TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שיח ובית החולים הדסה חתמו על שיתוף פעולה לייצור מוצרים משותפים


שיח
בהתאם להסכם ישווקו המוצרים המשותפים בבתי המרקחת, במרכזים הרפואיים של הדסה ובמדינות נבחרות בעולם
ההסכם צפוי לספק מענה לביקוש הגובר וכן נגישות גבוהה יותר למוצרי שיח

מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, יוגב שריד: "העובדה שבית החולים הדסה בחר בשיח הינה אות איכות ועדות להכרה לה זוכה שיח בקרב המטופלים והקהילה הרפואית בישראל.. המחשבה היא לפעול לשיפור המוצרים והרחבת שיתוף הפעולה לאפיקי המחקר והפארמה בעתיד."

גבעת חן, 27 בדצמבר 2020, שיח מדיקל גרופ (בורסת ת"א: שיח), חברת הקנאביס הרפואי, מחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, מדווחת כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה ליצירת מוצרים משותפים עם בית החולים הדסה. המוצרים יימכרו בבתי המרקחת במרכזים הרפואיים של הדסה ובבתי המרקחת במדינת ישראל. כמו כן, בכוונת הצדדים לפעול לייצוא המוצרים למדינות בהן פועלת ותפעל שיח, לדוגמא אוסטרליה, אשר אליה ביצעה שיח בימים אלו ייצוא שני של תפרחות קנאביס מובחרות בעקבות ייצוא ראשון מוצלח.

ההסכם נועד לאפשר לשיח להרחיב את פעילותה בבתי המרקחת בישראל וכן ליצור זמינות ונוחות מקסימלית של מוצרי שיח האיכותיים לקהל הלקוחות הקיים וזה שעתיד לבוא. בין שיח להדסה נקבע כי המוצרים שישווקו יהיו תפרחות ושמנים בכלל הקטגוריות. שיח תהיה אחראית על אספקת חומר הגלם לצורך ייצור המוצרים הקיימים והחדשים.
בהתאם להסכם נקבע כי שיח והדסה ייצרו מוצר משותף אשר יימכר בכלל ערוצי המכירה האפשריים בישראל ובמדינות נבחרות בעולם. כמו כן, לשיח תהיה הזכות למכור בבתי המרקחת של הדסה מוצרי קנאביס רפואי שאינם תחת המותג המשותף בתמורה לעמלות אותן תשלם שיח להדסה.

לשיח תהיה זכות לעשות שימוש בשם ובסמל הדסה במסגרת המותג המשותף לצורך מכירת מוצרי קנאביס רפואי, וכן נקבע כי הדסה לא תתקשר עם צד שלישי כלשהוא במיזם משותף בתחום הקנאביס הרפואי, למעט צד שלישי עמו להדסה קיים הסכם כיום.
ההסכם מצטרף לשיתוף הפעולה הקיים של שיח עם החברות רפא ופנאקסיה בייצור מוצרי "אקסיבן" הממקסם את יכולות החברות השותפות בתחומי הגידול, הייצור והשיווק, תוך מיצוי שרשרת הערך לטובת איכות וזמינות המוצרים.

מנכ"ל שיח מדיקל גרופ, יוגב שריד: "שיח ממשיכה להתקדם במכירת מוצריה בבתי המרקחת בישראל. לצד יצירת בסיס איתן לפעילות הבינלאומית, אנו פועלים להבטחת זמינות ונגישות לקהל המטופלים הרחב שלנו ושמחים לדווח על שיתוף פעולה משמעותי וייצור מוצר משותף עם בית החולים הדסה. העובדה שבית החולים הדסה בחר בשיח הינה אות איכות ועדות להכרה לה זוכה שיח בקרב המטופלים והקהילה הרפואית בישראל. בשלב הראשון המוצרים המשותפים וכן מוצרי שיח ימכרו בערוצי המכירה של הדסה, כאשר המחשבה היא לפעול לשיפור המוצרים והרחבת שיתוף הפעולה לאפיקי המחקר והפארמה בעתיד."

אודות שיח מדיקל גרופ
שיח מדיקל גרופ, חברה בבעלות משפחת שריד (כ-65%) הינה חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל המובילה את השוק הבינלאומי בחדשנות טכנולוגית ובפיתוח גנטי של צמח הקנאביס. שיח מגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008 תחת סטנדרטים בלתי מתפשרים ומספקת מזור לאלפי מטופלים ברחבי הארץ. כיום מחזיקה שיח במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם ומקיימת שיתופי פעולה עם חוות נוספות לטובת הגדלת כושר הייצור לשוק הישראלי והבינלאומי. סדרת 'ניצן', מותג הבית של שיח מדיקל גרופ מובילה את השוק הישראלי באיכות וביעילות ולאחרונה שיח כבר ביצעה מספר משלוחי ייצוא מישראל למדינות ברחבי העולם.
כמו כן פועלת שיח להרחבת נוכחותה הגלובלית באמצעות חברות בנות במספר מדינות בעולם בהן יוון, פורטוגל והולנד. לשיח תשתית רחבה באירופה הכוללת הקמת חוות גידול וכן מפעל ביוון. זאת לצד מספר שיתופי פעולה עם חברות מובילות בצפון אמריקה למכירת מוצרי החברה ושימוש בידע הגנטי של קבוצת שיח מדיקל גרופ לביצוע מחקרים בתחום הקנאביס הרפואי בשיתוף עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות מובילות וחברות בינלאומיות, והינן שותפות במספר מיזמים העוסקים בפעילות מדעית, מחקר גנטי ופיתוח טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי.
שיח מחזיקה באישור IMC-GAP לריבוי וגידול קנאביס רפואי, וכן בתקן ISO9001.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il