TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פינרג'י משלימה הנפקה בבורסת תל אביב


הנהלת פינרגי קרדיט שלומי יוסף
מגייסת 200 מיליון שקל לפי שווי של 780 מיליון שקל לפני הכסף
פינרג'י, לאורך יותר מעשור, פיתחה טכנולוגיה ייחודית בעולם לייצור סוללות מתכת-אוויר.
עד ההנפקה גייסה פינרג'י כ-240 מיליון שקל לפיתוח הטכנולוגיה, שמקורה במחקר של מספר שנים באוניברסיטת בר אילן

אביב צידון, מייסד החברה: "אני שמח שגייסנו בבורסה הישראלית. אני מודה לבעלי המניות שמביעים אמון מלא בחברה ולא מכרו מניות במסגרת ההנפקה, וגאה שהגענו לשלב זה כאשר עובדי החברה מחזיקים הון מניות בשווי של מעל 50 מיליון שקל"

פינרג'י, שנוסדה ע"י היזם אביב צידון (יו"ר) ומנוהלת ע"י דייויד מאייר, משלימה בהצלחה הנפקה ראשונית בבורסה לני"ע בתל אביב. החברה גייסה במסגרת ההנפקה סכום של 200 מיליון שקל לפי שווי של 780 מיליון שקל לפני הכסף, תוך שהיא זוכה לביקושים בהיקף כפול. החברה תחל להיסחר במהלך שבוע הבא, תחת הסימול פנרג.
הייעוץ המשפטי ניתן ע"י "פרל כהן צדק לצר ברץ". EY הם רואי החשבון של החברה. חתמי ההנפקה הינם לידר הנפקות, לאומי פרטנרס חתמים ומנורה מבטחים חיתום וניהול.

פינרג'י, הממוקמת בכפר-סבא, מעסיקה כ-50 עובדים, רובם במחקר ופיתוח של טכנולוגיית מתכת-אוויר המאפשרת הפקת חשמל משילוב של חמצן מהאוויר החופשי עם מתכות (אלומיניום ואבץ).
החברה פיתחה את הטכנולוגיה והדגימה אותה למגוון יישומים, לרבות גיבוי אנרגיה לאתרים קריטיים, הארכת טווח לרכבים חשמליים וגם אגירת אנרגיה.

בתחום גיבוי האנרגיה, לאחר שיתוף פעולה פורה עם חברת סלקום, שכלל התאמה ואפיון מוצר העונה לדרישות גיבוי אנרגיה לאתרי תקשורת, פינרג'י נכנסה בהסכם עם סלקום למכירת מאות מערכות גיבוי אנרגיה לאתרי תקשורת.

בתחום הרכב החשמלי, החברה מציעה סוללות אלומיניום-אוויר המאפשרות טווח נסיעה ארוך משמעותית מפתרונות קיימים, וכן תהליך טעינה של דקות ספורות, ללא תלות ברשת החשמל.
חברת הענק ההודית Indian Oil ביצעה בתחילת 2020 השקעה אסטרטגית בפינרג'י כחלק ממעבר לאנרגיה ירוקה, כאשר שימוש באלומיניום המיוצר בהודו כ-"דלק" לרכבים חשמליים, במקום ליתיום המיובא ברובו, מחזק את עצמאותה האנרגטית של הודו. לחברת Indian Oil מעל 30,000 תחנות דלק ברחבי הודו, אשר יהוו תשתית לפריסת הטכנולוגיה של פינרג'י. מעבר לכך, פינרג'י פועלת להטמעת הטכנולוגיה עם מספר יצרני רכבים חשמליים.

בתחום אגירת האנרגיה, פינרג'י נמצאת בשלבי פיתוח של סוללות אבץ-אוויר המשמשות לאגירת אנרגיה ירוקה. פינרג'י נכנסה לשיתוף פעולה עם חברת דוראל אנרגיה לפיתוח והטמעת פתרונות אגירת אנרגיה מתחדשת.

עד ההנפקה גייסה פינרג'י כ-240 מיליון שקל, כולל סבב גיוס טרום הנפקה של 30 מיליון שקל מגופים מוסדיים, גופים פרטיים ובעלי מניות קיימים. 8 מיליון שקל מתוך סבב טרום ההנפקה גויסו מדוראל אנרגיה. בנוסף, פינרג'י קיבלה מספר מענקים מרשות החדשנות.

דייויד מאייר, מנכ"ל החברה: "אנו מברכים על האמון הגדול שקיבלנו. פינרג'י היא חברה שעשתה מסע ארוך שהתחיל באוניברסיטת בר אילן לפני יותר מעשור, והמשיך בפיתוח טכנולוגי ייחודי והבאת מוצר לשוק. ההנפקה היא אירוע משמעותי בחיי החברה והיא מהווה יריית פתיחה לחלקו השני של המסע וליישום מסחרי רחב של הטכנולוגיה. אנו נרגשים מהישגי החברה עד כה ומהעתיד לבוא"
אביב צידון, מייסד החברה ויו"ר הדירקטוריון: "אני שמח שגייסנו בבורסה הישראלית, ושאנו נכנסים לשלב מרגש של ייצור ומכירות. בכוונתנו להשתמש בכספי ההנפקה להקמת מפעל לייצור סדרתי בכפר סבא, שיאפשר לנו להיענות לביקוש לטכנולוגיה המתקדמת שפיתחנו. אני מודה לבעלי המניות שמביעים אמון מלא בחברה ולא מכרו מניות במסגרת ההנפקה, וגאה שהגענו לשלב זה כאשר עובדי החברה מחזיקים הון מניות בשווי של מעל 50 מיליון שקל"




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il