TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רציו פטרוליום מדווחת על תחילת העבודות בקידוח 1-GVN בסורינאם


סטנה פורת' קרדיט סטנה דרילינג
טולו (Tullow Oil), מפעילת הבלוק, תבצע את קידוח האקספלורציה בו הפוטנציאל הפרוספקטיבי מוערך בכ- 235 מיליון חביות נפט עם סיכויי הצלחה גיאולוגית של 34%
שותפות רציו פטרוליום מדווחת על תחילת עבודות קידוח האקספלורציה בפרוספקט Goliathberg Voltzberg North-1 (1-GVN) בבלוק 47, במים הכלכליים של סורינאם. את הקידוח תבצע טולו, מפעילת הבלוק.

מתחילת שנת 2020 הוכרזו חמש תגליות נפט בסורינאם, ובסה"כ התגלו באגן גיאנה סורינאם הפורה למעלה מ- 10 מיליארד חביות נפט במסגרת פעילות אקספלורציה נרחבת המתבצעת מאז שנת 2015 ומוכיחה את הפוטנציאל הטמון בו. לרציו פטרוליום זהו הקידוח השני באגן לאחר קידוח טנג'ר-1 (גיאנה) שהוכרז כתגלית ודוח משאבים לתגלית טנג'ר ולפרוספקטים נוספים בבלוק קייצ'ור צפוי להתפרסם באמצע חודש פברואר.

על-פי האומדן הטוב ביותר בדו"ח NSAI, הפוטנציאל בקידוח 1-GVN מוערך בכ- 235 מיליון חביות נפט עם סיכויי הצלחה גיאולוגית של 34%. את הקידוח תבצע אוניית הקידוח "סטנה פורת'"(Stena Forth) שנבנתה בשנת 2009 ונחשבת לאחת מאסדות הקידוח המתקדמות בעולם, בעומק מים של כ- 1,900 מטר, לעומק כולל של כ- 5,400 מטר.

במהלך החודש האחרון הודיעה רציו פטרוליום על מימוש מוצלח של סדרת אופציות (92%) אשר הכניסו לקופתה כ- 22.6 מיליון דולר המתווספים ליתרת המוזמנים שהיו בקופתה, ובכך הבטיחה רציו פטרוליום את חלקה במימון הקידוח שתקציבו הכולל נאמד בכ- 60 מיליוני דולר וחלקה של רציו פטרוליום נאמד בכ- 15 מיליון דולר.

תוצאות ראשוניות מהקידוח, הצפויות להתקבל תוך כ- 70 ימים, תספקנה מידע גיאולוגי רב שילמד על הפוטנציאל הפרוספקטיבי של כלל הבלוק, המשתרע על שטח של כ- 2,350 קמ"ר, בעומק ים הנע בין 1,300-3,000 מטרים, ושהוערך על-ידי NSAI בכ- 927 מיליון חביות נפט ב- 3 פרוספקטים שונים (כולל פרוספקט1-GVN).

טולו, המחזיקה 50% מהזכויות בבלוק, הינה חברת אנרגיה בריטית בעלת ניסיון רב כמפעילה בפרויקטים שונים באפריקה ובדרום אמריקה. שותפה נוספת בבלוק היא פלוספטרול (Pluspetrol) הדרום-אמריקנית המחזיקה 30%. לרציו פטרוליום 20% מהזכויות בבלוק.

שותפות רציו פטרוליום מחזיקה ברישיונות לחיפושי נפט בגיאנה, סורינאם ובפיליפינים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il