TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

איילון משיקה את "בשביל החוסן" – פוליסת מחלות קשות מורחבת ללא שינוי בדמי הביטוח


איילון
הפוליסה החדשה כוללת בין היתר כיסויים ל – 43 מחלות קשות ואירועים רפואיים שלחלקם לא ניתן מענה עד כה בשוק כגון: סכרת נעורים, זאבת, החלפת מפרק ירך וגילויים מוקדמים של טרום סרטן הערמונית וסרטן השד ופיצוי לצנתור כלילי טיפולי.
איילון חברה לביטוח ממשיכה לחדש את פוליסות הבריאות של החברה ומשיקה את "בשביל החוסן" – פוליסת מחלות קשות מורחבת - ללא תוספת תשלום ללקוחות החברה.

במסגרת, הפוליסה המשודרגת, ייהנו לקוחות החברה משורה של כיסויים ייחודיים ובלעדיים לביטוח הבריאות של איילון כגון: פיצוי בעת גילוי אחת מ-43 מחלות קשות ואירועים רפואיים מורכבים כולל מחלות שלא ניתן להם מענה עד כה בשוק כגון: סכרת נעורים, זאבת, החלפת מפרק ירך וגילויים מוקדמים של טרום סרטן הערמונית וסרטן השד ופיצוי לצנתור כלילי טיפולי. בנוסף, מבטיחה הפוליסה תשלום פיצוי למוטב במקרה פטירה של המבוטח, לאחר 14 ימים מיום גילוי המחלה והכל בפרמיה משתנה בהתאם לגיל המבוטח.

בשנים האחרונות איילון יותר מהכפילה את נתח השוק שלה בענף הבריאות והיקף מכירותיה בתחומי הקולקטיבים והפרט גדלות בעשרות אחוזים מידי שנה. החברה מציעה פוליסות בריאות עדכניות וגמישות הכוללות כיסוי רחב ביותר לתרופות שאינן בסל, כיסוי לתרופות בהתאמה אישית (עד 600,000 ₪) המתמלא כל שנתיים ולבדיקות גנומיות, בחירה חופשית של רופא מנתח ושיפוי גם לרופא שאינו בהסדר, ניתוחים בארץ ובחו"ל וכמובן כיסוי לשירותים רפואיים אמבולטוריים רחב ביותר הכולל בין השאר גם כיסוי לבדיקת Colonflag החדשנית, החוזה את הסיכון להימצאות סרטן במעי הגס, ללא צורך בבדיקה פולשנית.

ד"ר נאוה ניב סרודיו, מנהלת אגף הבריאות באיילון מציינת: "אנו מקפידים לשדרג ולהרחיב את פוליסות הבריאות שלנו כל הזמן בהתאמה להתפתחות הרפואה בעולם ומציעים ללקוחות איילון – ללא תוספת עלות, רפואה עדכנית, מותאמת אישית ובמקרים רבים, מצילה חיים ממש. תחום ביטוחי הבריאות באיילון זוכה להכרה מקצועית רבה בענף כולו ואנחנו מקפידים לשמר את היתרונות היחסיים שלנו הן עבור מבוטחי איילון וכמובן גם עבור הסוכנים המצוינים שלנו."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il