TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

לביא ביו מפרסמת עדכון לשנת 2020 בנוגע לתוכניות המוצרים בפיתוח


חיטה
הביו-סטימולנטLAV211 מתקדם לעבר השקה מסחרית צפויה בשנת 2022 בחיטה אביבית; הושגה התקדמות במספר תוכניות פיתוח (חברה בת של אבוג'ן)
לביא ביו בע"מ (לביא ביו), חברת אג-ביולוג'יקלס מובילה המתמקדת בשיפור איכות מזון, חקלאות בת-קיימא ופרודוקטיביות בחקלאות על ידי פיתוח מוצרים מבוססי מיקרוביום, וחברה בת של אבוג'ן (NASDAQ: EVGN) (TASE: EVGN), פרסמה היום עדכון על התקדמות בתוכניות המוצר המובילות, ובהן התקדמות שלב בפיתוח הביו-סטימולנט LAV211 לעבר השקה מסחרית צפויה בשנת 2022.
"המחויבות והמיקוד של לביא ביו הינם לפיתוח מוצרי חקלאות-ביולוגיים מבוססי מיקרובים, ביו-סטימולנטים וביו-פסטיצידים, העונים על הצורך הדוחק בחקלאות לכלים חדשים המשפרים את הפרודוקטיביות תוך שיפור הקיימות ואיכות המזון.שנת 2020 הייתה שנה מוצלחת במסענו להשגת יעדים אלה," אמר מר עידו דור, מנכ"ל לביא ביו.
תוכניות מוצר לביו-סטימולנטים
LAV211 ביו-סטימולנט לחיטה אביבית – המיקוד הראשוני של LAV211, המועמד למוצר המוביל של לביא ביו בתוכנית זאת, הינו חיטה אביבית עם שוק יעד של כ-25 מיליון אקר בצפון אמריקה . על פי אומדני החברה, ובהינתן מחירי הסחורות החקלאיות הקיימים, ביו-סטימולנט מסחרי ויעיל צפוי לספק לחקלאים ערך נוסף המיתרגם לכ-20 דולר של הכנסה לכל אקר בממוצע.
בעקבות ניסויי שדה באזורי היעד ועמידה בקריטריונים של פיתוח והשגת ביצועים העולים על אלה של קבוצת הביקורת, ובכלל זה מוצרים מתחרים, LAV211 מתקדם לשלב הקדם-מסחרי2. בנוסף, LAV211 קיבל השנה אישור לשיווק במדינות צפון דקוטה ומונטנה שבארה"ב, שהן אזורי יעד מרכזיים לגידול חיטה אביבית. בשנת 2021 מתוכננים ניסויים נוספים בהיקף מסחרי, לקראת השקת המוצר המתוכננת לשנת 2022. בנוסף, לביא ביו מתכננת לבחון הרחבה פוטנציאלית בשימוש של LAV211 לגידולים נוספים.
ביו-סטימולנט לתירס – תכנית זאת נמצאת בשלב טרום-פיתוח. בעקבות תוצאות שהושגו בעונות האחרונות, קבוצת מוצרים בפיתוח צפויה לעבור אופטימיזציה ולהיבחן בניסויים נוספים. בנוסף, במהלך שנת 2021 תיבחן אפשרות של הרחבת השימוש של חלק מהטיפולים לגידולים נוספים. חלק מתוכנית זו מתבצע במסגרת שיתוף הפעולה עם חברת Corteva (בעברDuPont ).



תוכניות מוצר לביו-פסטיצידים
LAV311 ו-LAV312 למחלות של רקבון האשכול – העלות השנתית של הגנה כימית לגידולים מפני מחלות ריקבון האשכול מוערכת ביותר מ-200 מיליון דולר בשנה. קוטלי הפטריות הביולוגיים LAV311 ו-LAV312 מתוכננים להשתלב במערך ניהול המזיקים המשולב (IPM) של החקלאים. המוקד הראשוני של לביא ביו הוא בענבים ובהמשך מתכננת החברה להרחיב את הפתרון לגידולים נוספים.
