TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

החברה שמייצרת את Beko זכתה במקום ה 13 בדירוג החברות שעוזרות לשמור על כדור הארץ


תעודת הוקרה יחצ Beko
חברת ארצ'ליק, יצרנית Beko מותג מוצרי החשמל הביתיים, זכתה במקום ה -13 מתוך 150 חברות משפיעות ומובילות של דירוג The Real Leaders.
פרס חברות ההשפעה המובילות היוקרתי מדרג 150 ארגונים בעלי השפעה, שתורמים באופן חיובי לסביבה ולחברה. מארגני הפרס היוקרתי, מחפשים כל שנה חברות שהופכות את העולם לטוב יותר. אימוץ הקיימות כמודל עסקי עם חזון של כיבוד העולם, איפשר לארצ'ליק להיות ברשימה של 150 החברות.

במסגרת גישת הקיימות שלה העומדת ביעדי הפיתוח של האו"ם, ארצ'ליק מתמקדת בעתיד כדור הארץ ובצרכיהם של האנשים החיים עליו. החברה מאמינה כי יש לנקוט בצעדים מעבר להרגלי ההתנהגות הנוכחיים, תוך כדי שינוי גישה הרווחת בעולם הגורסת שישנם דברים בלתי אפשריים לעשייה.

מנכ"ל ארצ'ליק, האקאן בולגורלו, אמר לאחר הזכייה, "אנו מתכבדים לקבל את הפרס הזה ולהכיר בזכות משימתנו ליצור השפעה חיובית, על ידי תכנון טכנולוגיות המשפרות את העתיד. נבחרנו כמנהיגי התעשייה בקטגוריית "משק הבית", זו השנה השנייה ברציפות במדד הקיימות של דאו ג'ונס לשנת 2020, ואנחנו דואגים שתהליך הייצור והמוצרים שלנו יהיו עם פליטה מינימלית של פחמן דו חמצני. יעדינו להפחתת פליטת גזי חממה בשנת 2030 אושרו על ידי הסכם פריז".

"בהיותנו חברה שעומדת בצמצום פליטות הפחמן לאוויר, אנו מוכיחים את מחויבותנו לבנות עתיד טוב יותר, בכך שנפעל בדרכים מדעיות להכתיב את דרך הפעולה שלנו. אנו נמשיך לתרום להגנת כדור הארץ שלנו ולעודד אחרים לחיות באורח חיים אקולוגי".

אודות BEKO

BEKO הוא אחד המותגים המובילים בעולם והצומח ביותר באירופה בשוק מוצרי החשמל הלבנים לבית. ל-BEKO פעילות בלמעלה מ-140 מדינות ברחבי העולם, בהן ישראל, באמצעות היבואנית ברימאג, המשמשת כיבואן הרשמי של המותג בישראל ב-20 השנים האחרונות. BEKO מתמחה בייצור מוצרי חשמל ביתיים בטכנולוגיה מתקדמת ומחירים תחרותיים תוך שאיפה לשמירה מרבית על איכות הסביבה ומוצריו משמשים למעלה מ-400 מיליון צרכנים ברחבי העולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il