TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

החיסונים כבר כאן וזה הזמן לתכנן את הטיול הבא


הר פוג'י יפן צילום יחצ
חברת פגסוס המתמחה בטיולים מאורגנים בכל העולם מציעה מגוון טיולים ליפן.
פגסוס טיולים מציעה מגוון טיולים מאורגנים ליפן עם הירושימה וקויאסאן
ליציאות החל מה 3.3.21 - 11/12 לילות - 15/14/13 ימים החל מ5180$

החיסונים כבר כאן, וזה הזמן לתכנן את הטיול הבא באביב או קיץ 2021, חברת פגסוס המתמחה בטיולים מאורגנים בכל העולם מציעה מגוון טיולים ליפן.
הטיול המאורגן כשמו כן הוא, מסודר ומאורגן מראש וגם אם יש שינויים או הנחיות סותרות, החברה מעודכנת בכך ודואגת לכל הנדרש ולא משאירה את המטייל ובני משפחתו אבודים במדינה זרה.
טיול מאורגן ליפן עם הירושימה וקויאסן : יפן, שילוב מופלא של מודרניות וקידמה עם שמירה מוקפדת של שורשי העבר ומנהגים מסורתיים. מדינה בה מתנשאים בניני ענק, גשרים תלויים, רכבות מהירות לצד מקדשים עתיקים. הטיול יתחיל בטוקיו מקדש אסקוסה ביקור בשוק הססגוני, גני הקיסר, ביקור בהר הפו'גי, העיירה ההררית טאקימה, קיוטו שובת הלב ביקור בארמון השוגון והמקדשים העתיקים.


טיול מאורגן ליפן עם הירושימה ומיאג'ימה: יפן, שילוב המסורת היפנית רבת השנים של הקיסרים, השוגונים והסמוראים, כמו גם הגיישות היפניות ואנשי אמונות יפן על גווניה ביחד עם המודרניזציה, היופי האורבני בשילוב טבע רב מימדים.
הטיול יתחיל בטוקיו, שייט באגם אשי, הר פוג'י, סיור בכפרים ושווקים, קיוטו, נארה, הירושימה מוזיאון השלום המקדש הצף ועוד.
איתמר ניר סמנכ"ל פגסוס טיולים : "טיול ליפן מחייב תכנון והכנה מראש כמו היפנים עצמם שאף הם עם מתוכנן, תכנון מוקדם מאריך את ההנאה מהחופשה והוא חלק מהטיול עצמו. הטיול ליפן משלב אתרי מורשת מקומיים ועולמיים לעומקם ולרוחבם של נושאים כמו היסטוריה, ארכיטקטורה, אמנויות . יפן היא מדינה בטוחה ברמה האישית, רמת הפשיעה ומקרי הרצח הם הנמוכים בעולם. התחבורה ביפן הינה מן המתקדמות בעולם עם מחויבות לדיוק , ניקיון ונוחות המאפשרת נגישות לכל עיר או אטרקציה. יפן מאד קשובה ומתחשבת בפרט ומגישי השרות בה מבצעים את מלאכתם ברצינות ובריכוז רב. כל זה ביחד עם האירוח היפני המוקפד מציב את יפן במקום שונה וגבוה מאד בתמונת אתרי התיירות בעולם".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il