TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אלטשולר שחם גמל ופנסיה חתמה על הסכם עם חברת סאפיינס למיכון ותפעול קרן הפנסיה


אלטשולר שחם
סאפיינס כיום כבר מספקת שירותים לשתיים מקרנות הפנסיה הגדולות בישראל, וכעת תצטרף אליהן קרן הפנסיה של אלטשולר שחם, הקרן הצומחת ביותר בענף
אלטשולר שחם גמל ופנסיה מעדכנת היום כי חתמה עם חברת סאפיינס על הסכם לתקופה של 3 שנים לקבלת שירותים בתחום התוכנה ותפעול קרנות הפנסיה שבניהולה של החברה.

חברת סאפיינס רכשה לאחרונה את חברת "תפעול גמל" ופעילותה, הכוללת תפעול קרן הפנסיה באלטשולר שחם, וזאת כחלק מהחלטתה האסטרטגית להיכנס לתחום התפעול. סאפיינס, עם הנוכחות המשמעותית והניסיון העשיר בתחום חיסכון ארוך טווח בישראל ובעולם, בשילוב עם "תפעול גמל", תייצר סינרגיה וערכים מוספים ותאפשר לקרן הפנסיה של אלטשולר שחם להמשיך ולהוביל בקצב הצמיחה.

על אף משבר הקורונה, אלטשולר שחם גמל ופנסיה המשיכה לצמוח בשנת 2020 כשהציגה גידול של כ-112% במספר העמיתים בקרנות הפנסיה ברבעון השלישי לשנה לעומת רבעון מקביל אשתקד. נכסי קרנות הפנסיה של החברה גדלו גם הם בכ-98% מסך של כ-7.3 מיליארד שקלים ביום 30 בנובמבר 2019 לסך נכסים של כ-15.73 מיליארד שקלים נכון ליום 30 בנובמבר 2020 מה שהפך את קרן הפנסיה של אלטשולר שחם לקרן הגדולה ביותר מבין בתי ההשקעות בישראל.

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוח אלמנטארי, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות ביטוח וגופים פיננסיים לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהם. סאפיינס בעלת ניסיון רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, גופים פיננסיים משמעותיים, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-3,600 עובדים ומשרתת מעל ל-500 לקוחות בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.

יאיר לוינשטיין, מנכ"ל אלטשולר שחם גמל ופנסיה: "הסכם זה מהווה קפיצת מדרגה נוספת לפעילות הפנסיה וממשיך את ביסוס מעמדנו כשחקן מוביל בתחום. ביצענו שורה של צעדים בשנים האחרונות על מנת להיערך לצמיחה המשמעותית של הקרן בעולמות השירות והתפעול והסכם זה מהווה אבן דרך נוספת לפעילות. סאפיינס מביאה עמה מקצוענות ומומחיות בתחום הפנסיה בישראל ובזירה הבינלאומית ואנחנו מברכים על תחילת העבודה המשותפת".

רוני על-דור, מנכ"ל חברת סאפיינס: "סאפיינס שמחה על הבעת האמון מצד אלטשולר שחם, בית ההשקעות הגדול בישראל וקרן הפנסיה הצומחת ביותר, ומצפה להמשיך ולהוביל את תחום מערכות הפנסיה והתפעול בישראל. אנו מאמינים כי הידע והמקצועיות שלנו, בתוספת הניסיון הניכר שלנו בשוק המקומי, והשותפות עם "תפעול גמל" ומנהליה יאפשרו לנו להוות מרכיב משמעותי בצמיחת קרן הפנסיה של אלטשולר שחם".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il