TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סולגרין תקים מתקני ייצור חשמל סולארי בשילוב אגירה בהיקף משמעותי


תום שפרן וגל בוגין צילום: אייל טואג
החברה זכתה במכרז השני של רשות החשמל להקמת מתקנים סולאריים בשילוב אגירה בהספק מותקן של כ-210 מגה-וואט
ההכנסות הצפויות ביחס לכלל היקף הזכייה מסתכמות בכ-70 מיליון שקל בשנה, כאשר התעריף שנקבע במכרז יעמוד בתוקף החל ממועד ההפעלה המסחרית ועד סוף 2045

גל בוגין, יו"ר סולגרין: "אנחנו שמחים על הזכייה במכרז רשות החשמל הכולל שילוב של מערכות אגירה ורואים בה צעד נוסף ביישום אסטרטגיית החברה לצמיחה מואצת של החברה בישראל. במסגרת שילוב פתרון האגירה בפרויקטים שזכינו נשתף פעולה עם חברת אוגווינד, עימה חתמנו בחודש שעבר על שת"פ אסטרטגי ארוך טווח בו הוסכם בין היתר, כי לחברה יינתנו תנאים מסחריים מועדפים ביחס לפתרונות אגירה חלופיים ולאוגווינד תינתן אפשרות להצטרף להחזקה בתאגידי הפרויקטים הרלוונטיים, בשיעור של עד 25% מחלק החברה".

תום שפרן, מנכ"ל סולגרין: "הצלחנו לזכות בהיקף מהותי במסגרת מכרז האגירה אשר מתבסס על צבר פרויקטים איכותי עם עשרות קיבוצים ומושבים בדרום ובצפון הארץ. אנו נמצאים כעת בתנופה עסקית גדולה, והזכייה הנוכחית הינה אבן דרך מהותית נוספת בפעילות החברה בישראל, וזאת במקביל לצד כניסתנו לפעילות משמעותית באיטליה. אנחנו ממוקדים בצורה מדויקת בנתיב בו אנו צועדים ונמשיך לפעול לקידום החברה ובסגמנטים נוספים תחת התנהלות פיננסית מחושבת ויישום צעדים נוספים שיתרמו לקידום תוכניותיה העסקיות של החברה ליצירת ערך לבעלי המניות".

חברת האנרגיה המתחדשת סולגרין, שבשליטת קרן התשתיות והאנרגיה ג'נריישן קפיטל, מדווחת כי זכתה בהליך תחרותי של רשות החשמל להקמת מתקני ייצור חשמל בטכנולוגיה פוטו-וולטאית בשילוב קיבולת אגירה שיחוברו לרשת החלוקה בהספק מצטבר של כ-95.6 מגה-וואט במונחי AC, המשקף הקמת מתקנים בהספק מותקן במונחי DC של כ-210 מגה-וואט.

התעריף לכלל הזוכים בהליך הינו בסך של 17.45 אג' לקוט"ש צמוד למדד המחירים לצרכן והוא יעמוד בתוקף החל ממועד ההפעלה המסחרית ועד ליום 29 בדצמבר 2045.

ההכנסות הצפויות מהפרויקטים ביחס לכלל היקף הזכייה של החברה בתקופת ההסדרה, ובהתחשב בתרחישי ההפעלה השונים של המתקנים, מוערכות בכ-70 מיליון שקלים לשנה במצטבר. עלות ההקמה הכוללת של המתקנים ומערכות האגירה הנלווים להם צפויה להיות בסך של כ-630-680 מיליון שקל.

מימוש המכסה תחת הליך תחרותי זה מותנה, בין היתר, בקבלת תשובות מחלק חיוביות מחברת החשמל ואישור סנכרון לרשת בתוך 37 חודשים.

סולגרין הינה חברת אנרגיה מתחדשת המתמחה בייזום, תכנון, פיתוח, הקמה ותפעול של מתקני חשמל לטווח ארוך. לחברה, הנמצאת בשליטת קרן האנרגיה והתשתיות ג'נריישן קפיטל, צבר נכסים מניב של 23 מגה וואט עם צפי הכנסות שנתי של כ-37 מיליון שקל. החברה מקדמת בפיתוח למעלה מ-450 מגה וואט של פרויקטים קרקעיים עם קיבוצים ומושבים בדרום ובצפון הארץ. במקביל, החברה פועלת לייזום פרויקטים על מאגרי מים וגגות מסחריים. החברה דיווחה לאחרונה כי החלה לפעול בשוק האנרגיות המתחדשות באיטליה. יו"ר החברה הינו גל בוגין, והמנכ"ל הינו תום שפרן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il