כפי שפרסמה החברה בחודש שעבר, LAV311 ו-LAV312 התקדמו ל"שלב פיתוח 2" בעקבות תוצאות מוצלחות בניסויי כרמים שנערכו באזורי מטרה באירופה וארה"ב. תוצאות הניסויים הראו מובהקות ביעילות ועקביות בתוצאות העולות על מוצרים ביולוגיים מסחריים מתחרים וברי השוואה למוצרים כימיים שנבדקו כביקורת. בשנת 2021 מתכננת לביא ביו להמשיך ולשפר את טכנולוגית הפורמולציה ופרוטוקול התסיסה של LAV311 ו-LAV312 ולהרחיב את הבדיקה של פתרונות אלה לגידולים נוספים. לביא ביו מתכוננת להשיק את המוצר בשנת 2024.
קוטלי פטריות ביולוגיים כנגד מחלת הכשותית (downy mildew) – כשותית היא מחלה קשה היוצרת צורך דחוף בשוק בפתרונות חדשים. העלות השנתית של הגנה כימית לגידולים מפני מחלות כשותית מוערכת ביותר מ-350 מיליון דולר.4 לביא ביו מתמקדת תחילה בבדיקה בגפנים ומתכוונת להרחיב את הבדיקות גם לגידולי פירות וירקות אחרים.
במהלך 2020 נבדקו המועמדים המובילים בניסויי שדה והושגו תוצאות ראשוניות חיוביות. מועמדים נוספים צורפו לצנרת המוצרים בפיתוח ועברו בדיקות במעבדה ובחממות. בשנת 2021, מועמדים נבחרים צפויים להיבחן באתרי מטרה באירופה.
קוטלי פטריות למחלות התוקפות שתילים ונבטים(seedling diseases) – העלות השנתית של הגנה כימית לגידולים מפני מחלות של נבטים ושתילים הינה יותר מ-500 מיליון דולר4, כאשר פתרונות כימיים מסחריים קיימים נמצאים תחת לחץ רגולטורי וקשיים שנובעים מהתפתחות עמידויות. לביא ביו מאמינה כי לפתרונות ביולוגיים הפוטנציאל למלא תפקיד חשוב בהתמודדות עם אתגרים אלה. לביא ביו מתמקדת תחילה בפיתוח מוצר לתירס ומתכוונת להרחיב את השימוש במוצר בפיתוח גם לסויה וגידולים אחרים.
בשנת 2020 לביא ביו בדקה מועמדים חדשים בניסויי מעבדה וחממה והתקבלו תוצאות חיוביות. מועמדים מובילים ממשיכים בפיתוח ומתוכננים להיבחן בשדות באזורי מטרה במהלך שנת 2021.
קוטלי חרקים ביולוגיים המתמקדים בתולעת Western Corn Root (WCRW) – העלות השנתית של הגנה לגידולים מפני WCRW, לרבות באמצעות גרעיני תירס מהונדסים גנטית וקוטלי חרקים כימיים, עולה על 1.5 מיליארד דולר. קוטלי חרקים ביולוגיים עשויים להשתלב במערך ניהול המזיקים הקיים של החקלאים, בין אם בשילוב עם זרעים מהונדסים גנטית או בשילוב פתרונות כימיים. במהלך השנים 2019-2020, הוסיפה לביא ביו מועמדים נוספים לצינור המוצרים בתוכנית זו אשר נבחנו במעבדה, בחממה ובניסויי שדה. בשנת 2021 מצפה החברה לבדוק את המועמדים המובילים בשדות במספר אזורי מטרה ובמקביל לשפר את הפורמולציות.
