TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פלוריסטם מרחיבה למקסיקו


פלוריסטם
את הניסוי הקליני שלב II הבוחן טיפול שפיתחה עבור חולי Covid-19 עם תסמונת מצוקה נשימתית חריפה (ARDS)
חתמה על הסכם עם חברת Innovate R&D המקסיקנית שתבצע ניסוי קליני תוך שימוש בתאים של פלוריסטם, בארצה, שם נרשם לאחרונה שיעור התמותה הגבוה בעולם בקרב חולי קורונה

חיפה, 29 בדצמבר 2020 - Pluristem Therapeutics Inc (נאסד"ק: PSTI) (ת"א: PSTI), חברה מובילה ברפואה רגנרטיבית, המפתחת פלטפורמה מתקדמת לתרופות תאיות, המבוססות על תאי שלייה, הודיעה היום כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת התרופות המקסיקנית Innovate R&D. במסגרת ההסכם פלוריסטם תרחיב למקסיקו את הניסוי הקליני שלב II הבוחן טיפול שפיתחה עבור חולי Covid19 עם תסמונת מצוקה נשימתית חריפה (ARDS). הניסוי הקליני יבוצע במקסיקו, בכפוף לאישורן של הרשויות הרגולטוריות המקומיות.

על פי ההסכם תפתח Innovare R&D אתרים קליניים במקסיקו, בהם יבוצע הטיפול הניסיוני בחולי קורונה עם מצוקה נשימתית חריפה.Innovate R&D תממן את המחקר במקסיקו ותרכוש מפלוריסטם תאי PLX – תאים פעילים המופקים משלייה. ההסכם מעניק ל- Innovate R&D זכות בלעדית להפצת תאי PLX לטיפול בחולי קורונה קשים הלוקים בתסמונת מצוקה נשימתית חריפה במקסיקו – כפוף לכך שהמחקר יאושר על ידי הרשויות הרגולטווריות המקסיקניות ויניב תוצאות קליניות חיוביות. פלוריסטם תוסיף להחזיק בקניין הרוחני ובזכויות לייצור התאים.

עד ה- 29 בדצמבר 2020 נרשם במקסיקו מספר כולל של 1,389,430 חולי קורונה, ויותר מ-122,855 מקסיקנים מתו כתוצאה מהמחלה. מספרים אלה הציבו את המדינה במקום הראשון בעולם בשיעור התמותה של חולי קורונה, על פי נתוני אוניברסיטת ג'ונס הופקינס בארה"ב.

"אנחנו שמחים לשלב כוחות עם Innovare, חברה חדשנית ומובילה המבקשת לקחת חלק במציאת פתרון למגפת Covid19 במקסיקו," אמר יקי ינאי, מנכ"ל ונשיא פלוריסטם. "הודות ליתרון התחרותי שלנו, הכולל מתקן ייצור באתר החברה שלנו, יכולות לוגיסטיות מתקדמות וקשרים בינלאומיים נרחבים, יש באפשרותנו לספק תאי PLX למרכזים קליניים ברחבי העולם. כעת אנו מבקשים להרחיב את תמיכתנו בתחום הקורונה גם לאמריקה הלטינית. ניסויים קליניים שיבוצעו בארה"ב, במקסיקו, באיחוד האירופי ובישראל, יקדמו אותנו לעבר אבני דרך ויעדים קליניים, ויביאו טיפול פוטנציאלי בתאי PLX לאלה הזקוקים לו."

מנכ"ל Innovare R&D, חררדו קרדנס ווגל, ציין: "החברה שלנו מאתרת ברחבי העולם שותפים המפתחים פתרונות קליניים מבטיחים לצרכים רפואיים בוערים. לכן אנחנו שמחים ונרגשים לקראת שיתוף הפעולה עם חברת פלוריסטם. אנחנו בטוחים שהטיפול התאי המתקדם של פלוריסטם ישדרג את יכולותינו הקליניות והמסחריות. באמצעותו יהיה לנו פוטנציאל לפתח ולהעניק טיפול חיוני לחולי Covid-19 עם תסמונת מצוקה נשימתית חריפה במקסיקו."

כיום עורכת פלוריסטם שני ניסויים קליניים שלב II לטיפול בתסמונת מצוקה נשימתית חריפה הנובעת מ- Covid19 בארה"ב, באירופה ובישראל. במקביל מקיימת החברה בארה"ב תוכנית גישה מורחבת (Expanded Access Program) – המאפשרת טיפול בחולים קשים גם מחוץ לניסויים הקליניים, וכן תוכנית טיפולי חמלה לחולים בישראל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il