TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אנלייט חתמה על הסכם כוונות למימון פרויקט הרוח "ביורן" בשבדיה


אנלייט
הפרויקט, בעל הספק של 372 מגה-וואט, הינו פרויקט הרוח הגדול ביותר של אנלייט ואחד מהגדולים באירופה
הפרויקט מצוי בתחילת הקמתו וצפוי להיות מופעל מסחרית בסוף שנת 2022
גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט: "בהמשך לחתימת הסכם מכירת החשמל בפרויקט ביורן לתאגיד ענק, השלמנו גם תהליך מכרזי מורכב עליו התחרו בנקים מהבכירים ביותר באירופה. בסיום ההליך, הצלחנו להשיג הסכם כוונות חדשני הכולל קונסורציום מרשים של בנקים מסחריים ובנק ממשלתי. אנו מאמינים שהתנאים שהושגו יסייעו להבטחת התשואות של הפרויקט ואף להעלתן, ומשקפות הבעת אמון של גורמי המימון המובילים באיכות הפרויקט"
אנלייט מדווחת על חתימת הסכם כוונות למימון פרויקט אנרגיית הרוח "ביורן" בשבדיה המצוי בתחילת הקמתו וצפוי להיות מופעל מסחרית בסוף שנת 2022, בהספק כולל של כ- 372 מגה-וואט. ההסכם נחתם עם קונצורסיום של שלושה מלווים אירופאיים בכירים, הכולל שני בנקים מסחריים מגרמניה המתמחים במימון פרויקטי אנרגיה מתחדשת בצפון אירופה ובנק ממשלתי.
הסכם ההלוואה עם חברת הפרויקט יהיה במתווה מימון פרוייקטלי נון-ריקורס (Non-recourse Project Financing). בשיעור מינוף של כ- 50% מעלות ההשקעה בפרויקט, המוערכת בסך של כ- 430-440 מיליון אירו (כולל עלות רכישת הזכויות בפרויקט).
בהתאם לכך, מסגרת המימון שתועמד על ידי הגוף המממן לחברת הפרויקט, תעמוד על כ- 210-220 מיליון אירו לתקופת ההקמה ועוד 18 שנים לאחר ההפעלה מסחרית. יתרת ההון הנדרש תוזרם על ידי חברת הפרויקט.
בנוסף, תועמד לפרויקט מסגרת ערבויות בהיקף של עד כ- 81 מיליון אירו בתקופת ההקמה ועד כ- 40 מיליון אירו בתקופת התפעול.
חתימת מערך מסמכי המימון המפורטים והמחייבים כפופה, בין היתר, להשלמת תהליכי בדיקת הנאותות של הגופים המממנים ויועציהם בקשר עם הפרויקט, לשביעות רצון הגופים המממנים וכן לגיבוש כלל ההסכמות המסחריות והמשפטיות בקשר עם עסקת המימון.

חברת אנלייט אנרגיה מתחדשת, נוסדה ב- 2008, נסחרת במדד תל אביב 125, ומוחזקת בכ-98% ע"י הציבור, היא מהמובילות בישראל בייזום, פיתוח, מימון, הקמה והפעלה של מיזמים לייצור חשמל נקי ממקורות אנרגיה מתחדשת. החברה פועלת בישראל ובאירופה, נהנית מפורטפוליו מגוון של פרויקטים מניבים, בהקמה ולקראת הקמה בהספק ייצור של כ- 1,800 מגה ואט, ומעל 2,300 מגה ואט נוספים בשלבי פיתוח שונים. החברה נהנית מצבר הכנסות הולך וגדל הבנוי מהסכמים ארוכי טווח למכירת החשמל ובמקביל פועלת על מנת להרחיב את אחיזתה בשווקים וסגמנטים נוספים בתחום האנרגיה הנקייה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il