TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אזטק טכנולוגיות רכשה 40,000 רישיונות של פתרון הגנת הסייבר


מרק בלנק מנכל אזטק
FileWall מתוצרת אודיקס הישראלית
FileWall הנו תוסף הלבנת קבצים ייחודי למשתמשי הדוא"ל של מיקרוסופט 365;
אזטק תעניק ללקוחותיה את הרישיונות, בשווי כמיליון וחצי שקלים, במטרה להגן עליהם מפני התקפות סייבר מבוססות קבצים

חברת אזטק טכנולוגיות, שותפה ותיקה ובכירה של מיקרוסופט העוסקת בתכנון והטמעת שירותי ענן ללקוחות עסקיים, חתמה על הסכם עם חברת הסייבר הישראלית אודיקס לרכישת 40,000 רישיונות של FileWall, פתרון האבטחה המתקדם למשתמשי הדוא"ל של מיקרוסופט 365.

במסגרת ההסכם תעניק אזטק ללקוחותיה כ-40,000 רישיונות בשווי כולל של כמיליון וחצי שקלים, לשימוש עד סוף שנת 2021, וזאת במטרה לצייד אותם בפתרון אבטחה מתקדם שיגן עליהם מפני התקפות סייבר מבוססות קבצים. הנהלת אזטק החליטה להשקיע במהלך לאחר שבחנה בעצמה את FileWall של אודיקס והחליטה להוות דוגמא לכל לקוחותיה בהגנה מפני מתקפות המועברות דרך צרופות במייל, כולל מתקפות כופרה.
FileWall הנו תוסף אבטחה ייחודי למשתמשי הדוא"ל של מיקרוסופט 365, אשר פועל בגישת CDR (ר"ת- Content Disarm and Reconstructions). הוא מגן על משתמשים ארגוניים מפני נוזקות, המסתננות דרך קבצים הנראים לגיטימיים לכאורה, אך למעשה תוקפות את הארגון כשהמשתמש פותח את הקובץ בתמימות. הפתרון החדשני שפיתחה אודיקס מכיל אלגוריתמים מבוססי פטנט, אשר מנטרלים קודים זדוניים פוטנציאלים החבויים בקבצים - לרבות נוזקות חדשות שאינן מוכרות או ידועות עדיין לקהילת הסייבר. כך, משתמשים ארגוניים המוגנים על ידי FileWall יכולים לפתוח בבטחה קבצים בשימוש יומיומי (כגון מסמכי Office, PDF, תמונות וסרטונים) מבלי לחשוש שווירוס חדש ולא ידוע חבוי באחד מהם.

אזטק טכנולוגיות, שותף ותיק ובכיר של מיקרוסופט, מתמחה בשרות והטמעה של סביבות ענן מבוססות מיקרוסופט (Microsoft Azure ו- Office 365) מקצה לקצה - החל מייעוץ רישוי ותכנון התוכנית הטכנולוגית ועד להטמעת השירותים, ניהולם, ניטור ותמיכה עבורם. במהלך השנים אזטק זכתה וממשיכה לזכות בפרסים רבים, כולל פרס שותף השנה של מיקרוסופט ב- 2018 ולאחרונה אף היתה לשותף הראשון בישראל שקיבל את ההסמכה היוקרתית Azure Advanced Specialization: Windows Server and SQL Server Migration.

מרק בלנק, מנכ"ל אזטק טכנולוגיות: "כשותף מרכזי ומוביל של שירותי הענן של מיקרוסופט, תחום אבטחת המידע נמצא בליבת העבודה שלנו. החזון שלנו הוא להנגיש ללקוחותינו את הכלים הטובים והמתקדמים ביותר בתחום. בחודשים האחרונים בדקנו לעומק את תוסף האבטחה FileWall של אודיקס והתרשמנו ממנו מאוד. החלטנו להתקין אותו באופן מידי לכל חשבונות הדוא"ל בארגוננו באמצעות Exchange online. בהתבסס על הניסיון המוצלח שלנו עם FileWall, אנו ממליצים לכל לקוחותינו להתקין אותו בחשבונות הדוא"ל שלהם, וכדי לעודד אותם לעשות כן החלטנו לרכוש עבורם רישיונות לתקופה של שנה. אנו מעמידים את הרישיונות לשימוש לקוחותינו דרך חשבונות פורטל Azure האישיים שלהם. בנוסף, נציע לכל לקוחותינו עזרה בפריסה והגדרה ראשונית ואף נשלב את FileWall בסדנאות האבטחה שלנו, מתוך אמונה חזקה ביכולות ההגנה שלו".

ד"ר אורן איתן, מייסד ומנכ"ל אודיקס: "אנו שמחים על הבעת האמון של חברה מובילה כאזטק טכנולוגיות, ובטוחים שבעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של FileWall היא תסייע לארגונים רבים מקרב לקוחותיה כיום ובעתיד להרחיב ולהדק את מערך הגנת הסייבר שלהם".

אודות odix
חברת odix מתמחה בפיתוח ואספקת פתרונות לנטרול מתקפות סייבר המועברות באמצעות קבצים (file based attacks). הפתרונות מבוססי טכנולוגיה הידועה כ-CDR (Content Disarm and reconstructions) מכילים אלגוריתמים מתקדמים ומבוססי פטנט, אשר מנטרלים קודים זדוניים פוטנציאלים (Malware) החבויים בקבצים. הגישה החדשנית של odix מאפשרת למשתמשים לפתוח בבטחה קבצים המצויים בשימוש יומיומי כגון מסמכי Office, PDF, תמונות וסרטונים מבלי לחשוש שקוד זדוני חדש ולא ידוע חבוי באחד הקבצים.
מייסדי החברה הם ד"ר אורן איתן ודודו גבע, שניהם אל"מ במיל'. בין לקוחותיה הישראלים של החברה נמנים הראל ביטוח, מגדל ביטוח, משרד הבריאות, נמל אשדוד, אנליסט, מפעל הפיס ועוד. החברה פועלת ממשרדיה הראשיים בראש העין. לחברה סניפים בארה"ב ולוקסמבורג התומכים בלקוחות החברה בצפון אמריקה ואירופה. מנכ"ל החברה הוא ד"ר אורן איתן.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il