TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אפי נכסים רוכשת 50% מפארק משרדים בהוד השרון תמורת כ-328 מיליון ₪


אבי ברזילי מנכל אפי נכסים צילום תמר מצפי
פארק המשרדים מאוכלס בשיעור של כ-86% ומייצר NOI שנתי של כ- 35 מיליון ₪ העסקה כוללת רכישת קרקע סמוכה בשטח של כ-18 דונם המיועד לבניית שטחי משרדים נוספים
חברת אפי נכסים, מדווחת היום (יום ראשון 31 בינואר 2021) כי, חתמה על הסכם לרכישת 50% מפרויקט משרדים בפארק נווה נאמן, שבהוד השרון, הכולל שמונה בנייני משרדים בשטח בנוי כולל של כ- 45 אלפי מ"ר, חניות וכן קרקע צמודה בשטח של כ- 18 אלפי מ"ר המיועדת לבניה. שווי הנכס לצורך חישוב התמורה נקבע על כ- 656 מיליון ₪.

אפי נכסים מקדמת את העסקה יחד עם שותף אשר מנהל כיום בפועל את המתחם ומחזיק בכ- 33.3% מהזכויות בפארק, יתרת הזכויות מוחזקות על ידי מספר מוכרים שונים. עם השלמת העסקה יחזיקו אפי נכסים והשותף בחלקים שווים בפרויקט.

אפי נכסים והשותפה לעסקה העבירו עם חתימת ההסכם תשלום ראשון בסך של כ- 116 מיליון ₪. יתרת התמורה תועבר עם השלמת העסקה אשר צפויה עד לסוף חודש יולי 2021. העסקה כפופה לתנאים מתלים מקובלים הכוללים בין היתר אישור הממונה על התחרות.

נכון למועד חתימת ההסכם, שיעור האכלוס בפרויקט עומד על כ- 86% והוא מושכר לעשרות שוכרים שונים במח"מ של כ- 2.5 שנים. ה- NOI השנתי הנובע מהפרויקט עומד על כ- 35 מיליון ₪.

בכוונת אפי נכסים והשותף לפעול להשבחת הפרויקט במקביל לקידום הליך תכנוני על מנת להגדיל באופן משמעותי את זכויות הבניה בקרקע לטובת הקמת בנייני משרדים נוספים.

חרף משבר הקורונה, אפי נכסים נמצאת בתנופת עשייה משמעותית. החברה השלימה בחודשים האחרונים את רכישתם של מתחמי משרדים ברומניה ופולין, פתיחת קניון אפי בראשוב ברומניה בשטח של כ-43 אלפי מ"ר המושכר כמעט במלואו ועוד. החברה ממשיכה בהקמה של מספר פרויקטים בישראל ואירופה אשר נמצאים בשלבי הקמה שונים וצפויים לתרום להמשך הצמיחה של החברה בשנים הקרובות. פרויקטים אלה כוללים, בין היתר, את פרויקט לנדמארק תל אביב (שרונה) בשותפות עם מליסרון, בניין נוסף בפרויקט קריית ויצמן בנס ציונה, פרויקטי דיור להשכרה בישראל, צ'כיה ופולין ועוד.

אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים: "החברה נמצאת בתנופת עשייה משמעותית וזאת חרף האתגרים שמציב משבר הקורונה ואי הוודאות הגלובלית. רכישה זו מהווה עבורנו הזדמנות להגדיל את פורטפוליו המשרדים שלנו בישראל ולהחזיק בפארק משרדים איכותי ומתקדם. צברנו ניסיון רב בניהול פארק המדע בנס ציונה ואנו מאמינים כי נוכל, בזכות הידע הרב שצברנו, ויחד עם השותף להציף ערך משמעותי בפרויקט ייחודי זה. פרויקט זה יחד עם השלמת העסקאות לרכישת משרדים ברומניה ופולין צפויים להגדיל משמעותית את ה- NOI וה- FFO של החברה."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il