתב עם טרנד הקיימות העולמי, כשבשאריות הקפה הטחון משתמשים לדישון והכנת זבל קומפוסט לגינה. גורמים אלו ונוספים יצרו עלייה דרמטית בביקוש למכונות קפה אוטומטיות ובכל האביזרים הקשורים להם.

החנות החדשה תיתן את המענה לקהל צרכני הקפה הטרי והאיכותי בישראל ותיפתח להם פתח לעולם עשיר וחוויתי של קפה איכותי, טרי, המופק בקלות, בלחיצת כפתור אחת.

החנות פתוחה לקהל הרחב ימי א – ו
ימי א – ה – משעה 10.00 בבוקר עד השעה 18.00
ימי ו – משעה 10.00 עד 14.00

כתובת: לבונטין 11 תל-אביב


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il