TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פנטזי נטוורק מדווחת על הבעת אמון נוספת בביו-מילק בע"מ


פנטזי נטוורק
ביו-מילק בע"מ מודיעה על הסכם להשקעה של 3 מיליון ש"ח עם קבוצה בראשותו של איש העסקים ראובן שליסל
חברת פנטזי נטוורק בע"מ הנמצאת בהליך לרכישתה ומיזוגה של חברת ביו-מילק בע"מ מדווחת כי ביו-מילק התקשרה בהסכם להשקעה עם קבוצה בראשותו של איש העסקים ראובן שליסל בסך 3 מיליון ש"ח. שליסל מכהן כיו"ר איגוד ענף המזון וכסגן נשיא לשכת המסחר.

במסגרת ההסכם, יוקצו למשקיעים מניות רגילות ע"פ מחיר המניה ב-30 הימים שלאחר השלמת עסקת המיזוג ובכל מקרה המחיר לא יפחת מ-350 אג' למניה ולא יעלה על 725 אג' למניה. בנוסף, כנגד כל 2 מניות רגילות תקצה החברה כתב אופציה אחד (המיר למניה רגילה) בתמורה למחיר השווה ל-75% מעל המחיר למניה. תקופת המימוש של האופציה הנה למשך שנה ממועד ההקצאה.

ראובן שליסל: "אנו שמחים להשקיע בחברה שמביאה בשורה וחדשנות לשוק החלב העולמי. מעבר לפוטנציאל הכלכלי הרב של החברה, הצלחה של ביו-מילק תהווה תרומה חשובה לקהל ענק של צרכני מוצרי החלב בארץ ובעולם. החברה פועלת ליצירת קווי מוצרי מדף בריאים, נקי ומותאמים באופן מדויק לדרישות הצרכנים, אשר גם יתרמו רבות לאיכות מוצרי החלב בשוק וכן לצמצום השימוש בפרות והמשאבים הרבים הכרוכים בתעשייה זו."
כזכור, בסוף חודש דצמבר 2020, ביו-מילק התקשרה בהסכם להשקעה של 4 מיליון ₪ מחברה פרטית בבעלותם של אנשי העסקים האוסטרלים, אבן צ'ארלס ניומן וריקי סטיבן ניומן, בעלי חברת ההפצה הגדולה באוסטרליה, Gateway Group The. עם השלמת ההשקעה בחברה יהיו האחים ניומן בעלי זכות ראשונים לקידום הנפקת חברת בת אשר תפתח בעצמה או שתקבל רישיון למוצרי ביו-מילק בתחום חלב אם בטריטוריה של מדינת אוסטרליה בלבד. ביו-מילק תהא רשאית לבטל את זכות הראשונים במידה ותתקשר עם יצרן ו/או מפיץ גלובלי בדרגת Tier-1.


אודות חברת ביומילק
ביומילק מפתחת תהליך תעשייתי לייצור חלב מתורבת, קרי ייצור חלב אמיתי ללא חליבה של פרה. כמו כן, החברה מפתחת תהליך תעשייתי לייצור חלב אם מתורבת ומפתחת טכנולוגיה לייצור אוליגוסכרידים מחלב אם (HMO). ביו-מילק, מחזיקה בזכות שימוש בקניין הרוחני, מזרוע המסחור של האוניברסיטה העברית, של תוצרי מחקר בן 10 שנים של ד"ר נורית ארגוב-ארגמן, אשר הינה אחת ממייסדי החברה. כמו כן, במסגרת רישיון שבו התקשרה ביו-מילק, הוקנו לה הזכויות בפיתוח רכיב HMO, בפרויקט מחקרי של ד"ר מגי לוי, אשר נמנית גם היא עם מייסדי החברה ומשמשת כחוקרת בכירה ויועצת בביו-מילק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il