TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ביוטאליס מגישה את חבילת הרישום של ההדברה הביולוגית המבוססת על חלבונים הראשונה שלה ל-EPA


ביוטאליס
היום ,Biotalys NV,חברה להגנת מזון ויבולים טרנספורמטיבית, מודיעה שהיא הגישה את ההדברה הביולוגית המבוססת על חלבונים הראשונה שלה, Evoca™, למשרד להגנת הסביבה (EPA) בארצות הברית לאישור
אם תירשם על ידי EPA, ההדברה הביולוגית הזאת תציע למגדלי פירות וירקות בארה"ב דרך חדשה להילחם במחלות חשובות כדי למקסם יבולים ולהאריך את חיי המדף אחרי הקטיף עם שאריות משמעותית קטנות יותר.

"ביוטאליס שמחה להתחיל את תהליך הרישום של המוצר הראשון שלה ב-EPA. Evoca מתמקדת במחלות כמו Botrytis cinerea וקימחון, אבל אנחנו מנצלים את הגמישות של פלטפורמת הטכנולוגיות שלנו כדי לקדם צנרת מוצרים רחבה עם אופני פעולה חדשים שיטפלו באופן בטוח ואמין במזיקי ומחלות יבולים חשובים לאורך כל שרשרת הערך", אמר לוק מארטנס, מנהל התפעול של ביוטאליס.
\
Evoca תעזור למגדלים להדביר ביעילות פתוגנים חשובים בשדה, וגם בשרשרת הערך של המזון כדי להגן על פירות וירקות אחרי הקטיף, ולהאריך את חיי המדף ולהקטין את הריקבון ואובדן המזון. עם אופן הפעולה החדש שלה ופרופיל הבטיחות החיובי, Evoca נותנת למגדלים אפשרויות נוספות במחזור הגידולים כדי לנהל את העמידות בדרך יותר מקיימת.
ההגשה מגיעה אחרי שביוטאליס השלימה בהצלחה תוכנית מקיפה של פיתוח המוצר בשדה ומחקרים רגולטוריים על Evoca. יותר מ-200 ניסויים בשדה ובחממה בכל העולם הראו עקביות רבה בהדברה היעילה של פתוגנים חשובים ביבולי פירות וירקות. עם ההגשה הזאת ואם יתקבלו אישורים רגולטוריים, ביוטאליס בדרך להכניס את Evoca לאזורים נבחרים בשוק האמריקני בסוף 2022.

ביוטאליס תמשיך עם רישומים בינ"ל בעצמה, תוך שמירה על בעלות מלאה על כל הזכויות. בהתאם לאסטרטגיית ההגעה לשוק של Evoca, אחרי ההגשה בארצות ברית תהיה הגשה באיחוד האירופי. שווקים חקלאיים גדולים באמריקה הלטינית ואסיה כלולים ברישומים עתידיים.
Evoca™: הוגשה בקשה לרישום. המוצר הזה לא רשום כעת למכירה או שימוש בארצות הברית ואינו מוצע למכירה.

אודות ביוטאליס
ביוטאליס Biotalys היא חברה להגנת מזון ויבולים מהירת צמיחה וטרנספורמטיבית שמפתחת דור חדש של פתרונות הדברה ביולוגית מבוססי חלבונים, שמעצבים את העתיד של הספקת מזון בת קיימא ובטוחה. על בסיס פלטפורמת הטכנולוגיות פורצת הדרך שלה, ביוטאליס פיתחה צנרת רחבה של מוצרים פוטנציאליים יעילים ובטוחים שמיועדים לטפל במזיקי ומחלות יבולים חשובים לאורך כל שרשרת הערך, מהאדמה עד הצלחת. תוך שילוב של מאפיינים עתירי ביצועים ועקביות של כימיקלים עם פרופיל בטיחות נקי של חומרים ביולוגיים, המטרה של ביוטאליס היא לספק חומרי הגנה על גידולים אידיאליים ליישומים לפני ואחרי הקטיף. ביוטאליס, שנמצאת באשכול הביוטק בגנט, בלגיה, הוקמה ב-2013 כשפוצלה מ-VIB (המכון לביוטכנולוגיה של פלנדריה) וגייסה 61 מיליון אירו (66 מיליון דולר) עד היום ממשקיעים בינ"ל מתמחים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il