מר עידו דור הוסיף, "הגישה הבת-קיימא של תחום מוצרי החקלאות-הביולוגיים טומנת הבטחה משמעותית לעתיד החקלאות ואנו נרגשים לעמוד בחזית בתחום זה. אנו בטוחים שללביא ביו יש הזדמנות מצוינת, בזכות הפלטפורמה הטכנולוגית החישובית Biology Driven Design (BDD), לחולל השפעה ממשית על המגדלים והצרכנים ומצפים לשתף בהתקדמות שנשיג בשנה הקרובה, ככל שנמשיך ונקדם את החזון לקראת מסחור המוצרים הראשונים שלנו."
מר עופר חביב, יו"ר לביא ביו ומנכ"ל ונשיא אבוג'ן, אמר, "אנו מרוצים מההתקדמות שהשיגה לביא ביו בצנרת המוצרים שלה בשנת 2020. השימוש בפלטפורמת הביולוגיה המחשוביתBDD platform של לביא ביו, המונעת במנוע הבינה המלאכותית MicroBoost AI של אבוג'ן, הובילו את לביא ביו להישגים מרשימים במספר רב של תוכניות מוצר ובאופן יעיל ביותר. אני בטוח שלביא ביו צועדת בדרך הנכונה להפיכתה לחברת אג-ביולוג'יקלס מובילה עולמית אשר תשיק מספר רב של מוצרים חדשניים בשנים הבאות."
***
אודות פלטפורמת ה- Biology Driven Design (BDD) platform, תכנון מונחה ביולוגיה:
פלטפורמת ה-BDD מאפשרת ומאיצה את התכנון ופיתוח של מוצרים מבוססי מיקרוביום על ידי פענוח יחסי הגומלין המורכבים בין המיקרוביום לבין ה'מאחסן' (לדוגמא: הצמח) וזיהוי של אלמנטים ופונקציות גנטיות אשר משפיעים על יחסי גומלין אלו. פענוח זה, מאפשר לרתום את הפונקציונליות לטובת העצמה של יחסי גומלין חיוביים ו/או נטרול של יחסי גולמין שליליים ואף אחזור של יחסי גומלין שאבדו, מונע על ידי 'ביג דאטה' ובינה מלאכותית ומשמש את הבסיס לתכנון מוצרים. הטכנולוגיות העומדות בבסיס פלטפורמת ה-BDD הינם מנוע ה-MicroBoost AI, חלק מפלטפורמת הביולוגיה המיחשובית ה-CPB של חברת אבוג'ן ופלטפורמת ה-Taxonia אשר נרכש במסגרת הרכישה של חברת Taxon Biosciences

אודות לביא בע"מ:
לביא, חברה בת של אבוג'ן שואפת לשפר את איכות המזון, הקיימות והפרודוקטיביות החקלאית באמצעות מוצרי אג-ביולוג'יקלס המבוססים על מיקרוביום. לביא עושה שימוש בפלטפורמת חיזוי מחשובית קניינית, BDD platform הרותמת לשירותה את עוצמת הביג דאטה והאינפורמטיקה המתקדמת כדי לגלות, לטייב ולפתח מוצרי ביו-סטימולנטים וביו-פסטיצידים. Corteva מחזיקה בכ-28% מלביא ביו. למידע נוסף: www.lavie-bio.com

אודות אבוג'ן בע"מ:
אבוג'ן בע"מ (NASDAQ: EVGN), (TASE: EVGN) הינה חברת ביולוגיה מיחשובית מובילה ששמה לעצמה מטרה לקדם מהפכה בתהליך הגילוי ופיתוח מוצרים לתעשיות המבוססות על מדעי-החיים, ובהן בריאות האדם וחקלאות, על ידי שימוש בפלטפורמת ה-CPB לחיזוי ביולוגי מיחשובי. פלטפורמת ה- CPB, המשלבת הבנה ביולוגית מעמיקה ומינוף יכולות ביג-דאטה ובינה מלאכותית (AI), תוכננה לגילוי המיחשובי ולהכוונה ייחודית של של פיתוח מוצרים בתחומי מדעי חיים המבוססים על מיקרובים, מולקולות קטנות ואלמנטים גנטיים. תוך שימוש בפלטפורמת ה-CPB, אבוג'ן וחברות הבנות מקדמות כעת צנרת מוצרים בפיתוח לתרופות המבוססות על המיקרוביום האנושי דרך ביומיקה בע"מ, קנאביס רפואי דרך קאנוניק בע"מ, אג-ביולוג'יקלס דרך לביא ביו בע"מ, כימיה לחקלאות דרך אגפלנוס בע"מ ופתרונות חקלאיים לייצור שמן קיקיון דרך קסטרה בע"מ. למידע נוסף, אנא בקרו: www.evogene.com

מידע צופה פני עתיד:
הודעה זו כוללת "הצהרות צופות פני עתיד". ניתן לזהות הצהרות צופות פני עתיד אלו באמצעות ביטויים כגון "מאמין", "צופה", "אמור", "מתוכנן", "משוער", "מתכוון", "פוטנציאלי" או ביטויים דומים בעלי משמעות דומה. ניתן לזהות הצהרות צופות פני עתיד אלו באמצעות ביטויים כגון "מאמין", "צופה", "אמור", "מתוכנן", "משוער", "מתכוון", "פוטנציאלי" או ביטויים דומים בעלי משמעות דומה. לדוגמא, אבוג'ן עושה שימוש בהצהרות צופות פני עתיד בהודעה זו כאשר היא דנה במועד המסחור של מוצרים ביו-סטימולנטיים, ביו-פונגיצידים וביו-אינצטיצידים, צעדי הפיתוח הנוספים של מוצרי אג-ביולוג'יקלס והערך הפוטנציאלי והיתרונות של מוצרים מסוג זה, הכוונה לבחון התרחבות פוטנציאלית נוספת לגידולים נוספים, אזורי גידול נוספים והכוונה לשפר את טכנולוגיות ופרוטוקולים ביחס ל-LAV311 ו-LAV312 וכן האמונה כי הגישה ברת הקיימא של לביא ביו טומנת הבטחה לעתיד חקלאות. הצהרות אלו מתבססות על הציפיות, ההערכות, התחזיות וההנחות בעת הזו, מתארות דעות בנוגע לאירועים עתידיים, מערבות סיכונים מסוימים ואי-וודאות אותן קשה לצפות ושאינן מבטיחות ביצועים עתידיים.אי-לכך, יתכן ותוצאות, ביצועים או הישגים עתידיים בפועל, ומגמות בעתידה של אבוג'ן, יהיו שונים באופן מהותי מהמתואר או המשתמע מהצהרות צופות פני עתיד אלו עקב מגוון גורמים, רבים מהם אינם בשליטתה של אבוג'ן, בהם, בין היתר, ההתפשטות הגלובאלית של וירוס הקורונה (COVID-19), המגבלות השונות הנגזרות ממנה, ואותם גורמים וסיכונים המפורטים בדו"ח השנתי שלנו (20-F) ובדו"חות נוספים אותם אבוג'ן מגישה מעת לעת לרשות ניירות ערך בארה"ב ולרשות ניירות ערך בישראל. בנוסף, אבוג'ן נסמכת, וצפויה להמשיך ולהסתמך, על צדדים שלישיים לביצוע מגוון פעילויות כגון ניסויי שדה וניסויים פרה-קליניים. אם צדדים שלישיים אלו לא יעמדו בהתחייבויות החוזיות שלהם, לא יעמדו בדרישות הרגולטוריות או לא יעמדו בלוחות הזמנים הצפויים (לרבות בעקבות השפעות וירוס הקורונה), אבוג'ן עלולה לחוות עיכובים משמעותיים בביצוע פעילויותיה. למעט בהתאם לחובות גילוי לפי חוקי ניירות ערך החלים על החברה, אבוג'ן איננה נוטלת על עצמה כל התחייבות לעדכן מידע הכלול בהודעה זו או לפרסם את התוצאות של שינויים להצהרות אלו כתוצאה מאירועים או התפתחויות עתידיים, או שינויים בציפיות, הערכות, תחזיות או הנחות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il